Hahahaha wat een clownquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Mensen moeten zich aanpassen en anders naar huis
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:03 schreef Flow3r het volgende:
Valt me op dat JW zijn woorden zorgvuldiger kiest, eerst klagen, dat een positieve draai er aan proberen te geven omdat Eunice dat ook altijd doet, bij Esther deed hij dat niet
Dat is wel boeiend om te zien. Esther gaf hem gewoon altijd gelijk. Met Eunice probeert hij toch haar wat te pleasen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:03 schreef Flow3r het volgende:
Valt me op dat JW zijn woorden zorgvuldiger kiest, eerst klagen, dat een positieve draai er aan proberen te geven omdat Eunice dat ook altijd doet, bij Esther deed hij dat niet
quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Eunice en JW roddelen niet
Het is een analyse
Zou hij zich in Thailand ook aanpassen?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Mensen moeten zich aanpassen en anders naar huis
Het boeit me niksquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
"ik vind dit niet leuk en dat niet leuk, maarrrrrrr hij is toch een goeie vent "
Dat is mooi gezegdquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:07 schreef Puzzie het volgende:
Eunice wil alles te snel volgens JW
JW denkt teveel en weet weinig
Waarom is het respectloos om met Morrie te praten? Is ook gewoon n mems hoor...quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En wat veranderd dat aan de situatie? Blijft respectloos..
Nee ze moet zich aanpassenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:08 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig hoeft Eunice zich niet te verdedigen van JW
Je mist waarom ik het respectloos vind...quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom is het respectloos om met Morrie te praten? Is ook gewoon n mems hoor...
Dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je mist waarom ik het respectloos vind...
Dan is Eunice ook een slap wijf als ze dat zich zo aantrektquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
Hebben we straks een huilende Eunice
Omdat JW weer van alles heeft gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |