en zeker niet op FOKquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een objectief mens zal nooit bestaan
maar anders heette dit ook oios ipc cosquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een objectief mens zal nooit bestaan
wel zielig voor hem dat hi zich zo voeltquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:32 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff herhaalt nog even dat ie mentaal al buiten staat en enkel fysiek nog aanwezig is
Joh! Totaal niet verwacht hoorquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:34 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy komt even vragen of het wat zachter mag, want het is te horen in 2..
"Van mij mag het hoor, maar..." zegt ze nog..
Dat is zijn script van 2 weken terug in de recycling.quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:32 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff herhaalt nog even dat ie mentaal al buiten staat en enkel fysiek nog aanwezig is
Vanaf dat moment stond ie al met anderhalve been buitenquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wel zielig voor hem dat hi zich zo voelt
sinds Kim weg is, is het downhill
Zwak....Hij kan alles wint alles en is DE man daar roept hij al maanden....quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wel zielig voor hem dat hi zich zo voelt
sinds Kim weg is, is het downhill
Wat komt ze dan doen als het van haar mag?quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:35 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy : je hoort het in 2, wat zachter ? Van mij mag het hoor
zei ze nou; van mij mag het ?![]()
Hoezo kwam zij dan klagen?quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:35 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy : je hoort het in 2, wat zachter ? Van mij mag het hoor
zei ze nou; van mij mag het ?![]()
ja DE man heeft denk ik wel liefdesverdriet... of hoe noem je dat als je iemand mist...quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zwak....Hij kan alles wint alles en is DE man daar roept hij al maanden....
Jeff heeft hartenpijnquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja DE man heeft denk ik wel liefdesverdriet... of hoe noem je dat als je iemand mist...
zielig om te zien
Hij zou voor Kim blijvenquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja DE man heeft denk ik wel liefdesverdriet... of hoe noem je dat als je iemand mist...
zielig om te zien
Hoezo zou hij voor Kim moeten blijven?quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij zou voor Kim blijven. En ik geloof best dat hij liefdesverdriet heeft, maar hij is ook wel bezig met de grote Jeffrey show...
ze zijn allemaal bezig met hun eigen showtjequote:Op zaterdag 15 april 2023 00:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij zou voor Kim blijven. En ik geloof best dat hij liefdesverdriet heeft, maar hij is ook wel bezig met de grote Jeffrey show...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 01:02 schreef Flow3r het volgende:
Maar het was toch niet gebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hadden we het toch goed verstaan toen ze het tegen Mirthe vertelde, ik ga er nog steeds vanuit dat ze die ene cam gewoon niet gebruikt hebben voor dat hoekje op het bewuste moment. Anders hadden ze beelden wel laten zien
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
het is wel gebeurdquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar het was toch niet gebeurd?![]()
Hadden we het toch goed verstaan toen ze het tegen Mirthe vertelde, ik ga er nog steeds vanuit dat ze die ene cam gewoon niet gebruikt hebben voor dat hoekje op het bewuste moment. Anders hadden ze beelden wel laten zien
caar doelde ik opquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:06 schreef freaky40 het volgende:
Dit ging alleen om een zoen in de keuken die Jeff heeft gezien. Maar er is meer gebeurd in het hoekje naast het rokershoekje bij de ingang richting K5.
Precies, zou niet weten waarom Jeff dit zou verzinnen. Maar er waren er nogal wat die het zelfs nadat Eunice het aan Mirthe opbiechtte in twijfel trokkenquote:
Regie slaapt wel vaker, focust liever op spelletjes en slapers , hoeven ze helemaal niet op te lettenquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, zou niet weten waarom Jeff dit zou verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit was het...Jeff verteld wel vaker onzin..Bakkie Pitt bier op en daar gaat ie...Ook die ovenschotel die Leila gooide en die bijna op zij hoofd kwam...Kijk maar terug met je FEBO vriendjes..quote:Op zaterdag 15 april 2023 01:06 schreef freaky40 het volgende:
Dit ging alleen om een zoen in de keuken die Jeff heeft gezien. Maar er is meer gebeurd in het hoekje naast het rokershoekje bij de ingang richting K5.
Jeff zei dat de camera toen niet meebewoogquote:Op zaterdag 15 april 2023 01:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Regie slaapt wel vaker, focust liever op spelletjes en slapers , hoeven ze helemaal niet op te letten
Over wie ?quote:Op zaterdag 15 april 2023 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
Maricano: Zij was alleen in de kamer dus ik vroeg of ze even mijn rug in wilde smeren, zat ze ineens aan m'n tepel, dus ik 'Wat doe je!?' vroeg ze 'moet dat niet dan?' ik zeg 'tuurlijk niet, gewoon even m'n rug!"
quote:Op zaterdag 15 april 2023 01:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, dit was het...Jeff verteld wel vaker onzin..Bakkie Pitt bier op en daar gaat ie...Ook die ovenschotel die Leila gooide en die bijna op zij hoofd kwam...Kijk maar terug met je FEBO vriendjes..
dit specifieke ding over die zoen hebnem meerdere mensen bevestigd, incl eunice zelf.quote:Op zaterdag 15 april 2023 01:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, dit was het...Jeff verteld wel vaker onzin..Bakkie Pitt bier op en daar gaat ie...Ook die ovenschotel die Leila gooide en die bijna op zij hoofd kwam...Kijk maar terug met je FEBO vriendjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |