Terechte vraag.quote:Op maandag 17 april 2023 17:28 schreef Puzzie het volgende:
Marciano vraagt waarom Mirthie Kenzy leuk vindt
Ik hou het even algemeen.quote:Op maandag 17 april 2023 17:31 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe: 'En jij? Waar val jij allemaal op bij Kim W?
heeft hij in het begin verteld.... de reden is omdat hij haar op chantal jansen vind lijken.... hij noemde toen echt alleen uiterlijkquote:Op maandag 17 april 2023 17:31 schreef Sociologica het volgende:
Hahahaha Tiano wordt gevraagd wat hij aantrekkelijk vindt in Kim W. Hij blijft even stil en zegt dan zal ik gewoon in het algemeen praten dat is makkelijker
Goedemiddag cos
Mirthie weet echt niet wanneer ze moet ophouden met vragen stellen en /of dingen vertellenquote:Op maandag 17 april 2023 17:36 schreef Sociologica het volgende:
Hahaha Mirthe probeert nog even: een open relatie? Tiano: wat zeg jij allemaal man
Ja moet eerlijk zeggen Mirthe stelt hem nu heel straight vragen waar anderen volgens mij ook dolgraag de antwoorden op zouden hebben maar die dat niet zo op de man af doen. Ben normaal geen fan van haar maar vind dit wel nicequote:Op maandag 17 april 2023 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dit by far het gesprek van de dag.
Ik ben wel blij met de gekke vragen, vond het best gissen hoe hij er nou in stond hahaquote:Op maandag 17 april 2023 17:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthie weet echt niet wanneer ze moet ophouden met vragen stellen en /of dingen vertellen
Mirthe draaft vaak wat door
De manier waarop ze dingen/onderwerpen vaak vraagt of opwerpt vind ik wel interessantquote:Op maandag 17 april 2023 17:39 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met de gekke vragen, vond het best gissen hoe hij er nou in stond haha
Zoiets zit dan in haar hoofd en per ongeluk floept het er dan uitquote:Op maandag 17 april 2023 17:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthie weet echt niet wanneer ze moet ophouden met vragen stellen en /of dingen vertellen
Mirthe draaft vaak wat door
Neen.quote:Op maandag 17 april 2023 17:46 schreef Wibehh het volgende:
Het is maandag.... Heeft Jeff zijn 24 uur al aangevraagd?
quote:Op maandag 17 april 2023 17:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoiets zit dan in haar hoofd en per ongeluk floept het er dan uit
Dat blijkt niet uit hoe ze over een heleboel dingen spreektquote:Op maandag 17 april 2023 17:21 schreef Puzzie het volgende:
Of Mirthe diepgang heeft
Mirthie: 'natuurlijk heb ik dat'
bladiblablabla
Exact op dezelfde manier als vorige week. Daar zag je ook gedurende het weekend een ontwikkeling en op maandag was alles weer ok.quote:
Gek he, bij Mirthe weet ik nooit of het echt per ongeluk is, of ze echt zo chaotisch is, of dat ze alleen maar doet alsof... vaak zie je haar kijken en dan dingen over mensen zeggen, waarbij je weet dat er goed over nagedacht isquote:Op maandag 17 april 2023 17:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoiets zit dan in haar hoofd en per ongeluk floept het er dan uit
I vote no.quote:Op maandag 17 april 2023 17:29 schreef engine het volgende:
Mirthe twijfelt of ze Kenzi sportief noemt
Dat is waarschijnlijk omdat ze nu ook retourkosten in rekening brengen, net zoals Wehkamp (als ik het goed gehoord heb)quote:Op maandag 17 april 2023 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ze mogen Zalando niet meer retourneren.
En terecht. Vooral Mirthe heeft er een handje van om alles te willen ruilen voor wat andersquote:Op maandag 17 april 2023 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ze mogen Zalando niet meer retourneren.
Zo'n Mirthe kan met haar hersens een studieboek uit haar hoofd lerenquote:Op maandag 17 april 2023 17:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gek he, bij Mirthe weet ik nooit of het echt per ongeluk is, of ze echt zo chaotisch is, of dat ze alleen maar doet alsof... vaak zie je haar kijken en dan dingen over mensen zeggen, waarbij je weet dat er goed over nagedacht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |