Open mindend Puzzie.quote:
JW heeft alles meegemaakt.quote:
vragen naar de bekende weg? JW die Eunice streelt, een kaartende Erik, een slapende/klagende Kenzy, een sportende Isaac.quote:
Moraima vindt kleine piemeltjes niet erg, maar kleine mannen welquote:
Ik vind mijn ding leuker,dat ze elkaars keu strelen.quote:Op maandag 17 april 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vragen naar de bekende weg? JW die Eunice streelt, een kaartende Erik, een slapende/klagende Kenzy, een sportende Isaac.
Zo beter?
quote:Op maandag 17 april 2023 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind mijn ding leuker,dat ze elkaars keu strelen.
Zodra ze begint te praten heb je gelijk een onemanshowquote:Op maandag 17 april 2023 17:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moraima vindt kleine piemeltjes niet erg, maar kleine mannen wel
Heb je beeld Moes?quote:
Ben wel een beelddenker, maar heb maar snel een muziekje opgezet en ben heel hard mee gaan zingenquote:
Als ze niet bijna stikt.quote:Op maandag 17 april 2023 17:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zodra ze begint te praten heb je gelijk een onemanshow
Ow Erik,zal ik je keu even krijten?quote:Op maandag 17 april 2023 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben wel een beelddenker, maar heb maar snel een muziekje opgezet en ben heel hard mee gaan zingen
Ze vraagt of er wat is tussen Babet en Marciano, hij ontkent, maar heeft het ook niet over KIM Wquote:Op maandag 17 april 2023 17:18 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie onopvallend opvallend aan het vissen
quote:Op maandag 17 april 2023 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ow Erik,zal ik je keu even krijten?
Zie jij het non verbaal van Marciiano ook?quote:Op maandag 17 april 2023 17:19 schreef Puzzie het volgende:
Marciano: wat vind jij van Babette?'
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 april 2023 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie jij het non verbaal van Marciiano ook?
Eensquote:Op maandag 17 april 2023 17:21 schreef engine het volgende:
Leuk gesprekje tussen Ciano en Mirthe. Die hoor je niet zo vaak samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |