Als kerel heb je gelijk (terecht!) een aanklacht aan je broek hangenquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
Maricano over Mirthe: Zij was alleen in de kamer dus ik vroeg of ze even mijn rug in wilde smeren, zat ze ineens aan m'n tepel, dus ik 'Wat doe je!?' vroeg ze 'moet dat niet dan?' ik zeg 'tuurlijk niet, gewoon even m'n rug!"
Jeff had ze zien bekken achter bij het rokershoekje, in de uitzending zie je hem met een flashback de gebaren van aflebberen makenquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, dit was het...Jeff verteld wel vaker onzin..Bakkie Pitt bier op en daar gaat ie...Ook die ovenschotel die Leila gooide en die bijna op zij hoofd kwam...Kijk maar terug met je FEBO vriendjes..
Je bent echt een eindbaas dat je dit telkens letterlijk uitschrijftquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:17 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff over Mirthe: "Maar dat was ook met Kim toen, ik lag met Kim en zij er helemaal zo bij. Dus Kim: 'Ga weg!' Dus zei, ok ok, toen ging zij zo voor die spiegel en heel langzoom achteruit zo en Kim dus weer 'Ga nou eens weg!'".
Marciano: "Zij heeft gekke tics jonge"
Jeff: "Helemaal leip! En weet je wat ze ook nog zei halverwege? 'Nee maar Martin en Mexx hadden ook sex en daar was ik ook gewoon bij, dus jullie kunnen ook wel eeh" dus wij allebei what the..?!"
Babs: "Zij is echt apart, is echt apart"
Sommige gesprekken zijn gewoon te bizar, interessant of gewoon te grappig om niet te delenquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent echt een eindbaas dat je dit telkens letterlijk uitschrijft
Je haalt me de woorden uit de vingers.. Hoop dat ze zo nog switchenquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:58 schreef Flow3r het volgende:
Regie blijft Zoe maar volgen omdat ze aangaf naar bed te gaan
Wendy en Babs nog muziek aan het luisteren in kamer 4
quote:Op zaterdag 15 april 2023 02:04 schreef Flow3r het volgende:
switchen ze over naar een slapende kenzy
en daarom missen ze bij de regie zoveel, zet een cam op spelletjes of slapers en je kan effe weglopen om koffie te gaan halen,naar de wc te gaan etc , als er in de tussentijd iets gebeurt heb je dat dus gemist en moet je het hebben van gesprekken tussen de bewoners en terugkijken, maar als je de juiste camera niet bedient of die staat uit dan heb je dus niksquote:Op zaterdag 15 april 2023 02:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja top
Kenzy op 1
JW als Robin van Batman op 2
Verdomde eigenwijsquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dit specifieke ding over die zoen hebnem meerdere mensen bevestigd, incl eunice zelf.
hoe komt het dat je dit niet wil aannemen?
Die Mirthe is nog veel gekker dan ik dachtquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:17 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff over Mirthe: "Maar dat was ook met Kim toen, ik lag met Kim en zij er helemaal zo bij. Dus Kim: 'Ga weg!' Dus zij: 'ok ok', toen ging zij zo voor die spiegel en heel langzaam achteruit zo en Kim dus weer 'Ga nou eens weg!'".
Marciano: "Zij heeft gekke tics jonge"
Jeff: "Helemaal leip! En weet je wat ze ook nog zei halverwege? 'Nee maar Martin en Mexx hadden ook sex en daar was ik ook gewoon bij, dus jullie kunnen ook wel eeh" dus wij allebei what the..?!"
Babs: "Zij is echt apart, is echt apart"
Op zich bijzonder dat ze slaapt dus ergens snap ik het welquote:Op zaterdag 15 april 2023 02:04 schreef Flow3r het volgende:
switchen ze over naar een slapende kenzy
Ik ook haat/liefde. Even filmpjes teruggekeken en ik zat bijna mee te janken.quote:Op zaterdag 15 april 2023 07:25 schreef Frummelie het volgende:
Ah en Jeff was zo aandoenlijk gisteren hoe hij stond te huilen.... ik heb een beetje haat/ liefde verhouding met Jeff maar dit was vreselijk om te zien. En als het zo'n uitwerking heeft op z'n gezondheid moet hij gaan...
Dan valt er wel een vreselijk gat in de loods...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |