Als kerel heb je gelijk (terecht!) een aanklacht aan je broek hangenquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
Maricano over Mirthe: Zij was alleen in de kamer dus ik vroeg of ze even mijn rug in wilde smeren, zat ze ineens aan m'n tepel, dus ik 'Wat doe je!?' vroeg ze 'moet dat niet dan?' ik zeg 'tuurlijk niet, gewoon even m'n rug!"
Jeff had ze zien bekken achter bij het rokershoekje, in de uitzending zie je hem met een flashback de gebaren van aflebberen makenquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, dit was het...Jeff verteld wel vaker onzin..Bakkie Pitt bier op en daar gaat ie...Ook die ovenschotel die Leila gooide en die bijna op zij hoofd kwam...Kijk maar terug met je FEBO vriendjes..
Je bent echt een eindbaas dat je dit telkens letterlijk uitschrijftquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:17 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff over Mirthe: "Maar dat was ook met Kim toen, ik lag met Kim en zij er helemaal zo bij. Dus Kim: 'Ga weg!' Dus zei, ok ok, toen ging zij zo voor die spiegel en heel langzoom achteruit zo en Kim dus weer 'Ga nou eens weg!'".
Marciano: "Zij heeft gekke tics jonge"
Jeff: "Helemaal leip! En weet je wat ze ook nog zei halverwege? 'Nee maar Martin en Mexx hadden ook sex en daar was ik ook gewoon bij, dus jullie kunnen ook wel eeh" dus wij allebei what the..?!"
Babs: "Zij is echt apart, is echt apart"
Sommige gesprekken zijn gewoon te bizar, interessant of gewoon te grappig om niet te delenquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent echt een eindbaas dat je dit telkens letterlijk uitschrijft
Je haalt me de woorden uit de vingers.. Hoop dat ze zo nog switchenquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:58 schreef Flow3r het volgende:
Regie blijft Zoe maar volgen omdat ze aangaf naar bed te gaan
Wendy en Babs nog muziek aan het luisteren in kamer 4
quote:Op zaterdag 15 april 2023 02:04 schreef Flow3r het volgende:
switchen ze over naar een slapende kenzy
en daarom missen ze bij de regie zoveel, zet een cam op spelletjes of slapers en je kan effe weglopen om koffie te gaan halen,naar de wc te gaan etc , als er in de tussentijd iets gebeurt heb je dat dus gemist en moet je het hebben van gesprekken tussen de bewoners en terugkijken, maar als je de juiste camera niet bedient of die staat uit dan heb je dus niksquote:Op zaterdag 15 april 2023 02:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja top
Kenzy op 1
JW als Robin van Batman op 2
Verdomde eigenwijsquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dit specifieke ding over die zoen hebnem meerdere mensen bevestigd, incl eunice zelf.
hoe komt het dat je dit niet wil aannemen?
Die Mirthe is nog veel gekker dan ik dachtquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:17 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff over Mirthe: "Maar dat was ook met Kim toen, ik lag met Kim en zij er helemaal zo bij. Dus Kim: 'Ga weg!' Dus zij: 'ok ok', toen ging zij zo voor die spiegel en heel langzaam achteruit zo en Kim dus weer 'Ga nou eens weg!'".
Marciano: "Zij heeft gekke tics jonge"
Jeff: "Helemaal leip! En weet je wat ze ook nog zei halverwege? 'Nee maar Martin en Mexx hadden ook sex en daar was ik ook gewoon bij, dus jullie kunnen ook wel eeh" dus wij allebei what the..?!"
Babs: "Zij is echt apart, is echt apart"
Op zich bijzonder dat ze slaapt dus ergens snap ik het welquote:Op zaterdag 15 april 2023 02:04 schreef Flow3r het volgende:
switchen ze over naar een slapende kenzy
Ik ook haat/liefde. Even filmpjes teruggekeken en ik zat bijna mee te janken.quote:Op zaterdag 15 april 2023 07:25 schreef Frummelie het volgende:
Ah en Jeff was zo aandoenlijk gisteren hoe hij stond te huilen.... ik heb een beetje haat/ liefde verhouding met Jeff maar dit was vreselijk om te zien. En als het zo'n uitwerking heeft op z'n gezondheid moet hij gaan...
Dan valt er wel een vreselijk gat in de loods...
Ja precies ik heb dat net zo... af en toe kan ik z'n bloed wel drinken... en dan ineens smelt ik weer voor die gast... met Martin had ik het ook wel een beetje, die keer dat hij verrot gescholden werd door Jeff tijdens het kringgesprek, zat ik ook met tranen in mijn ogen... ik ben gewoon een emotrutje...quote:Op zaterdag 15 april 2023 07:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ook haat/liefde. Even filmpjes teruggekeken en ik zat bijna mee te janken.
Blijft toch gek dat Jeff wel dit soort emoties bij me losmaakt, terwijl ik bij bijv. Martin dat helemaal niet had.
Laat hem dan maar lekker naar Kim gaan. Maar ik denk dat Kim niet voor hem zal kiezen daarbuiten.
Ja Bern was leuk... je kon wel merken dat hij ietwat nerveus was... maar toppie hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2023 07:44 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
heb genoten van het cabaret van bern , dit deed hij echt goed
mi kan jef beter naar huis gaan , hij is er slecht aan toe fysiek en mentaal , hoop niet dat k5 hem nu nog probeert om te blijven
slagbaltornooi lijkt me leuk
was een gedicht met mooie en pakkende tekstquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Babette zat gisteren te janken bij het zogenaamde pianospel van Bern... ik vond het ook vreselijk mooi gesproken van Bern maar dan zit ik gewoon mee te janken met Babette...
Ja heel mooi....quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
was een gedicht met mooie en pakkende tekst
Ik ook hoor! En ook bij huilende Jeff ! Het is toch echt een soapquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Babette zat gisteren te janken bij het zogenaamde pianospel van Bern... ik vond het ook vreselijk mooi gesproken van Bern maar dan zit ik gewoon mee te janken met Babette...
Haha mooi hè ach we laten onze emoties gewoon gaan, ook wel eens lekker.quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:31 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik ook hoor! En ook bij huilende Jeff ! Het is toch echt een soap
Tijd voor een zoemerquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat wil ik niet... ik wil vermaakt worden...
Ja dat zou leuk zijn maar zie ik niet gebeuren vandaag...of Jeff wordt naar huis gespeeld..quote:
quote:
Geen ramp hoor, maar heb het Verwijderd en aangepastquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:01 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke help, ik loop weer te klooien..
JW staat wel netjes met de rug naar het douche gedeelte van Eunicequote:
Super, thnxquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen ramp hoor, maar heb het Verwijderd en aangepast![]()
Zelfs onder het tandenpoetsen doet ze oefeningen.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs onder het tandenpoetsen doet ze oefeningen.
Ik jou ook...... geintje...quote:
Respect...quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JW staat wel netjes met de rug naar het douche gedeelte van Eunice
Pingu heeft dat ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:03 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke... wat doe ik fout dat als ik post m'n laaste post ook meegaat in m'n post...
Jep klopt.quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pingu heeft dat ook
Post je mobiel ?
Ververst hij automatisch of doe je dat zelfquote:
Op tijd koppelen, ze is er achter dat ze ook maar loslopend wild is..quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oeh ze is zo uitgenast, alles voor de overwinning. Klein loedertje dat het is.
[ afbeelding ]
Doet hij zelf...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ververst hij automatisch of doe je dat zelf
Oké thnx...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is
Gokje hoor
Je zou het @:Bondage eens kunnen vragen of op FB
Nu wordt het wel een beetje langdradigquote:
Dat was de bedoelingquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nu wordt het wel een beetje langdradig![]()
JW Eunice ook verbeteren
Zouden die knoopjes ooit los gaan?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
Erik ook wakker en voor de verandering zijn streepjesblouse aan
Ze moeten elkaar gewoon bespringen...hatsjikidee...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nu wordt het wel een beetje langdradig![]()
JW Eunice ook verbeteren
In het kasjequote:Op zaterdag 15 april 2023 09:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze moeten elkaar gewoon bespringen...hatsjikidee...
Hij maakt ook vaak foutenquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling
Dat JW haar zou verbeteren waar ze niet correct Nederlands praat
Kloptquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij maakt ook vaak fouten
Hun ipv zij
Sterker als mij ipv sterker dan ik.
Jullie willen omroep Max seks ?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeahh heerlijk open en bloot......
![]()
Ik denk dat die ouwe snoepert wel van wanten weet.... laat die maar schuiven....quote:
Ik denk dat hij schromelijk overdrijft en niet veel verder komt dan missionair.. geen conditie etcquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat die ouwe snoepert wel van wanten weet.... laat die maar schuiven....
Maar dat klopt toch gewoon?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij maakt ook vaak fouten
Hun ipv zij
Sterker als mij ipv sterker dan ik.
Ik weet ut niet...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat hij schromelijk overdrijft en niet veel verder komt dan missionair.. geen conditie etc
De liefdequote:Op zaterdag 15 april 2023 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou het kan niet vroeg genoeg beginnen
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het staat verkeerd om volgens mij...
In de loods hebben mensen toch alleen maar suffe rechttoe rechtaan seks onder n deken.. weinig aan..quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat die ouwe snoepert wel van wanten weet.... laat die maar schuiven....
auw... me rugquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat hij schromelijk overdrijft en niet veel verder komt dan missionair.. geen conditie etc
Vandaar dat we het over de kas hadden...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In de loods hebben mensen toch alleen maar suffe rechttoe rechtaan seks onder n deken.. weinig aan..
Maar daar is glas..en cams.. dus zelfde principequote:Op zaterdag 15 april 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vandaar dat we het over de kas hadden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |