Nee Jeff weer een grote bek met Je moet naar mij luisteren je moet dit je moet datquote:
Echt een vreselijke meid. Grote mond tegen iedereen en maar uitdagen en uitdagen en als ze een keer een sneer terug krijgt (Isaac) dan is het jankenquote:
Vreselijk!!! Echt vermoeiend en zuigend kleutergedragquote:Op maandag 17 april 2023 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
Snap wel dat ie moe wordt van dat 'ja maar ik wil het laatste woord hebben ook al lul ik dom'-niveautje
Ze hadden dat kind de hele dag moeten laten hangen in die tapequote:Op maandag 17 april 2023 17:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijk!!! Echt vermoeiend en zuigend kleutergedrag
Ze heeft ook eens een keertje meegewerkt (door stil te hangen) aan geld verdienen, poeh poeh...... en nu weer eens een grote slabak, dat ruziezoekende toontje van haar, terwijl ze te dom is om te poepen!quote:Op maandag 17 april 2023 17:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hadden dat kind de hele dag moeten laten hangen in die tape
FTFYquote:Op maandag 17 april 2023 17:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hadden dat kind de hele 4 maand moeten laten hangen in die tape
Gelukkig is Zoe meerderjarig dus je mag haar gewoon slaanquote:Op maandag 17 april 2023 17:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hadden dat kind de hele dag moeten laten hangen in die tape
Samen met Babette en Jeff, was lekker rustig geweestquote:
Soms denk je dat ze daar op uit is...... een ander een gele kaart aannaaien en zelf de vermoorde onschuld uithangenquote:Op maandag 17 april 2023 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gelukkig is Zoe meerderjarig dus je mag haar gewoon slaan
En dan kijken naar een strelende JW en een kaartende Erik?quote:Op maandag 17 april 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Samen met Babette en Jeff, was lekker rustig geweest
JW die Erik streelt?quote:Op maandag 17 april 2023 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan kijken naar een strelende JW en een kaartende Erik?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |