Zelfs onder het tandenpoetsen doet ze oefeningen.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs onder het tandenpoetsen doet ze oefeningen.
Ik jou ook...... geintje...quote:
Respect...quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JW staat wel netjes met de rug naar het douche gedeelte van Eunice
Pingu heeft dat ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:03 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke... wat doe ik fout dat als ik post m'n laaste post ook meegaat in m'n post...
Jep klopt.quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pingu heeft dat ook
Post je mobiel ?
Ververst hij automatisch of doe je dat zelfquote:
Op tijd koppelen, ze is er achter dat ze ook maar loslopend wild is..quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oeh ze is zo uitgenast, alles voor de overwinning. Klein loedertje dat het is.
[ afbeelding ]
Doet hij zelf...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ververst hij automatisch of doe je dat zelf
Oké thnx...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is
Gokje hoor
Je zou het @:Bondage eens kunnen vragen of op FB
Nu wordt het wel een beetje langdradigquote:
Dat was de bedoelingquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nu wordt het wel een beetje langdradig![]()
JW Eunice ook verbeteren
Zouden die knoopjes ooit los gaan?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
Erik ook wakker en voor de verandering zijn streepjesblouse aan
Ze moeten elkaar gewoon bespringen...hatsjikidee...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nu wordt het wel een beetje langdradig![]()
JW Eunice ook verbeteren
In het kasjequote:Op zaterdag 15 april 2023 09:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze moeten elkaar gewoon bespringen...hatsjikidee...
Hij maakt ook vaak foutenquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling
Dat JW haar zou verbeteren waar ze niet correct Nederlands praat
Kloptquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij maakt ook vaak fouten
Hun ipv zij
Sterker als mij ipv sterker dan ik.
Jullie willen omroep Max seks ?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeahh heerlijk open en bloot......
![]()
Ik denk dat die ouwe snoepert wel van wanten weet.... laat die maar schuiven....quote:
Ik denk dat hij schromelijk overdrijft en niet veel verder komt dan missionair.. geen conditie etcquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat die ouwe snoepert wel van wanten weet.... laat die maar schuiven....
Maar dat klopt toch gewoon?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij maakt ook vaak fouten
Hun ipv zij
Sterker als mij ipv sterker dan ik.
Ik weet ut niet...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat hij schromelijk overdrijft en niet veel verder komt dan missionair.. geen conditie etc
De liefdequote:Op zaterdag 15 april 2023 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou het kan niet vroeg genoeg beginnen
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het staat verkeerd om volgens mij...
In de loods hebben mensen toch alleen maar suffe rechttoe rechtaan seks onder n deken.. weinig aan..quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat die ouwe snoepert wel van wanten weet.... laat die maar schuiven....
auw... me rugquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat hij schromelijk overdrijft en niet veel verder komt dan missionair.. geen conditie etc
Vandaar dat we het over de kas hadden...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In de loods hebben mensen toch alleen maar suffe rechttoe rechtaan seks onder n deken.. weinig aan..
Maar daar is glas..en cams.. dus zelfde principequote:Op zaterdag 15 april 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vandaar dat we het over de kas hadden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |