Ja precies ik heb dat net zo... af en toe kan ik z'n bloed wel drinken... en dan ineens smelt ik weer voor die gast... met Martin had ik het ook wel een beetje, die keer dat hij verrot gescholden werd door Jeff tijdens het kringgesprek, zat ik ook met tranen in mijn ogen... ik ben gewoon een emotrutje...quote:Op zaterdag 15 april 2023 07:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ook haat/liefde. Even filmpjes teruggekeken en ik zat bijna mee te janken.
Blijft toch gek dat Jeff wel dit soort emoties bij me losmaakt, terwijl ik bij bijv. Martin dat helemaal niet had.
Laat hem dan maar lekker naar Kim gaan. Maar ik denk dat Kim niet voor hem zal kiezen daarbuiten.
Ja Bern was leuk... je kon wel merken dat hij ietwat nerveus was... maar toppie hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2023 07:44 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
heb genoten van het cabaret van bern , dit deed hij echt goed
mi kan jef beter naar huis gaan , hij is er slecht aan toe fysiek en mentaal , hoop niet dat k5 hem nu nog probeert om te blijven
slagbaltornooi lijkt me leuk
was een gedicht met mooie en pakkende tekstquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Babette zat gisteren te janken bij het zogenaamde pianospel van Bern... ik vond het ook vreselijk mooi gesproken van Bern maar dan zit ik gewoon mee te janken met Babette...
Ja heel mooi....quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
was een gedicht met mooie en pakkende tekst
Ik ook hoor! En ook bij huilende Jeff ! Het is toch echt een soapquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Babette zat gisteren te janken bij het zogenaamde pianospel van Bern... ik vond het ook vreselijk mooi gesproken van Bern maar dan zit ik gewoon mee te janken met Babette...
Haha mooi hè ach we laten onze emoties gewoon gaan, ook wel eens lekker.quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:31 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik ook hoor! En ook bij huilende Jeff ! Het is toch echt een soap
Tijd voor een zoemerquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat wil ik niet... ik wil vermaakt worden...
Ja dat zou leuk zijn maar zie ik niet gebeuren vandaag...of Jeff wordt naar huis gespeeld..quote:
quote:
Geen ramp hoor, maar heb het Verwijderd en aangepastquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:01 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke help, ik loop weer te klooien..
JW staat wel netjes met de rug naar het douche gedeelte van Eunicequote:
Super, thnxquote:Op zaterdag 15 april 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen ramp hoor, maar heb het Verwijderd en aangepast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |