welnee, allemaal toneelquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan is Eunice ook een slap wijf als ze dat zich zo aantrekt
Zou dat?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
Hebben we straks een huilende Eunice
Omdat JW weer van alles heeft gezegd
Wat?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En wat veranderd dat aan de situatie? Blijft respectloos..
het ging over het weglopen van voorstelling van Bern.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom is het respectloos om met Morrie te praten? Is ook gewoon n mems hoor...
Waar gaat dit over... omdat ik zeg dat JW een punt heeft wat betreft Jeff... ben ik ineens een JW aanhanger... ik heb niks met JW....quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Net zo respectloos om niet met de "bruiloft" mee te doen?
Ik vind wel dat het allemaal erg zwaar wordt gemaakt , hij zat te janken , dat schakel je niet ff uit , beter dat je dan wegloopt , volgens mij moet dat kunnen , los van het feit wat anderen daarover invullenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:17 schreef Verida het volgende:
[..]
het ging over het weglopen van voorstelling van Bern.
Dat was niet netjes, Het was een korte voorstelling en hij had het ook gewoon ook even kunnen uitzitten. Het excuus werd hier gegeven dat hij wel andere dingen aan zijn hoofd had, en dan is het schijnbaar normaal dat je wegloopt bij iets wat een ander had georganiseerd. Hij kon daarna wel ineens vrolijk met Morrie staan te geinen.
Dank voor je uitleg.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:17 schreef Verida het volgende:
[..]
het ging over het weglopen van voorstelling van Bern.
Dat was niet netjes, Het was een korte voorstelling en hij had het ook gewoon ook even kunnen uitzitten. Het excuus werd hier gegeven dat hij wel andere dingen aan zijn hoofd had, en dan is het schijnbaar normaal dat je wegloopt bij iets wat een ander had georganiseerd. Hij kon daarna wel ineens vrolijk met Morrie staan te geinen.
Het gaat over Bern&Co die niet bij de bruiloft mee deed. Dat was ook respectloos toch?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waar gaat dit over... omdat ik zeg dat JW een punt heeft wat betreft Jeff... ben ik ineens een JW aanhanger... ik heb niks met JW....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |