die heeft hem al zovaak daar gehouden en die kan niet tellenquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dan weet Kim niet waar het over gaat
Heel graagquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
A little less conversation dan? Zoe zit er bij
Ze mochten toch geen muziek meer draaien zonder koptelefoon als er mensen zaten te praten?quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
A little less conversation dan? Zoe zit er bij
Moet dat dan? Jeff draaide ook gewoon terwijl er mensen sliepen...quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij wel gecheckt of er niet iemand in bed ligt?
op alles, ja maar jeff, ja maar Jeffquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Moet dat dan? Jeff draaide ook gewoon terwijl er mensen sliepen...
Babs is er gek op om anderen dingen te laten doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:47 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe vraagt zich af wanneer ze de Zalando stelling moet opgooien. Babs stelt voor om het Jeff te laten doen ...
Diezelfde Babs die Jeff er samen met Kim op wees dat hij zich niet voor het karretje moest laten spannen voor stellingen van een ander (in dat geval die van Jasper)..
Nee, gewoon een vraag. De grote ruzie kwam doordat Jeff aan het draaien was die avond...Maar dat mag dus niet gezegd worden want Jeff????quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
op alles, ja maar jeff, ja maar Jeff
.
Jeff zit nu gezellig bij de dames mee te kletsen
kwam afgelopen week ook al ter sprake toen was marciano ook laat aan het draaien en zaten bwz daar nagels te doen. Toen zei marciano zelf dat juist hij het eigenlijk niet kon makenquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, gewoon een vraag. De grote ruzie kwam doordat Jeff aan het draaien was die avond...Maar dat mag dus niet gezegd worden want Jeff????
quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:51 schreef greysbones het volgende:
Er mag niet meer gestemd worden als er alcohol is gedronken
Marciano is nu aan het draaien en hij was degene die doordraaide en daarvoor geel kreeg! dan zou het van diezelfde Marciano nu wel zo netjes zijn om ook te kijken of er geen mensen liggen te slapen of is dat raar?quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, gewoon een vraag. De grote ruzie kwam doordat Jeff aan het draaien was die avond...Maar dat mag dus niet gezegd worden want Jeff????
Tis dat Erik niet drinkt anders had ie dat mooi als optie kunnen gebruiken om alsnog zijn plan om stellingen niet door te voeren 'legaal' te kunnen doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:51 schreef greysbones het volgende:
Nu is kamer drie leeg, en dat was destijds nog niet...Klein verschilletje. Maar laat maar je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano is nu aan het draaien en hij was degene die doordraaide en daarvoor geel kreeg! dan zou het van diezelfde Marciano nu wel zo netjes zijn om ook te kijken of er geen mensen liggen te slapen of is dat raar?
Alsof ze in de kamer onder kamer 4 er geen last van hebben als je daar ligt te slapen. Onzin smoes dusquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nu is kamer drie leeg, en dat was destijds nog niet...Klein verschilletje. Maar laat maar je hebt gelijk...
quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tis dat Erik niet drinkt anders had ie dat mooi als optie kunnen gebruiken om alsnog zijn plan om stellingen niet door te voeren 'legaal' te kunnen doen
Volgens Wanda had ze altijd mega veel last van de kamer onder haarquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alsof ze in de kamer onder kamer 4 er geen last van hebben als je daar ligt te slapen. Onzin smoes dus
jaja ik gaf je toch al gelijk....quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alsof ze in de kamer onder kamer 4 er geen last van hebben als je daar ligt te slapen. Onzin smoes dus
Dat zijn nou juist de perfecte momenten als je iets er doorheen wil krijgenquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:51 schreef greysbones het volgende:
Wandaquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens Wanda had ze altijd mega veel last van de kamer onder haar
dus dat zal bij K4 net zo zijn
quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens Wanda had ze altijd mega veel last van de kamer onder haar
dus dat zal bij K4 net zo zijn
Neem al die nietszeggende figuren op social media totaal niet serieus dus dit is dan een een treffende vergelijking inderdaadquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:57 schreef KinKiJan het volgende:
Op Twitter kreeg die Marciano/Jeff ruzie weer een opleving omdat het een week later werd uitgezonden. Iemand daar maakte er een treffende vergelijking van; 'de moeders zijn nog aan het bekvechten terwijl de kinderen alweer lief samen aan het spelen zijn'...
psst FOK is ook een SMquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neem al die nietszeggende figuren op social media totaal niet serieus dus dit is dan een een treffende vergelijking inderdaad
hahahquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:57 schreef KinKiJan het volgende:
Op Twitter kreeg die Marciano/Jeff ruzie weer een opleving omdat het een week later werd uitgezonden. Iemand daar maakte er een treffende vergelijking van; 'de moeders zijn nog aan het bekvechten terwijl de kinderen alweer lief samen aan het spelen zijn'...
Benieuwd of ze dat stomme kussen nog heeftquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wandadie had overal last van ..Ook als ze in de loods bezig waren hoorde ze het...
Nee verliefd worden in de loods werkt goed.quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:03 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens had je geen mensen moeten laten meedoen die in een relatie zitten want programmatechnisch heel onverstandig
FOK! is een deskundig forum met veelal objectieve panelledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FOK! is een deskundig forum met veelal objectieve panelleden
yupquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FOK! is een deskundig forum met veelal objectieve panelleden
Maar daar kun je onmogelijk iets tegen doen en het levert nog leuke televisie op ook want daar kicken 'ze' zelfs opquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:04 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Nee verliefd worden in de loods werkt goed.
nouuuuuuquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:06 schreef KinKiJan het volgende:
En ze hebben het voor elkaar, bier van zondag wordt alvast aangebroken. Eens zien of ze er inderdaad dan zondag eentje minder pakken
Die ziet de bui al hangenquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
nouuuuuu
wendy is het er niet zo mee eens
maar ze legt het bij hen terug
quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:04 schreef Flow3r het volgende:
Wel spannend zo'n spoiler altijd want je weet nooit waarop je druktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
en zeker niet op FOKquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een objectief mens zal nooit bestaan
maar anders heette dit ook oios ipc cosquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een objectief mens zal nooit bestaan
wel zielig voor hem dat hi zich zo voeltquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:32 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff herhaalt nog even dat ie mentaal al buiten staat en enkel fysiek nog aanwezig is
Joh! Totaal niet verwacht hoorquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:34 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy komt even vragen of het wat zachter mag, want het is te horen in 2..
"Van mij mag het hoor, maar..." zegt ze nog..
Dat is zijn script van 2 weken terug in de recycling.quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:32 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff herhaalt nog even dat ie mentaal al buiten staat en enkel fysiek nog aanwezig is
Vanaf dat moment stond ie al met anderhalve been buitenquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wel zielig voor hem dat hi zich zo voelt
sinds Kim weg is, is het downhill
Zwak....Hij kan alles wint alles en is DE man daar roept hij al maanden....quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wel zielig voor hem dat hi zich zo voelt
sinds Kim weg is, is het downhill
Wat komt ze dan doen als het van haar mag?quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:35 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy : je hoort het in 2, wat zachter ? Van mij mag het hoor
zei ze nou; van mij mag het ?![]()
Hoezo kwam zij dan klagen?quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:35 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy : je hoort het in 2, wat zachter ? Van mij mag het hoor
zei ze nou; van mij mag het ?![]()
ja DE man heeft denk ik wel liefdesverdriet... of hoe noem je dat als je iemand mist...quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zwak....Hij kan alles wint alles en is DE man daar roept hij al maanden....
Jeff heeft hartenpijnquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja DE man heeft denk ik wel liefdesverdriet... of hoe noem je dat als je iemand mist...
zielig om te zien
Hij zou voor Kim blijvenquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja DE man heeft denk ik wel liefdesverdriet... of hoe noem je dat als je iemand mist...
zielig om te zien
Hoezo zou hij voor Kim moeten blijven?quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij zou voor Kim blijven. En ik geloof best dat hij liefdesverdriet heeft, maar hij is ook wel bezig met de grote Jeffrey show...
ze zijn allemaal bezig met hun eigen showtjequote:Op zaterdag 15 april 2023 00:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij zou voor Kim blijven. En ik geloof best dat hij liefdesverdriet heeft, maar hij is ook wel bezig met de grote Jeffrey show...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 01:02 schreef Flow3r het volgende:
Maar het was toch niet gebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hadden we het toch goed verstaan toen ze het tegen Mirthe vertelde, ik ga er nog steeds vanuit dat ze die ene cam gewoon niet gebruikt hebben voor dat hoekje op het bewuste moment. Anders hadden ze beelden wel laten zien
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
het is wel gebeurdquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar het was toch niet gebeurd?![]()
Hadden we het toch goed verstaan toen ze het tegen Mirthe vertelde, ik ga er nog steeds vanuit dat ze die ene cam gewoon niet gebruikt hebben voor dat hoekje op het bewuste moment. Anders hadden ze beelden wel laten zien
caar doelde ik opquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:06 schreef freaky40 het volgende:
Dit ging alleen om een zoen in de keuken die Jeff heeft gezien. Maar er is meer gebeurd in het hoekje naast het rokershoekje bij de ingang richting K5.
Precies, zou niet weten waarom Jeff dit zou verzinnen. Maar er waren er nogal wat die het zelfs nadat Eunice het aan Mirthe opbiechtte in twijfel trokkenquote:
Regie slaapt wel vaker, focust liever op spelletjes en slapers , hoeven ze helemaal niet op te lettenquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, zou niet weten waarom Jeff dit zou verzinnen.
Nee, dit was het...Jeff verteld wel vaker onzin..Bakkie Pitt bier op en daar gaat ie...Ook die ovenschotel die Leila gooide en die bijna op zij hoofd kwam...Kijk maar terug met je FEBO vriendjes..quote:Op zaterdag 15 april 2023 01:06 schreef freaky40 het volgende:
Dit ging alleen om een zoen in de keuken die Jeff heeft gezien. Maar er is meer gebeurd in het hoekje naast het rokershoekje bij de ingang richting K5.
Jeff zei dat de camera toen niet meebewoogquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Regie slaapt wel vaker, focust liever op spelletjes en slapers , hoeven ze helemaal niet op te letten
Over wie ?quote:Op zaterdag 15 april 2023 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
Maricano: Zij was alleen in de kamer dus ik vroeg of ze even mijn rug in wilde smeren, zat ze ineens aan m'n tepel, dus ik 'Wat doe je!?' vroeg ze 'moet dat niet dan?' ik zeg 'tuurlijk niet, gewoon even m'n rug!"
quote:Op zaterdag 15 april 2023 01:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, dit was het...Jeff verteld wel vaker onzin..Bakkie Pitt bier op en daar gaat ie...Ook die ovenschotel die Leila gooide en die bijna op zij hoofd kwam...Kijk maar terug met je FEBO vriendjes..
dit specifieke ding over die zoen hebnem meerdere mensen bevestigd, incl eunice zelf.quote:Op zaterdag 15 april 2023 01:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, dit was het...Jeff verteld wel vaker onzin..Bakkie Pitt bier op en daar gaat ie...Ook die ovenschotel die Leila gooide en die bijna op zij hoofd kwam...Kijk maar terug met je FEBO vriendjes..
Als kerel heb je gelijk (terecht!) een aanklacht aan je broek hangenquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
Maricano over Mirthe: Zij was alleen in de kamer dus ik vroeg of ze even mijn rug in wilde smeren, zat ze ineens aan m'n tepel, dus ik 'Wat doe je!?' vroeg ze 'moet dat niet dan?' ik zeg 'tuurlijk niet, gewoon even m'n rug!"
Jeff had ze zien bekken achter bij het rokershoekje, in de uitzending zie je hem met een flashback de gebaren van aflebberen makenquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je bent echt een eindbaas dat je dit telkens letterlijk uitschrijftquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:17 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff over Mirthe: "Maar dat was ook met Kim toen, ik lag met Kim en zij er helemaal zo bij. Dus Kim: 'Ga weg!' Dus zei, ok ok, toen ging zij zo voor die spiegel en heel langzoom achteruit zo en Kim dus weer 'Ga nou eens weg!'".
Marciano: "Zij heeft gekke tics jonge"
Jeff: "Helemaal leip! En weet je wat ze ook nog zei halverwege? 'Nee maar Martin en Mexx hadden ook sex en daar was ik ook gewoon bij, dus jullie kunnen ook wel eeh" dus wij allebei what the..?!"
Babs: "Zij is echt apart, is echt apart"
Sommige gesprekken zijn gewoon te bizar, interessant of gewoon te grappig om niet te delenquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent echt een eindbaas dat je dit telkens letterlijk uitschrijft
Je haalt me de woorden uit de vingers.. Hoop dat ze zo nog switchenquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:58 schreef Flow3r het volgende:
Regie blijft Zoe maar volgen omdat ze aangaf naar bed te gaan
Wendy en Babs nog muziek aan het luisteren in kamer 4
quote:Op zaterdag 15 april 2023 02:04 schreef Flow3r het volgende:
switchen ze over naar een slapende kenzy
en daarom missen ze bij de regie zoveel, zet een cam op spelletjes of slapers en je kan effe weglopen om koffie te gaan halen,naar de wc te gaan etc , als er in de tussentijd iets gebeurt heb je dat dus gemist en moet je het hebben van gesprekken tussen de bewoners en terugkijken, maar als je de juiste camera niet bedient of die staat uit dan heb je dus niksquote:Op zaterdag 15 april 2023 02:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja top
Kenzy op 1
JW als Robin van Batman op 2
Verdomde eigenwijsquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dit specifieke ding over die zoen hebnem meerdere mensen bevestigd, incl eunice zelf.
hoe komt het dat je dit niet wil aannemen?
Die Mirthe is nog veel gekker dan ik dachtquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:17 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff over Mirthe: "Maar dat was ook met Kim toen, ik lag met Kim en zij er helemaal zo bij. Dus Kim: 'Ga weg!' Dus zij: 'ok ok', toen ging zij zo voor die spiegel en heel langzaam achteruit zo en Kim dus weer 'Ga nou eens weg!'".
Marciano: "Zij heeft gekke tics jonge"
Jeff: "Helemaal leip! En weet je wat ze ook nog zei halverwege? 'Nee maar Martin en Mexx hadden ook sex en daar was ik ook gewoon bij, dus jullie kunnen ook wel eeh" dus wij allebei what the..?!"
Babs: "Zij is echt apart, is echt apart"
Op zich bijzonder dat ze slaapt dus ergens snap ik het welquote:Op zaterdag 15 april 2023 02:04 schreef Flow3r het volgende:
switchen ze over naar een slapende kenzy
Ik ook haat/liefde. Even filmpjes teruggekeken en ik zat bijna mee te janken.quote:Op zaterdag 15 april 2023 07:25 schreef Frummelie het volgende:
Ah en Jeff was zo aandoenlijk gisteren hoe hij stond te huilen.... ik heb een beetje haat/ liefde verhouding met Jeff maar dit was vreselijk om te zien. En als het zo'n uitwerking heeft op z'n gezondheid moet hij gaan...
Dan valt er wel een vreselijk gat in de loods...
Ja precies ik heb dat net zo... af en toe kan ik z'n bloed wel drinken... en dan ineens smelt ik weer voor die gast... met Martin had ik het ook wel een beetje, die keer dat hij verrot gescholden werd door Jeff tijdens het kringgesprek, zat ik ook met tranen in mijn ogen... ik ben gewoon een emotrutje...quote:Op zaterdag 15 april 2023 07:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ook haat/liefde. Even filmpjes teruggekeken en ik zat bijna mee te janken.
Blijft toch gek dat Jeff wel dit soort emoties bij me losmaakt, terwijl ik bij bijv. Martin dat helemaal niet had.
Laat hem dan maar lekker naar Kim gaan. Maar ik denk dat Kim niet voor hem zal kiezen daarbuiten.
Ja Bern was leuk... je kon wel merken dat hij ietwat nerveus was... maar toppie hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2023 07:44 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
heb genoten van het cabaret van bern , dit deed hij echt goed
mi kan jef beter naar huis gaan , hij is er slecht aan toe fysiek en mentaal , hoop niet dat k5 hem nu nog probeert om te blijven
slagbaltornooi lijkt me leuk
was een gedicht met mooie en pakkende tekstquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Babette zat gisteren te janken bij het zogenaamde pianospel van Bern... ik vond het ook vreselijk mooi gesproken van Bern maar dan zit ik gewoon mee te janken met Babette...
Ja heel mooi....quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
was een gedicht met mooie en pakkende tekst
Ik ook hoor! En ook bij huilende Jeff ! Het is toch echt een soapquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Babette zat gisteren te janken bij het zogenaamde pianospel van Bern... ik vond het ook vreselijk mooi gesproken van Bern maar dan zit ik gewoon mee te janken met Babette...
Haha mooi hè ach we laten onze emoties gewoon gaan, ook wel eens lekker.quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:31 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik ook hoor! En ook bij huilende Jeff ! Het is toch echt een soap
Tijd voor een zoemerquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat wil ik niet... ik wil vermaakt worden...
Ja dat zou leuk zijn maar zie ik niet gebeuren vandaag...of Jeff wordt naar huis gespeeld..quote:
quote:
Geen ramp hoor, maar heb het Verwijderd en aangepastquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:01 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke help, ik loop weer te klooien..
JW staat wel netjes met de rug naar het douche gedeelte van Eunicequote:
Super, thnxquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen ramp hoor, maar heb het Verwijderd en aangepast![]()
Zelfs onder het tandenpoetsen doet ze oefeningen.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs onder het tandenpoetsen doet ze oefeningen.
Ik jou ook...... geintje...quote:
Respect...quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JW staat wel netjes met de rug naar het douche gedeelte van Eunice
Pingu heeft dat ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:03 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke... wat doe ik fout dat als ik post m'n laaste post ook meegaat in m'n post...
Jep klopt.quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pingu heeft dat ook
Post je mobiel ?
Ververst hij automatisch of doe je dat zelfquote:
Op tijd koppelen, ze is er achter dat ze ook maar loslopend wild is..quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oeh ze is zo uitgenast, alles voor de overwinning. Klein loedertje dat het is.
[ afbeelding ]
Doet hij zelf...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ververst hij automatisch of doe je dat zelf
Oké thnx...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is
Gokje hoor
Je zou het @:Bondage eens kunnen vragen of op FB
Nu wordt het wel een beetje langdradigquote:
Dat was de bedoelingquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nu wordt het wel een beetje langdradig![]()
JW Eunice ook verbeteren
Zouden die knoopjes ooit los gaan?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
Erik ook wakker en voor de verandering zijn streepjesblouse aan
Ze moeten elkaar gewoon bespringen...hatsjikidee...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nu wordt het wel een beetje langdradig![]()
JW Eunice ook verbeteren
In het kasjequote:Op zaterdag 15 april 2023 09:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze moeten elkaar gewoon bespringen...hatsjikidee...
Hij maakt ook vaak foutenquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling
Dat JW haar zou verbeteren waar ze niet correct Nederlands praat
Kloptquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij maakt ook vaak fouten
Hun ipv zij
Sterker als mij ipv sterker dan ik.
Jullie willen omroep Max seks ?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeahh heerlijk open en bloot......
![]()
Ik denk dat die ouwe snoepert wel van wanten weet.... laat die maar schuiven....quote:
Ik denk dat hij schromelijk overdrijft en niet veel verder komt dan missionair.. geen conditie etcquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat die ouwe snoepert wel van wanten weet.... laat die maar schuiven....
Maar dat klopt toch gewoon?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij maakt ook vaak fouten
Hun ipv zij
Sterker als mij ipv sterker dan ik.
Ik weet ut niet...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat hij schromelijk overdrijft en niet veel verder komt dan missionair.. geen conditie etc
De liefdequote:Op zaterdag 15 april 2023 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou het kan niet vroeg genoeg beginnen
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het staat verkeerd om volgens mij...
In de loods hebben mensen toch alleen maar suffe rechttoe rechtaan seks onder n deken.. weinig aan..quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat die ouwe snoepert wel van wanten weet.... laat die maar schuiven....
auw... me rugquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat hij schromelijk overdrijft en niet veel verder komt dan missionair.. geen conditie etc
Vandaar dat we het over de kas hadden...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In de loods hebben mensen toch alleen maar suffe rechttoe rechtaan seks onder n deken.. weinig aan..
Maar daar is glas..en cams.. dus zelfde principequote:Op zaterdag 15 april 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vandaar dat we het over de kas hadden...
Ik denk dat als je het aan de vrouwen vraagt die met JW het bed mochten delen die heel wat anders zeggen dan JW zelfquote:
A?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:46 schreef engine het volgende:
A wordt een keer volwassenen
Hij legt wel een stempel op de groep op deze manier. Ik ben er wel een keer helemaal klaar mee.
Ik nietquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:47 schreef Frummelie het volgende:
Nou daar heeft JW wel een punt... ik vond het ook respectloos dat Jeff weg liep tijdens de roast van Bern
hij zat er toch voor deel bij , wel met gezicht als een oorwurmquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:47 schreef Frummelie het volgende:
Nou daar heeft JW wel een punt... ik vond het ook respectloos dat Jeff weg liep tijdens de roast van Bern
Hij heeft geen ideequote:Op zaterdag 15 april 2023 09:49 schreef Tascha071 het volgende:
Ben benieuwd of je met Jeff gaat praten en hem dit durft te zeggen. Maakt mij niet uit hoor.
Fantasy ging op de loop...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar daar is glas..en cams.. dus zelfde principe
"Veel langer dan jouw"quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
JW heeft alles in de gaten
Al veel langer dan Eunice
Vaak worden ze gesommeerd erbij te zijn.. dan komt er commentaar dar mensen chagrijnig kijken..quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:47 schreef Frummelie het volgende:
Hij vindt zichzelf zo goedquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
"Veel langer dan jouw"
Dan JIJ,Jan Willem
Hij was ook veel langer dan jouw?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
"Veel langer dan jouw"
Dan JIJ,Jan Willem
Ik wel... na de roast staat hij te keten met Moraima, dat kan wel...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik niet
Hij had wat anders aan zijn hoofd
toen had hij al wat bier opquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wel... na de roast staat hij te keten met Moraima, dat kan wel...
Dat duurde wel evenquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
JW zegt vaak HUN terwijl het ZIJquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Pruillipje, of allebei tongetje likken![]()
[ afbeelding ]
Wie aten er altijd apart op de bank ipv aan tafel? J W ,Esther en Erik! Maanden lang!quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
JW hij gaat apart eten zegt Jw
Dat doet Eunice ook![]()
Slangen gebruiken hun tong ook, om de omgeving te "proeven" of er wat te smikkelen is in de buurtquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Pruillipje, of allebei tongetje likken![]()
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
JW zegt vaak HUN terwijl het ZIJ
Moet zijn
En zegt sterker als mij
Terwijl het sterker dan ik moet zijn
Dat vinden er meerquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
JW vind zichzelf enorm superieur aan een ander
Die had van mij allang een KLATS gehadquote:
Jeff heeft een band met Morriequote:Op zaterdag 15 april 2023 09:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
quote:
Fascinerend hequote:Op zaterdag 15 april 2023 09:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wie aten er altijd apart op de bank ipv aan tafel? J W ,Esther en Erik! Maanden lang!
En wie heeft al maanden commentaar en deed niet mee met de bruiloft? JW!
Een spiegeltje zou geen overbodige luxe zijnquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:01 schreef Puzzie het volgende:
JW het lult en het lult maar en het weet alles beter
Beetje knijpen erbij..quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die had van mij allang een KLATS gehad
Jezelf zo boven een ander plaatsen altijd
Neequote:Op zaterdag 15 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een spiegeltje zou geen overbodige luxe zijn
Hahahaha wat een clownquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Mensen moeten zich aanpassen en anders naar huis
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:03 schreef Flow3r het volgende:
Valt me op dat JW zijn woorden zorgvuldiger kiest, eerst klagen, dat een positieve draai er aan proberen te geven omdat Eunice dat ook altijd doet, bij Esther deed hij dat niet
Dat is wel boeiend om te zien. Esther gaf hem gewoon altijd gelijk. Met Eunice probeert hij toch haar wat te pleasen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:03 schreef Flow3r het volgende:
Valt me op dat JW zijn woorden zorgvuldiger kiest, eerst klagen, dat een positieve draai er aan proberen te geven omdat Eunice dat ook altijd doet, bij Esther deed hij dat niet
quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Eunice en JW roddelen niet
Het is een analyse
Zou hij zich in Thailand ook aanpassen?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Mensen moeten zich aanpassen en anders naar huis
Het boeit me niksquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
"ik vind dit niet leuk en dat niet leuk, maarrrrrrr hij is toch een goeie vent "
Dat is mooi gezegdquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:07 schreef Puzzie het volgende:
Eunice wil alles te snel volgens JW
JW denkt teveel en weet weinig
Waarom is het respectloos om met Morrie te praten? Is ook gewoon n mems hoor...quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En wat veranderd dat aan de situatie? Blijft respectloos..
Nee ze moet zich aanpassenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:08 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig hoeft Eunice zich niet te verdedigen van JW
Je mist waarom ik het respectloos vind...quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom is het respectloos om met Morrie te praten? Is ook gewoon n mems hoor...
Dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je mist waarom ik het respectloos vind...
Dan is Eunice ook een slap wijf als ze dat zich zo aantrektquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
Hebben we straks een huilende Eunice
Omdat JW weer van alles heeft gezegd
welnee, allemaal toneelquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan is Eunice ook een slap wijf als ze dat zich zo aantrekt
Zou dat?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
Hebben we straks een huilende Eunice
Omdat JW weer van alles heeft gezegd
Wat?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En wat veranderd dat aan de situatie? Blijft respectloos..
het ging over het weglopen van voorstelling van Bern.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom is het respectloos om met Morrie te praten? Is ook gewoon n mems hoor...
Waar gaat dit over... omdat ik zeg dat JW een punt heeft wat betreft Jeff... ben ik ineens een JW aanhanger... ik heb niks met JW....quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Net zo respectloos om niet met de "bruiloft" mee te doen?
Ik vind wel dat het allemaal erg zwaar wordt gemaakt , hij zat te janken , dat schakel je niet ff uit , beter dat je dan wegloopt , volgens mij moet dat kunnen , los van het feit wat anderen daarover invullenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:17 schreef Verida het volgende:
[..]
het ging over het weglopen van voorstelling van Bern.
Dat was niet netjes, Het was een korte voorstelling en hij had het ook gewoon ook even kunnen uitzitten. Het excuus werd hier gegeven dat hij wel andere dingen aan zijn hoofd had, en dan is het schijnbaar normaal dat je wegloopt bij iets wat een ander had georganiseerd. Hij kon daarna wel ineens vrolijk met Morrie staan te geinen.
Dank voor je uitleg.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:17 schreef Verida het volgende:
[..]
het ging over het weglopen van voorstelling van Bern.
Dat was niet netjes, Het was een korte voorstelling en hij had het ook gewoon ook even kunnen uitzitten. Het excuus werd hier gegeven dat hij wel andere dingen aan zijn hoofd had, en dan is het schijnbaar normaal dat je wegloopt bij iets wat een ander had georganiseerd. Hij kon daarna wel ineens vrolijk met Morrie staan te geinen.
Het gaat over Bern&Co die niet bij de bruiloft mee deed. Dat was ook respectloos toch?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waar gaat dit over... omdat ik zeg dat JW een punt heeft wat betreft Jeff... ben ik ineens een JW aanhanger... ik heb niks met JW....
Dat heb ik toendertijd ook zelf beaamt, snap niet waar je naartoe wil....quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het gaat over Bern&Co die niet bij de bruiloft mee deed. Dat was ook respectloos toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |