Ja, dat is waar. Ik heb wel ideeën over een alcoholbeleid, maar dat gaat toch nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog vooraf zes halve liters naar binnen tikken. En als vuurwerk zo makkelijk mee naar binnen te krijgen is zal een flesje vodka ook wel kunnen
Gewoon alle seizoenen van de Lama’s achter elkaar laten kijken. Dan piepen ze wel andersquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik heb wel ideeën over een alcoholbeleid, maar dat gaat toch nooit gebeuren.
En ik ben heel erg voor een kamp Koningsbrugge voor dat soort gasten.
Ja, in het kampquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon alle seizoenen van de Lama’s achter elkaar laten kijken. Dan piepen ze wel anders
Komen ze er dan niet gewoon uit als beter getrainde relschoppers?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, in het kamp![]()
Nee maar serieus, zo’n (heropvoedings)kamp lijkt me een heel goed plan.
Mobieltje en zulks inleveren en aan de bak. Laat ze lekker janken. Ik garandeer je dat ze er als een ander mens uitkomen (uitzonderingen daargelaten).
Dat denk ik niet. Het gaat dan om ontberen, afzien en tot nieuwe inzichten komen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Komen ze er dan niet gewoon uit als beter getrainde relschoppers?
Want daar zou ik persoonlijk niet direct enthousiast over zijn.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
Hey, Luc is een keer later naar bed gegaan dan ik. Dat is ook voor het eerst geloof ik
Nieuwe inzichten in hoe ze beter rellen kunnen schoppen, ontberingen doorstaan en afzien zodat ze nog beter weerstand kunnen bieden aan de relschoppers van de tegenpartij.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het gaat dan om ontberen, afzien en tot nieuwe inzichten komen.
Hmm dachten we ook niet allemaal dat het leven na corona er compleet anders uit zou zien?quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het gaat dan om ontberen, afzien en tot nieuwe inzichten komen.
Op zich zijn de wappies er nog steeds, dus wat dat beteft....quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm dachten we ook niet allemaal dat het leven na corona er compleet anders uit zou zien?
Mooi weer voor een verjaardagsfeestje ! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:52 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Wij hebben geen EiC feestje, maar ons eigen feestje, dochter is jarig
Gefeliciteerd! Wat heeft ze gekozen om te gaan eten?quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:52 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Wij hebben geen EiC feestje, maar ons eigen feestje, dochter is jarig
Proficiat!quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:52 schreef Arizona het volgende:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nieuwe inzichten in hoe ze beter rellen kunnen schoppen, ontberingen doorstaan en afzien zodat ze nog beter weerstand kunnen bieden aan de relschoppers van de tegenpartij.
DE ZWEEP EROVER DAN MAARquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm dachten we ook niet allemaal dat het leven na corona er compleet anders uit zou zien?
Feli Aridochterquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:52 schreef Arizona het volgende:
Ok, staat genoteerd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:17 schreef Jauke het volgende:
Ik vind het Eurovisie Songfestival echt geen ene drol aan nu weer met Loreen die mee doet en waarschijnlijk wéér gaat winnen ook. Verpest het echt voor mij.
De kans dat je in dit subforum mensen tegenkomt die het ESF wél een drol aanvinden is significant groter eigenlijkquote:
Je plezier laten vergallen omdat je 1 van de 37 nummers niet goed vind, ja daarin sta je alleen.quote:
Ik vind het juist wel fijn dat ze weer meedoet en ook weer kans maakt om te winnen. Johnny Logan is de enige die 2x (als performer) gewonnen heeft, het wordt tijd voor een opvolger en dan is Loreen wel een hele goede.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:17 schreef Jauke het volgende:
Ik vind het Eurovisie Songfestival echt geen ene drol aan nu weer met Loreen die mee doet en waarschijnlijk wéér gaat winnen ook. Verpest het echt voor mij.
Nee hoor. Ik snap wat je bedoelt.quote:
Dat zegt ie ook niet hè.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je plezier laten vergallen omdat je 1 van de 37 nummers niet goed vind, ja daarin sta je alleen.
Dat zou mij zeer verbazen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:27 schreef Meke het volgende:
[..]
De kans dat je in dit subforum mensen tegenkomt die het ESF wél een drol aanvinden is significant groter eigenlijk
Verpesten niet. Maar ik vind het wel jammer dat de winnaar al zeker lijkt te staan. Maar dat is wel vaker zo.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:17 schreef Jauke het volgende:
Lijkt mij niet heel handig als reactie op iemand die niet vaak hier post wat wel een oprechte vraag of opmerking lijktquote:
Het is iets persoonlijks denk ik, ik heb Loreen nooit echt leuk gevonden. Nu doet ze dus wéér mee met een grote kans om wéér te winnen met een weinig vernieuwende act.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verpesten niet. Maar ik vind het wel jammer dat de winnaar al zeker lijkt te staan. Maar dat is wel vaker zo.
Maakt mijn kijk ervaring er overigens niet heel veel minder op.
Niet letterlijk. Maar als hij Tattoo een fantastisch nummer had gevonden was deze opmerking niet gekomen.quote:
Mwah de act is nog steeds wel anders en opvallender/professioneler dan veel anderen dus dat is nog wel relatief vernieuwend. Het liedje vind ik daarentegen nog niet zo heel erg winnaar uitstralen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:04 schreef Jauke het volgende:
[..]
Het is iets persoonlijks denk ik, ik heb Loreen nooit echt leuk gevonden. Nu doet ze dus wéér mee met een grote kans om wéér te winnen met een weinig vernieuwende act.
Heb je wel al andere favorieten ?quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:04 schreef Jauke het volgende:
[..]
Het is iets persoonlijks denk ik, ik heb Loreen nooit echt leuk gevonden. Nu doet ze dus wéér mee met een grote kans om wéér te winnen met een weinig vernieuwende act.
Vorig jaar was ook erg jammer ja. Dat je het van tevoren al wist. Maar dat verbleekte bij de voor mij vele zwakke nummers en de slechte productiequote:Op zaterdag 15 april 2023 16:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet letterlijk. Maar als hij Tattoo een fantastisch nummer had gevonden was deze opmerking niet gekomen.
Loreen bij voorbaat tot winnaar uitroepen gaat inderdaad wel wat ver. Maar dat is iets anders.
Maar om op basis daarvan te zeggen dat er geen drol meer aan is.
De spanning voor de overwinnig is redelijk weg. Vorig jaar was er ook 0 spanning wie zou winnen.
Goed punt. Sorry @Jauke !quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij niet heel handig als reactie op iemand die niet vaak hier post wat wel een oprechte vraag of opmerking lijkt
Vind je het überhaupt niet leuk, of vooral dit jaar niet vanwege Loreen?quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:17 schreef Jauke het volgende:
quote:
Saaie bendequote:Op zaterdag 15 april 2023 15:53 schreef Strani het volgende:
Oh ik vind er ook niks aan, dat hele ESF.
Oostblok feestje dit rariteitenkabinet datquote:
Met de wedkantoren vind ik het ook minder leuk. Of spannend dan.quote:
Die wedkantoren zijn er ook al jaren (Gerard Joling stond op 2 in 1988).quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met de wedkantoren vind ik het ook minder leuk. Of spannend dan.
Oh ja dit dusquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oostblok feestje dit rariteitenkabinet dat
Weet ik, maar ik ben al ruim van vóór de wedkantorenquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die wedkantoren zijn er ook al jaren (Gerard Joling stond op 2 in 1988).
Maar er word teveel belang aan gehecht. En dat is jammer.
Alsof je Israël nu ineens wel goed moet vinden omdat ze op 6 staan.
Oh ja. Israël zesde bij de bookmakers, gelachen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die wedkantoren zijn er ook al jaren (Gerard Joling stond op 2 in 1988).
Maar er word teveel belang aan gehecht. En dat is jammer.
Alsof je Israël nu ineens wel goed moet vinden omdat ze op 6 staan.
Dat is nogal een blowjob.quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:37 schreef zorro28 het volgende:
Ze gaan een windpark bouwen met 69 windturbines
Ik ben ook wel live, maar niet AFAS Livequote:Op zaterdag 15 april 2023 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben hier wel live, maar niet AFAS live.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie zijn ier allemaal nog aanwezig en niet in AFAS Live?
Ik ben niet in de AFAS Live. Maar ben ik hier? Misschien wel, misschien nietquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie zijn ier allemaal nog aanwezig en niet in AFAS Live?
Wat een armoede. Herhalingen op zaterdagavondquote:
Is dit terug te zien op StraniGemist ?quote:
Mja de zomer komt er weer aan hè, demense willen buiten zitten!quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een armoede. Herhalingen op zaterdagavond
Alleen op StraniGemist Plus, dus je moet een abonnement hebben.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is dit terug te zien op StraniGemist ?
Hopelijk zijn het dan wel goede herhalingenquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja de zomer komt er weer aan hè, demense willen buiten zitten!
Heerlijk zonnetje vandaag. Alleen jammer van de wind tegen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja de zomer komt er weer aan hè, demense willen buiten zitten!
Alles voor de Straandeelhoudersquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen op StraniGemist Plus, dus je moet een abonnement hebben.
Hij moet toch op de een of andere manier zijn leven als God in Spanje bekostigen.quote:
Liever had je iets anders gezien. Maar als Stromae dan niet kan dan maar Vermeer.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:50 schreef Em31 het volgende:
In plaats van 29 Songfestival-artiesten zag ik vandaag in Amsterdam 27 schilderijen van Vermeer, weer eens wat anders.
We zijn vorige week al uit eten geweest naar het biefstukrestaurant van haar keuzequote:Op zaterdag 15 april 2023 14:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat heeft ze gekozen om te gaan eten?
Ja het moest eigenlijk beide zijn. Echt heel jammer, maar niets aan te doen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Liever had je iets anders gezien. Maar als Stromae dan niet kan dan maar Vermeer.
Wij gaan Im westen nichts neues kijken, ik mag hopen dat het optreden van Mia en Dion opwekkender isquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:36 schreef Dave het volgende:
Ik ben dan wel weer zo nationalistisch dat ik het minder leuk vindt als Nederland niet door zou gaan naar de finale.
Dus fingers crossed nog maar even.
Hoe laat is hun optreden vandaag? Ben benieuwd of het dit keer wel goed gaat....
Ga je toch andersom zitten?quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heerlijk zonnetje vandaag. Alleen jammer van de wind tegen.
Het Meisje met de Parel staat dat daar al lang bovenaan bij de bookmakers.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:50 schreef Em31 het volgende:
In plaats van 29 Songfestival-artiesten zag ik vandaag in Amsterdam 27 schilderijen van Vermeer, weer eens wat anders.
Dat weet ik nog niet zo zekerquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan Im westen nichts neues kijken, ik mag hopen dat het optreden van Mia en Dion opwekkender is
Dat was de enige die al weg was.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het Meisje met de Parel staat dat daar al lang bovenaan bij de bookmakers.
Wat een slechte 1 april grapquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat was de enige die al weg was.was er maar tot 1 april, dus ik zeg diskwalificeren!
Dat voelt een beetje als een ESF waar het winnende liedje van vorig jaar niet wordt gespeeld. Oh wachtquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat was de enige die al weg was.was er maar tot 1 april, dus ik zeg diskwalificeren!
Even Stot Fier?quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij Even tot Hier kwam het ESF weer even langs.
Was er een meisje met de prei als vervanging?quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helaas niet!quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Was er een meisje met de prei als vervanging?
Gemiste kans!quote:
Beter in Zwolle dan in Baccardi Lemonquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
Geen Amsterdam, maar ik ben wezen zwemmen in Zwolle. Het was al een tijdje terug dat ik gezwommen had en met een veilige omgeving voelde dat toch weer als vanoudsNu nog even soep warm maken en dan zit de dag er weer bijna op.
En hier heb ik ook niets gemist, er was geen nieuwe aflevering van Strani, erg fijn, dat kwam goed uit.
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een Suske en Wiske.
Suske en Wiske en de Zwolsche Zwemmer
Dat is inderdaad wel heel erg warm. Dan zweet je bijna terwijl je in het water bent.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zoietsHet werd georganiseerd door Club T van COC Zwolle. Het zwembad was 32,8 graden, wat veel te warm was voor echt zwemmen. Ik wist niet dat er nog zwembaden waren die hun temperatuur zo hoog hadden staan.
Oh, dat ken ik niet.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zoietsHet werd georganiseerd door Club T van COC Zwolle. Het zwembad was 32,8 graden, wat veel te warm was voor echt zwemmen. Ik wist niet dat er nog zwembaden waren die hun temperatuur zo hoog hadden staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |