Ja, dat is waar. Ik heb wel ideeën over een alcoholbeleid, maar dat gaat toch nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog vooraf zes halve liters naar binnen tikken. En als vuurwerk zo makkelijk mee naar binnen te krijgen is zal een flesje vodka ook wel kunnen
Gewoon alle seizoenen van de Lama’s achter elkaar laten kijken. Dan piepen ze wel andersquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik heb wel ideeën over een alcoholbeleid, maar dat gaat toch nooit gebeuren.
En ik ben heel erg voor een kamp Koningsbrugge voor dat soort gasten.
Ja, in het kampquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon alle seizoenen van de Lama’s achter elkaar laten kijken. Dan piepen ze wel anders
Komen ze er dan niet gewoon uit als beter getrainde relschoppers?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, in het kamp![]()
Nee maar serieus, zo’n (heropvoedings)kamp lijkt me een heel goed plan.
Mobieltje en zulks inleveren en aan de bak. Laat ze lekker janken. Ik garandeer je dat ze er als een ander mens uitkomen (uitzonderingen daargelaten).
Dat denk ik niet. Het gaat dan om ontberen, afzien en tot nieuwe inzichten komen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Komen ze er dan niet gewoon uit als beter getrainde relschoppers?
Want daar zou ik persoonlijk niet direct enthousiast over zijn.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
Hey, Luc is een keer later naar bed gegaan dan ik. Dat is ook voor het eerst geloof ik
Nieuwe inzichten in hoe ze beter rellen kunnen schoppen, ontberingen doorstaan en afzien zodat ze nog beter weerstand kunnen bieden aan de relschoppers van de tegenpartij.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het gaat dan om ontberen, afzien en tot nieuwe inzichten komen.
Hmm dachten we ook niet allemaal dat het leven na corona er compleet anders uit zou zien?quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het gaat dan om ontberen, afzien en tot nieuwe inzichten komen.
Op zich zijn de wappies er nog steeds, dus wat dat beteft....quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm dachten we ook niet allemaal dat het leven na corona er compleet anders uit zou zien?
Mooi weer voor een verjaardagsfeestje ! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:52 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Wij hebben geen EiC feestje, maar ons eigen feestje, dochter is jarig
Gefeliciteerd! Wat heeft ze gekozen om te gaan eten?quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:52 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Wij hebben geen EiC feestje, maar ons eigen feestje, dochter is jarig
Proficiat!quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:52 schreef Arizona het volgende:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nieuwe inzichten in hoe ze beter rellen kunnen schoppen, ontberingen doorstaan en afzien zodat ze nog beter weerstand kunnen bieden aan de relschoppers van de tegenpartij.
DE ZWEEP EROVER DAN MAARquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm dachten we ook niet allemaal dat het leven na corona er compleet anders uit zou zien?
Feli Aridochterquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:52 schreef Arizona het volgende:
Ok, staat genoteerd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:17 schreef Jauke het volgende:
Ik vind het Eurovisie Songfestival echt geen ene drol aan nu weer met Loreen die mee doet en waarschijnlijk wéér gaat winnen ook. Verpest het echt voor mij.
De kans dat je in dit subforum mensen tegenkomt die het ESF wél een drol aanvinden is significant groter eigenlijkquote:
Je plezier laten vergallen omdat je 1 van de 37 nummers niet goed vind, ja daarin sta je alleen.quote:
Ik vind het juist wel fijn dat ze weer meedoet en ook weer kans maakt om te winnen. Johnny Logan is de enige die 2x (als performer) gewonnen heeft, het wordt tijd voor een opvolger en dan is Loreen wel een hele goede.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:17 schreef Jauke het volgende:
Ik vind het Eurovisie Songfestival echt geen ene drol aan nu weer met Loreen die mee doet en waarschijnlijk wéér gaat winnen ook. Verpest het echt voor mij.
Nee hoor. Ik snap wat je bedoelt.quote:
Dat zegt ie ook niet hè.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je plezier laten vergallen omdat je 1 van de 37 nummers niet goed vind, ja daarin sta je alleen.
Dat zou mij zeer verbazen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:27 schreef Meke het volgende:
[..]
De kans dat je in dit subforum mensen tegenkomt die het ESF wél een drol aanvinden is significant groter eigenlijk
Verpesten niet. Maar ik vind het wel jammer dat de winnaar al zeker lijkt te staan. Maar dat is wel vaker zo.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:17 schreef Jauke het volgende:
Lijkt mij niet heel handig als reactie op iemand die niet vaak hier post wat wel een oprechte vraag of opmerking lijktquote:
Het is iets persoonlijks denk ik, ik heb Loreen nooit echt leuk gevonden. Nu doet ze dus wéér mee met een grote kans om wéér te winnen met een weinig vernieuwende act.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verpesten niet. Maar ik vind het wel jammer dat de winnaar al zeker lijkt te staan. Maar dat is wel vaker zo.
Maakt mijn kijk ervaring er overigens niet heel veel minder op.
Niet letterlijk. Maar als hij Tattoo een fantastisch nummer had gevonden was deze opmerking niet gekomen.quote:
Mwah de act is nog steeds wel anders en opvallender/professioneler dan veel anderen dus dat is nog wel relatief vernieuwend. Het liedje vind ik daarentegen nog niet zo heel erg winnaar uitstralen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:04 schreef Jauke het volgende:
[..]
Het is iets persoonlijks denk ik, ik heb Loreen nooit echt leuk gevonden. Nu doet ze dus wéér mee met een grote kans om wéér te winnen met een weinig vernieuwende act.
Heb je wel al andere favorieten ?quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:04 schreef Jauke het volgende:
[..]
Het is iets persoonlijks denk ik, ik heb Loreen nooit echt leuk gevonden. Nu doet ze dus wéér mee met een grote kans om wéér te winnen met een weinig vernieuwende act.
Vorig jaar was ook erg jammer ja. Dat je het van tevoren al wist. Maar dat verbleekte bij de voor mij vele zwakke nummers en de slechte productiequote:Op zaterdag 15 april 2023 16:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet letterlijk. Maar als hij Tattoo een fantastisch nummer had gevonden was deze opmerking niet gekomen.
Loreen bij voorbaat tot winnaar uitroepen gaat inderdaad wel wat ver. Maar dat is iets anders.
Maar om op basis daarvan te zeggen dat er geen drol meer aan is.
De spanning voor de overwinnig is redelijk weg. Vorig jaar was er ook 0 spanning wie zou winnen.
Goed punt. Sorry @Jauke !quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij niet heel handig als reactie op iemand die niet vaak hier post wat wel een oprechte vraag of opmerking lijkt
Vind je het überhaupt niet leuk, of vooral dit jaar niet vanwege Loreen?quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:17 schreef Jauke het volgende:
quote:
Saaie bendequote:Op zaterdag 15 april 2023 15:53 schreef Strani het volgende:
Oh ik vind er ook niks aan, dat hele ESF.
Oostblok feestje dit rariteitenkabinet datquote:
Met de wedkantoren vind ik het ook minder leuk. Of spannend dan.quote:
Die wedkantoren zijn er ook al jaren (Gerard Joling stond op 2 in 1988).quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met de wedkantoren vind ik het ook minder leuk. Of spannend dan.
Oh ja dit dusquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oostblok feestje dit rariteitenkabinet dat
Weet ik, maar ik ben al ruim van vóór de wedkantorenquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die wedkantoren zijn er ook al jaren (Gerard Joling stond op 2 in 1988).
Maar er word teveel belang aan gehecht. En dat is jammer.
Alsof je Israël nu ineens wel goed moet vinden omdat ze op 6 staan.
Oh ja. Israël zesde bij de bookmakers, gelachen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die wedkantoren zijn er ook al jaren (Gerard Joling stond op 2 in 1988).
Maar er word teveel belang aan gehecht. En dat is jammer.
Alsof je Israël nu ineens wel goed moet vinden omdat ze op 6 staan.
Dat is nogal een blowjob.quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:37 schreef zorro28 het volgende:
Ze gaan een windpark bouwen met 69 windturbines
Ik ben ook wel live, maar niet AFAS Livequote:Op zaterdag 15 april 2023 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben hier wel live, maar niet AFAS live.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie zijn ier allemaal nog aanwezig en niet in AFAS Live?
Ik ben niet in de AFAS Live. Maar ben ik hier? Misschien wel, misschien nietquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie zijn ier allemaal nog aanwezig en niet in AFAS Live?
Wat een armoede. Herhalingen op zaterdagavondquote:
Is dit terug te zien op StraniGemist ?quote:
Mja de zomer komt er weer aan hè, demense willen buiten zitten!quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een armoede. Herhalingen op zaterdagavond
Alleen op StraniGemist Plus, dus je moet een abonnement hebben.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is dit terug te zien op StraniGemist ?
Hopelijk zijn het dan wel goede herhalingenquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja de zomer komt er weer aan hè, demense willen buiten zitten!
Heerlijk zonnetje vandaag. Alleen jammer van de wind tegen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja de zomer komt er weer aan hè, demense willen buiten zitten!
Alles voor de Straandeelhoudersquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen op StraniGemist Plus, dus je moet een abonnement hebben.
Hij moet toch op de een of andere manier zijn leven als God in Spanje bekostigen.quote:
Liever had je iets anders gezien. Maar als Stromae dan niet kan dan maar Vermeer.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:50 schreef Em31 het volgende:
In plaats van 29 Songfestival-artiesten zag ik vandaag in Amsterdam 27 schilderijen van Vermeer, weer eens wat anders.
We zijn vorige week al uit eten geweest naar het biefstukrestaurant van haar keuzequote:Op zaterdag 15 april 2023 14:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat heeft ze gekozen om te gaan eten?
Ja het moest eigenlijk beide zijn. Echt heel jammer, maar niets aan te doen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Liever had je iets anders gezien. Maar als Stromae dan niet kan dan maar Vermeer.
Wij gaan Im westen nichts neues kijken, ik mag hopen dat het optreden van Mia en Dion opwekkender isquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:36 schreef Dave het volgende:
Ik ben dan wel weer zo nationalistisch dat ik het minder leuk vindt als Nederland niet door zou gaan naar de finale.
Dus fingers crossed nog maar even.
Hoe laat is hun optreden vandaag? Ben benieuwd of het dit keer wel goed gaat....
Ga je toch andersom zitten?quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heerlijk zonnetje vandaag. Alleen jammer van de wind tegen.
Het Meisje met de Parel staat dat daar al lang bovenaan bij de bookmakers.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:50 schreef Em31 het volgende:
In plaats van 29 Songfestival-artiesten zag ik vandaag in Amsterdam 27 schilderijen van Vermeer, weer eens wat anders.
Dat weet ik nog niet zo zekerquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan Im westen nichts neues kijken, ik mag hopen dat het optreden van Mia en Dion opwekkender is
Dat was de enige die al weg was.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het Meisje met de Parel staat dat daar al lang bovenaan bij de bookmakers.
Wat een slechte 1 april grapquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat was de enige die al weg was.was er maar tot 1 april, dus ik zeg diskwalificeren!
Dat voelt een beetje als een ESF waar het winnende liedje van vorig jaar niet wordt gespeeld. Oh wachtquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat was de enige die al weg was.was er maar tot 1 april, dus ik zeg diskwalificeren!
Even Stot Fier?quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij Even tot Hier kwam het ESF weer even langs.
Was er een meisje met de prei als vervanging?quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helaas niet!quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Was er een meisje met de prei als vervanging?
Gemiste kans!quote:
Beter in Zwolle dan in Baccardi Lemonquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
Geen Amsterdam, maar ik ben wezen zwemmen in Zwolle. Het was al een tijdje terug dat ik gezwommen had en met een veilige omgeving voelde dat toch weer als vanoudsNu nog even soep warm maken en dan zit de dag er weer bijna op.
En hier heb ik ook niets gemist, er was geen nieuwe aflevering van Strani, erg fijn, dat kwam goed uit.
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een Suske en Wiske.
Suske en Wiske en de Zwolsche Zwemmer
Dat is inderdaad wel heel erg warm. Dan zweet je bijna terwijl je in het water bent.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zoietsHet werd georganiseerd door Club T van COC Zwolle. Het zwembad was 32,8 graden, wat veel te warm was voor echt zwemmen. Ik wist niet dat er nog zwembaden waren die hun temperatuur zo hoog hadden staan.
Oh, dat ken ik niet.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zoietsHet werd georganiseerd door Club T van COC Zwolle. Het zwembad was 32,8 graden, wat veel te warm was voor echt zwemmen. Ik wist niet dat er nog zwembaden waren die hun temperatuur zo hoog hadden staan.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan Im westen nichts neues kijken, ik mag hopen dat het optreden van Mia en Dion opwekkender is
Ik was al zeer zwaarmoedig na de film en daar kwam het fragment van Mia en Dion nog overheen. Damn.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:02 schreef Dave het volgende:
Na een week oefenen nog niet veel beter. NQ in aantocht.
Stiekem klinkt dat nog best lekkerquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter in Zwolle dan in Baccardi Lemon
Oe dat zijn echte temperaturen voor een koukleum als ikquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
dat ik wel erg warm. Was het geen saunabad?quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Stiekem klinkt dat nog best lekker
Bronquote:Wat zou er gebeuren als je letterlijk gaat zwemmen in Bacardi-lemon?
Als je inderdaad aan voldoende van de vloeistof kunt komen gebeurt er het volgende als je er in duikt. De troep komt in je haren en je ogen en je mond en neus. Het bevat 32% alcohol, dus wat je binnen krijgt door je mond zal je eventueel dronken maken. Ja zal ook vrijwel direct weten waar op je lichaam je kleine wondjes hebt. De combinatie van alcohol en citroenzuur lijkt me pittig.
Het effect op een vloeistof met 32% alcohol op je ogen, mocht je het daar in krijgen weet ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat dat prettig is.
Of je echt kunt zwemmen hangt natuurlijk af van de omvang van de bak waarin je zwemt. De viscositeit van Bacardi-Lemon lijkt me wat hoger dan die van water, dus het zal iets zwaarder gaan.
Verder zou ik achteraf heel erg goed douchen, of eventueel een duik nemen in een bak met water. Zorg dat je het goedje goed uit je haren en oren en wimpers en zo wast.
En nog het allerbelangrijkste, spoel de zooi niet in een keer door het riool, maar zorg dat je deze enorme hoeveelheid alcoholische vloeistof professioneel laat opruimen.
Maak er niet ook nog een ecologische ramp van.
Als je er in verzuipt zal je lijk wel heel goed bewaard blijven.
quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat ik wel erg warm. Was het geen saunabad?
Volgens QI kan je in stroop ongeveer even snel zwemmen als in water. Ja, je hebt meer weerstand, maar het is ook weer makkelijker om je af te zetten en dat compenseert weer aardigquote:
Je zou juist verwachten dat dat stroperiger zou gaan.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens QI kan je in stroop ongeveer even snel zwemmen als in water. Ja, je hebt meer weerstand, maar het is ook weer makkelijker om je af te zetten en dat compenseert weer aardig
Of dat je extra gevaar loopt wegens de aanwezigheid van stropersquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Je zou juist verwachten dat dat stroperiger zou gaan.
Padoempats.
Inderdaadquote:Op zondag 16 april 2023 00:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gezellig met je beste FOK!vrienden
Ik lag in bed toen je dit postte en nu weer. Qua actie had je weinig aan mij gehadquote:
Aah dat viel gisteren reuze meequote:Op zondag 16 april 2023 09:54 schreef ijs_beer het volgende:
Zo'n ochtend dat je in de spiegel kijkt en dan maar snel het licht weer uitdoet.![]()
Die van deze SC? Vooraf. Door een ware visionairquote:Op zondag 16 april 2023 10:23 schreef Dave het volgende:
Is die topictitel voor of na het EiC optreden van Dion en Mia bedacht?
De kreukels moesten er nog even uit zullen we maar zeggen.quote:
Middelpunt van alles wat belangrijk is in de wereld.quote:Op zondag 16 april 2023 11:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik zit ook weer in de trein. We naderen het immer inspirerende Gouda Goverwelle.
En nu ben je al een paar uur aan het werk?quote:Op zondag 16 april 2023 07:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd net wakker met het idee dat het al maandag is.
Inderdaad. Des te eerder is het weer weekend.quote:Op zondag 16 april 2023 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nu ben je al een paar uur aan het werk?
Ik heb bij Voyager andere associaties dan ESF.quote:Op zondag 16 april 2023 12:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vannacht eventjes gedroomd dat ik op een bank naast Voyager zat en ze aan mij vroegen waarom ik "Hey wait" op mijn hand had geschreven
Heb ik nog steeds nietquote:Op zondag 16 april 2023 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Misschien moet ik eens een Instagram aanmaken
Waarom?quote:Op zondag 16 april 2023 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Misschien moet ik eens een Instagram aanmaken
Ik heb dus alleen feesboek. Maar dat begint langzamerhand op hyves te lijkenquote:Op zondag 16 april 2023 16:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb alleen een anoniem account om te lurken
Is dat niet een aantal jaar zo? Kan me van de laatste 5 jaar al niet meer herinneren dat mensen van mijn generatie nog op feesboek zaten.quote:Op zondag 16 april 2023 16:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen feesboek. Maar dat begint langzamerhand op hyves te lijken
Zijn alle social media's niet zo?quote:Op zondag 16 april 2023 16:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Is dat niet een aantal jaar zo? Kan me van de laatste 5 jaar al niet meer herinneren dat mensen van mijn generatie nog op feesboek zaten.
Maar instagram is zo oppervlakkig, dus ik zou het zelf nooit gebruiken
*Maakt insta account aanquote:Op zondag 16 april 2023 16:44 schreef Strani het volgende:
Zo, zonet weer een foto van mijn gespierde lichaam voor de spiegel op Instagram gepost
Al 450 likes. Dat is fantastisch.quote:Op zondag 16 april 2023 16:44 schreef Strani het volgende:
Zo, zonet weer een foto van mijn gespierde lichaam voor de spiegel op Instagram gepost
Meh. Duidelijk fake. Een nepfoto met jouw gezicht erop. Daar trap ik niet.quote:Op zondag 16 april 2023 16:44 schreef Strani het volgende:
Het is duidelijk een foto van een van zijn katten.quote:Op zondag 16 april 2023 16:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Meh. Duidelijk fake. Een nepfoto met jouw gezicht erop. Daar trap ik niet.
* Gaat weer van insta af
Al zijn kinderen inderdaad.quote:Op zondag 16 april 2023 16:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wel allemaal van familie, dat is dan weer jammer.
quote:
Nee hoor ik zie er écht uit als een Griekse godquote:Op zondag 16 april 2023 16:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Meh. Duidelijk fake. Een nepfoto met jouw gezicht erop. Daar trap ik niet.
* Gaat weer van insta af
Dionysos?quote:Op zondag 16 april 2023 17:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor ik zie er écht uit als een Griekse god
Niet op een scooter met Marlous?quote:
Die ellendige glazen zijn altijd lek aan de bovenkantquote:Op zondag 16 april 2023 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie hier vooral iemand die zich in een café hardop afvraagt waarom z'n glas leeg is.
of was het Ramona?quote:
Hij had wel van fiets gewisseld en daarna werd het gat groter.quote:Op zondag 16 april 2023 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een ingeslikte brommer, maar dat zijn details.
Goed idee. Ik ga een film kijken op netflix. En kijk ik morgen wel De Mol terug!quote:Op zondag 16 april 2023 19:59 schreef H_T het volgende:
Wauw, de Power Rangers-film staat nu op Disney+
Moet ie maar niet zo eigenwijs doen en de volgende keer wel een zadel op zijn fiets monterenquote:Op zondag 16 april 2023 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij had wel van fiets gewisseld en daarna werd het gat groter.
Ik zie vooral iemand die loenst, met z’n rechterhand de vaas raar vasthoudt, en een grotere “wijs”teen heeft dan z’n grote teen.quote:Op zondag 16 april 2023 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie hier vooral iemand die zich in een café hardop afvraagt waarom z'n glas leeg is.
Maar... geen knobbeloor!quote:Op zondag 16 april 2023 20:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zie vooral iemand die loenst, met z’n rechterhand de vaas raar vasthoudt, en een grotere “wijs”teen heeft dan z’n grote teen.
quote:
Hoax! Dit is Strani niet en ik weet het 100% zeker!quote:
Gefeliciteerdquote:
Hierom zeker @BillDauterive ?quote:Op zondag 16 april 2023 20:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien was het toen nog niet de ex![]()
Ondergespoten worden, leuke opdracht!
Lamshaasjes?quote:
Ik heb ze ondertussen al 6 dagen gespot, maar ze lijken het nu echt te redden, ik zal eens een foto maken want ze zitten er zo leuk nu.quote:Op zondag 16 april 2023 20:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Met Frits en moeder ook alles goed?
En dat grijze linksboven, is dat nou het hazenpad?quote:Op zondag 16 april 2023 20:34 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Van onder naar boven: mama haas, Frits en de 2 kleintjes boven in
Die zitten daar links onder de druiven.quote:Op zondag 16 april 2023 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Hoax! Dit is Strani niet en ik weet het 100% zeker!
Ik zie namelijk geen katten!
Kan de tv beneden niet zappen?quote:Op zondag 16 april 2023 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Abba film was vandaag weer, maar ik zit beneden op de bank en te lui om naar boven te gaan om te kijken, dus ik kijk nu voetbal.
Is denk ik nog zo'n hele oude zonder afstandsbediening.quote:
Dat bleek!quote:Op zondag 16 april 2023 22:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De aflevering met bezoek is standaard de minste aflevering eigenlijk.
Oké terecht punt, je hebt m'n Insta goed in de gaten gehoudenquote:Op zondag 16 april 2023 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Hoax! Dit is Strani niet en ik weet het 100% zeker!
Ik zie namelijk geen katten!
Ik heb geen balkon dus ik klop gewoon altijd even bij m'n benedenburen aan. Wel zo netjes.quote:Op zondag 16 april 2023 23:36 schreef PinkLow het volgende:
Of reageer ik nu overdreven.
Je tuft toch niet zomaar over het balkon naar beneden.. of is dit normaal en stel ik mij nu aan.
Oh ik moet hem nog kijken.quote:
Maar die zijn dat wel al gewend. Die krijgen genoeg speeksel om hun oren als ze Spaans met elkaar praten.quote:Op maandag 17 april 2023 01:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb geen balkon dus ik klop gewoon altijd even bij m'n benedenburen aan. Wel zo netjes.
Ik neem dan alleen op als mijn baas belt!quote:Op maandag 17 april 2023 09:30 schreef Yesse het volgende:
Even een kleine uitvraag: [poll=5460]
Bedenk me nu dat:
Ja, als ik me niet heb ziekgemeld misschien ook nog een optie was geweest![]()
Nee, je stelt je niet aan, dat is smerigquote:Op zondag 16 april 2023 23:36 schreef PinkLow het volgende:
Of reageer ik nu overdreven.
Je tuft toch niet zomaar over het balkon naar beneden.. of is dit normaal en stel ik mij nu aan.
Die is in bezit van degene die voetbal wil kijken.quote:
Wij hebben nog echt gewone telefoons maar ik had net een duidelijk zieke collega aan de telefoon. Dat gaf hij ook aan. Maar ik voelde me nu bezwaard om mijn vraag te stellenquote:Op maandag 17 april 2023 09:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik neem dan alleen op als mijn baas belt!
Of mijn lievelingscollega![]()
Maar ik word sowieso praktisch niet gebeld als ik niet online ben in Teams.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik me voor het laatst echt ziek heb gemeld. Ik heb nog wel thuis gezeten met corona, maar toen heb ik gewoon verder gewerkt. Dat ik niks kon proeven had weinig invloed op het werk dat ik moest doenquote:Op maandag 17 april 2023 09:30 schreef Yesse het volgende:
Bedenk me nu dat:
Dan zou ik iets zeggen van, ik belde omdat ik een vraag voor je had maar als je ziek bent, dan laat mooi zitten, beterschap!quote:Op maandag 17 april 2023 10:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij hebben nog echt gewone telefoons maar ik had net een duidelijk zieke collega aan de telefoon. Dat gaf hij ook aan. Maar ik voelde me nu bezwaard om mijn vraag te stellen
Ik ben de afgelopen 2 jaar best vaak ziek geweest en ook ziekgemeld. Vorig jaar 4xquote:Op maandag 17 april 2023 10:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik me voor het laatst echt ziek heb gemeld. Ik heb nog wel thuis gezeten met corona, maar toen heb ik gewoon verder gewerkt. Dat ik niks kon proeven had weinig invloed op het werk dat ik moest doen
Het hangt een beetje van de vraag af (en wat de kwaal is natuurlijk). Als iemand een file niet kan vinden en dat even wil weten, dan is dat niet zo'n drama. Als het over zaken gaat die prima een paar dagen kunnen wachten of door een ander gedaan worden, dan zou ik daar zeker wat van zeggen.quote:Op maandag 17 april 2023 09:30 schreef Yesse het volgende:
Bedenk me nu dat:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op maandag 17 april 2023 10:30 schreef Fred_B het volgende:
Trouwens, nog even over Eurovision In Concert. Ik had daar een prima hotel vlakbij de AFAS Live. En dus ook vlak bij de Arena. Dat maakte me op zich niet zoveel uit, maar ik wil me toch even beklagen bij degene die bedacht had dat dit mijn uitzicht moest zijn![]()
Heel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Trouwens, nog even over Eurovision In Concert. Ik had daar een prima hotel vlakbij de AFAS Live. En dus ook vlak bij de Arena. Dat maakte me op zich niet zoveel uit, maar ik wil me toch even beklagen bij degene die bedacht had dat dit mijn uitzicht moest zijn![]()
De horrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoietsquote:Op maandag 17 april 2023 10:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan zou ik iets zeggen van, ik belde omdat ik een vraag voor je had maar als je ziek bent, dan laat mooi zitten, beterschap!
Wel echt een mooi uitzicht. Ondanks dat dit het minst toffe stadion is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zelfs ooit een keer niet naar een concert geweest, terwijl ik deze (volgens mij Robbie Williams) wel graag wilde zien. Enkel en alleen omdat het concert in de Arena was.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
Ben je gebeld dan? En heb je de telefoon opgenomen?quote:Op maandag 17 april 2023 09:30 schreef Yesse het volgende:
Bedenk me nu dat:
Dat is toch héérlijk wakker worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik een paar verdiepingen hoger gelukkig niet. Ik had een prachtig uitzicht op een bouwterreinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 april 2023 12:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nog een nachtmerrie had!
Ja, en nu zat ik echt recht naast die brug naar het parkeerdek voor de VIPS van het stadion, waar je iedere automobilist zo kon aankijken. Zo ongeveer de droom van elke Ajax-fanquote:Op maandag 17 april 2023 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]Voor wie ben jij eigenlijk dan? Feyenoord?
Oké. Wat kunnen we voor je betekenen?quote:Op maandag 17 april 2023 12:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben ziek.
En dat moeten jullie verdorie allemaal weten.
En ik weet het verdorie nu ook.quote:Op maandag 17 april 2023 12:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben ziek.
Kan je boodschappen voor me doen?quote:Op maandag 17 april 2023 13:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Wat kunnen we voor je betekenen?
Er zijn een hoop variabelen. Wie stelt de vraag, wat is de vraag, hoe lang geleden is het dat ik me ziek heb gemeld, etc. etc. etc. Als een collega waar ik goed mee om ga op dag vier vraagt of ik me al iets beter begin te voelen is het een andere situatie dan wanneer iemand hulp nodig heeft om een Excel-formule werkend te krijgen of wil weten hoe je de toner in de printer moet vervangenquote:Op maandag 17 april 2023 11:32 schreef Strani het volgende:
Ik zou het meeste negeren maar als bijvoorbeeld één van de mensen van mijn team (bijvoorbeeld iemand die mij assisteert in het managen van het team) me een bericht stuurt op Whatsapp dan antwoord ik wel want dan is het wel urgent.
Ben je toen niet gegaan omdat de Arena een waardeloze concertzaal is oid of ben je puur niet gegaan omdat het het Ajax-stadion is?quote:Op maandag 17 april 2023 12:21 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Wel echt een mooi uitzicht. Ondanks dat dit het minst toffe stadion is!
Ben zelfs ooit een keer niet naar een concert geweest, terwijl ik deze (volgens mij Robbie Williams) wel graag wilde zien. Enkel en alleen omdat het concert in de Arena was.
Dan beloof ik dat ik je niet zal bellenquote:Op maandag 17 april 2023 12:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben ziek.
Ja precies. Maar ik ga er ook vanuit dat als iemand van m'n team me op Whatsapp schrijft, dat hij dan zelf ook de afweging heeft gemaakt van of het urgent genoeg is. Het zijn slimme mensen, ik heb ze zelf aangenomenquote:Op maandag 17 april 2023 13:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn een hoop variabelen. Wie stelt de vraag, wat is de vraag, hoe lang geleden is het dat ik me ziek heb gemeld, etc. etc. etc. Als een collega waar ik goed mee om ga op dag vier vraagt of ik me al iets beter begin te voelen is het een andere situatie dan wanneer iemand hulp nodig heeft om een Excel-formule werkend te krijgen of wil weten hoe je de toner in de printer moet vervangen
Nee, ik belde iemand die overduidelijk ziek was en ik dacht: waarom neem jij de telefoon opquote:Op maandag 17 april 2023 12:24 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ben je gebeld dan? En heb je de telefoon opgenomen?
quote:Op maandag 17 april 2023 12:23 schreef PinkLow het volgende:
Net de mol teruggekeken.
Vond het wel een leuke afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op maandag 17 april 2023 13:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, ik belde iemand die overduidelijk ziek was en ik dacht: waarom neem jij de telefoon opBlijf lekker in bed liggen en zorg voor jezelf
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wielrennen en Efteling combinatie voor @Hamlapjes, genotquote:Op maandag 17 april 2023 15:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
Wel een ernstig gebrek aan Pieckkleuren
Ontwerpen kan je wel aan Sander de Bruijn overlatenquote:Op maandag 17 april 2023 15:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best een leuk shirtje zo
Jaaaaaaaa!quote:
Tanzenquote:
Het lijkt alweer even geleden dat je lekker los ging op dat nummerquote:
Ik ga zo een Too good to go ophalen. Als daar iets in zit wat ik niet ga eten, ben jij de eerste aan wie ik denk!quote:
Zeker weten. Het zou droog blijven, maar net op de weg naar huis kwam er een bui naar beneden, meh.quote:
Oh ja mijn eten was ook allesbehalve kut, we aten voor het eerst dit jaar weer aspergesquote:Op maandag 17 april 2023 17:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker weten. Het zou droog blijven, maar net op de weg naar huis kwam er een bui naar beneden, meh.
Naja, niet alles is kut, het is restjesdag vandaag. Ik had nog een halve courgette en een zoete aardappel over. Die laatste heb ik even kort gekookt en nu in patat fritesvorm gesneden en samen met vega kipfilet van de jumbo en de courgette in de oven gegooid.
En ik heb Patti Smith op staan.
Eigenlijk is vrijwel niets kut, op de natte broek na
Oe, asperges, heerlijk! Slechts 1 draadje is ook erg nice. Nou, dan is dit toch best een goede dag?quote:Op maandag 17 april 2023 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja mijn eten was ook allesbehalve kut, we aten voor het eerst dit jaar weer aspergesen ik had maar één draad
Dat laatste ja.quote:Op maandag 17 april 2023 13:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je toen niet gegaan omdat de Arena een waardeloze concertzaal is oid of ben je puur niet gegaan omdat het het Ajax-stadion is?
quote:Op maandag 17 april 2023 13:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, ik belde iemand die overduidelijk ziek was en ik dacht: waarom neem jij de telefoon opBlijf lekker in bed liggen en zorg voor jezelf
[..]Aha ja inderdaad. Waarom opnemen als je ziek bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft de mol:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
Beterschapquote:Op maandag 17 april 2023 12:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben ziek.
Ah dat is balen. Wel weer de positiviteit teruggevonden?quote:Op maandag 17 april 2023 17:46 schreef Arizona het volgende:
Gifje is ook wel van toepassing op mijn dag. Mijn dag begon best goed (ok op het feit na dat dochter me al om 6 uur wakker appte, maar dat accepteerde ik met liefde en heb daarna nog weer goed geslapen) maar hij werd steeds stommer. Zowel qua werk als privé. Ik was zo vol goede moed en met aardig wat zin begonnen aan deze dag, maar op een gegeven moment heb je dan zoveel irritante, vervelende dingen gehad, dat je positiviteit wel wegebt
Dat is fijnquote:Op maandag 17 april 2023 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja mijn eten was ook allesbehalve kut, we aten voor het eerst dit jaar weer aspergesen ik had maar één draad
Dat heb ik nooit begrepen en zal me ook niet lukkenquote:
Dan voeg ik er allesbinder aan toe! Dan is het allemaal mooi schoon èn het blijft op z'n plek!quote:Op maandag 17 april 2023 18:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb allesreiniger gevonden! Is dat genoeg?
In het eten dus wel jaquote:Op maandag 17 april 2023 18:09 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ah dat is balen. Wel weer de positiviteit teruggevonden?
Echt?quote:
Nee.quote:Op maandag 17 april 2023 18:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen en zal me ook niet lukken
Als Stromae door was gegaan hadden we ‘s ochtends bij elkaar aan het ontbijt gezeten Fred!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat die in de semi is blijven steken danquote:Op maandag 17 april 2023 18:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als Stromae door was gegaan hadden we ‘s ochtends bij elkaar aan het ontbijt gezeten Fred!
quote:Op maandag 17 april 2023 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jammer dat die in de semi is blijven steken dan![]()
(En dat ik het ontbijt van 17,50 de neus te duur vond).
Echt zonde dat dat niet door is gegaan. Wat zou @Strani jaloers zijn geweestquote:Op maandag 17 april 2023 18:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als Stromae door was gegaan hadden we ‘s ochtends bij elkaar aan het ontbijt gezeten Fred!
quote:Op maandag 17 april 2023 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet. Ik had gewoon een croissantje van de AH.quote:Op maandag 17 april 2023 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]daarvoor mag het wel behoorlijk goed zijn!
En in de lift zei je nog dat je ook ontbijt had bijgeboektquote:Op maandag 17 april 2023 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon gaan tennissen en kijken wat lukt.quote:Op maandag 17 april 2023 18:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
In het eten dus wel ja
Maar vanavond heb ik afgesproken om te tennissen en net sinds vandaag speelt mijn schouder weer op. Maar om nu net als de vorige keer weer op de dag zelf af te moeten zeggen, durf ik ook niet meer
[..]
Echt?Maar zo'n stadion is toch wel meer dan alleen de plaats waar een voetbalclub speelt? Als er een concert is zie je niet eens meer grassprietjes
Nee hoor, jij wel dan?quote:Op maandag 17 april 2023 19:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En in de lift zei je nog dat je ook ontbijt had bijgeboekt
Ze smokkelden mensen in Mickey Mousekostuums de grens over, ofzo?quote:
Geen ideequote:Op maandag 17 april 2023 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze smokkelden mensen in Mickey Mousekostuums de grens over, ofzo?
Heb je gewonnen?quote:Op maandag 17 april 2023 20:52 schreef Arizona het volgende:
Weer veel pijn aan mijn schouder helaas![]()
Verder was het wel leuk
Volgens mij meer omdat Disney pro-homo isquote:Op maandag 17 april 2023 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze smokkelden mensen in Mickey Mousekostuums de grens over, ofzo?
Het was een zwaarbevochten overwinningquote:
quote:Op maandag 17 april 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was een zwaarbevochten overwinning
Heerlijke guilty pleasurequote:Op maandag 17 april 2023 19:55 schreef Fred_B het volgende:
Een bijzondere reünie. Van Tanel Padar en ONZE Dave Benton, die in 2001 het ESF wonnen namens Estland. Het vorige optreden samen was de reprise in 2001. Daarna traden ze nooit meer samen op.
Zelfs posts óver mij doet ze af met een beleefde like Ariquote:Op maandag 17 april 2023 18:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt zonde dat dat niet door is gegaan. Wat zou @:strani jaloers zijn geweest
Tijdje niet gehoordquote:Op maandag 17 april 2023 17:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lijkt alweer even geleden dat je lekker los ging op dat nummer
Beterschapquote:Op maandag 17 april 2023 12:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben ziek.
Dit is me niet opgevallenquote:Op zondag 2 april 2023 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar op een gegeven moment werd het mij persoonlijk wel iets té geforceerd woke
Maar ik denk niet dat @:Meke daar een probleem mee gaat hebben
quote:Op zondag 2 april 2023 12:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah stoorde mij ook niet echt.
Waar ik minder sterk vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 17 april 2023 22:19 schreef Meke het volgende:
Dag heren, ik ben bij en ik heb vragen
[..]
Dit is me niet opgevallenWanneer vond je dat?
[..]15 dagen na dato Meke! Er zijn grenzen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik moest toch eerst de serie afbingen en daarna weer even op adem komenquote:Op maandag 17 april 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
15 dagen na dato Meke! Er zijn grenzen hoor!
quote:Op maandag 17 april 2023 22:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik moest toch eerst de serie afbingen en daarna weer even op adem komen![]()
(en misschien dacht ik er nu pas weer aan ja!!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 april 2023 22:19 schreef Meke het volgende:
Dag heren, ik ben bij en ik heb vragen
[..]
Dit is me niet opgevallenWanneer vond je dat?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 17 april 2023 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2023 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
SPOILER: Sex Education vraag voor Straan & Red & andere volwassen mannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2023 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 17 april 2023 22:41 schreef Meke het volgende:
Ik kan het me oprecht niet herinneren!SPOILER: Sex Education vraag voor Straan & Red & andere volwassen mannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 april 2023 22:41 schreef Meke het volgende:
SPOILER: Sex Education vraag voor Straan & Red & andere volwassen mannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op maandag 17 april 2023 22:38 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 april 2023 22:40 schreef Meke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |