Decorstukkenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
Zuur & Zuur blijven gewoon aan tafel eten...
[ afbeelding ]
Er is anders genoeg over hun te doen de laatste tijdquote:
Jaquote:Op donderdag 13 april 2023 19:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Voor een "niet gare" kippenpoot, zijn de botjes toch heel schoon
Zeker, haar tweedeling met dat aan Jappie kleven blijft een Showquote:Op donderdag 13 april 2023 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Er is anders genoeg over hun te doen de laatste tijd
Zou ik stream 2 zeker even uit houdenquote:
Alvast een tip voor de vrijmibo:quote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
Stream 2 bottenzuigende Moraima, stream 1 vertelt Eunice over haar schaamhaar en dat het een functie heeft
Beetje zout wil wel helpen.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:19 schreef humpty het volgende:
Zit niet veel smaak aan de spinazie zegt Morrie tegen Eunice
nee die hebben we naturel gelaten hoeft niet altijd van alles
door heen zegt ze...nah
Hoezo verbaast me dat niets en regel even een tijdmachine ofzoquote:Op donderdag 13 april 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
stream 1 vertelt Eunice over haar schaamhaar en dat het een functie heeft
Een beetje enthousiastere gezichten zou wel leuk zijn geweest....... het viel me op dat Babette wegliep (om iets te pakken of zo) zonder verder iets te zeggen..... fijne vriendin!quote:
Kenzy niet , die vindt dat smerigquote:Op donderdag 13 april 2023 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
The Bonesucking girlfriends...
[ afbeelding ]
Ik heb het niet gezien maar ik zie toch echt wel een vriendschap tussen die tweequote:Op donderdag 13 april 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Een beetje enthousiastere gezichten zou wel leuk zijn geweest....... het viel me op dat Babette wegliep (om iets te pakken of zo) zonder verder iets te zeggen..... fijne vriendin!
Die zin hangt me de strot uitquote:Op donderdag 13 april 2023 19:25 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice die alles wil leren en proberen
Ik bedank er ook voor, toen GJ er nog was zat ze ook zijn afgekloven botjes leeg te zuigen.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind dat toch zo ranzig, iedere keer weer als er botjes zijn worden die bottenkluivers vol in beeld gehouden... de rillingen lopen over m'n rug!
sorry, maar ze vroeg echt aan Mirthe hoe ze het moest doen omdat ze weer iets nieuws wilde proberenquote:
Dat ze Erik maar ontmaagd danquote:Op donderdag 13 april 2023 19:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry, maar ze vroeg echt aan Mirthe hoe ze het moest doen omdat ze weer iets nieuws wilde proberen
En dan een hap nemen en zeggen:ohmmmmmmm heeeeeeerlijk mmmmmmmmquote:Op donderdag 13 april 2023 19:19 schreef humpty het volgende:
Zit niet veel smaak aan de spinazie zegt Morrie tegen Eunice
nee die hebben we naturel gelaten hoeft niet altijd van alles
door heen zegt ze...nah
Hijzelf droomt echt wel over Eunice hoorquote:Op donderdag 13 april 2023 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het idee alleen al om Erik te moeten ontmaagden![]()
![]()
Ja, is het ook. Maar.....quote:Op donderdag 13 april 2023 19:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar ik zie toch echt wel een vriendschap tussen die twee
Ik weetquote:Op donderdag 13 april 2023 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hijzelf droomt echt wel over Eunice hoor
Doet ze vaker dat ze alleen eet.( Soms sport ze nog of moet iets ander duuuun)quote:Op donderdag 13 april 2023 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
Eet Eunie wel eigenlijk? er nog steeds nix van haar bord af...![]()
Iedereen is al weg
[ afbeelding ]
Ze weet De Show prima op haar persoontje te houden inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2023 19:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Doet ze vaker dat ze alleen eet.( Soms sport ze nog of moet iets ander duuuun)
De enige die nog eet,dikke kans dat de camera dat opvangt.
kwam mi niet van sasquote:Op donderdag 13 april 2023 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Gametalk tussen de bro's.
Volgens Isaac is het nu 9-9. Oh ja! zegt Marciano, want Esther is weg.
Isaac zegt dat ie "niet heeft doorgevraagd, want hij was met haar hardlopen toch? Eigenlijk had ik meteen moeten vragen van zou je meegaan"
Isaac zegt ook dat de call om van Babs naar Imi te gaan van Sasha af komt en als ze die 30 minuten niet hadden gehad, het waarschijnlijk niet was veranderd. Hij wil dat ze in ieder geval max 2 namen hebben.
Wendy komt ze halen.
Dat is toch echt een keuze van de febo. Net zoals dat we dagen weken aan een stuk naar JW en Esther gekeken hebben.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze weet De Show prima op haar persoontje te houden inderdaad
Dat is dan toch gelukt?quote:Op donderdag 13 april 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch echt een keuze van de febo. Net zoals dat we dagen weken aan een stuk naar JW en Esther gekeken hebben.
Van JW en Esther?quote:
Nee juist niet. Iemand moet eens keihard tegen haar zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:46 schreef Thorelf het volgende:
Er moet iemand Zoe een keer de waarheid zeggen! op een goede manier dan
Ah je wil gewoon graag geile gluipkutje zeggen....zeg dat danquote:Op donderdag 13 april 2023 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neejjj de aandacht van Febo op Geile Gluipkutje
Absoluutquote:Op donderdag 13 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nee juist niet. Iemand moet eens keihard tegen haar zijn.
Dat ís de goede manierquote:Op donderdag 13 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat deed ik toch net?quote:Op donderdag 13 april 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ah je wil gewoon graag geile gluipkutje zeggen....zeg dat dan
Dan loopt haar make-up door en vallen haar wimpers eraf, dat durft niemand aanquote:
dat helpt niks , desnoods goed verbaal de waarheid zeggen zonder agressief te wordenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:46 schreef Thorelf het volgende:
Er moet iemand Zoe een keer de waarheid zeggen! op een goede manier dan
Zet het anders als signature...dan staat het bij iedere postquote:Op donderdag 13 april 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat deed ik toch net?![]()
En dat ga ik nog veel vaker roepen
ja vind ik eigenlijk ook, maar denk zal het een beetje leuk zeggenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken, maar dan is het schokeffect wel weg na een poosjequote:Op donderdag 13 april 2023 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Zet het anders als signature...dan staat het bij iedere post
Weet ook niet van wie Isaac dat heeft. Ben wel benieuwd, iemand die haar een hak wil zetten? En van welke kant?quote:
Is ook niet de eerste keer dat je gluipkutje tiktquote:Op donderdag 13 april 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat deed ik toch net?![]()
En dat ga ik nog veel vaker roepen
Dat doet hij al maanden!! (heeft hij volgens mij ook eens tegen haar gezegd of zo)quote:Op donderdag 13 april 2023 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hijzelf droomt echt wel over Eunice hoor
gelukkig is het niet op de streams.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben nogal visueel ingesteld... lijkt me geen strak plan
Zaterdag en zondag , weekend is zo voorbijquote:Op donderdag 13 april 2023 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Het gaat een lang.. lang Weekend worden
Het valt wel heel erg op he, over andere dingen hoorde je toch wel iets van de andere bewoners, of waren ze te laat met muten, maar in dit geval zijn ze steeds op tijd...quote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
ohhhhhhh vandaar dat vanavond haar wimpers er al af warenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan loopt haar make-up door en vallen haar wimpers eraf, dat durft niemand aan
Eunie is bezet. op straffe klappies op haar kopquote:Op donderdag 13 april 2023 20:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat doet hij al maanden!! (heeft hij volgens mij ook eens tegen haar gezegd of zo)
Als hij zo half lacht ziet JW er niet onaantrekkelijk uit, het is alleen zo vreselijk jammer dat die man zich maar blijft herhalen in alles wat hij meegemaakt heeft (en niet vertelt), dat niets hem interesseert en ga zo maar doorquote:Op donderdag 13 april 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie is bezet. op straffe klappies op haar kop![]()
[ afbeelding ]
Worden dat 3 films op 1 dag?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:16 schreef pingu66 het volgende:
Tiano en Isaac hebben het over het eten op de marathon film dag. Alleen mag Eunice die wafels niet, denk ik.
Wat ik zo vreselijk jammer vind is dat Eunie zich zo vreselijk gluiperig slijmerig zich aan JW aan het opdringen is.. bevallig tegen hem aan liggen in de kas, kusje geven bij het Kar trekken, bevallig uitgestrekt op de bank naast hem.. dat ze er alletwee lol aan hebben is wel duidelijk, maar binnen het Format van de TV blijft het Gluipkutterig gedragquote:Op donderdag 13 april 2023 20:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als hij zo half lacht ziet JW er niet onaantrekkelijk uit, het is alleen zo vreselijk jammer dat die man zich maar blijft herhalen in alles wat hij meegemaakt heeft (en niet vertelt), dat niets hem interesseert en ga zo maar door
Tiano is bang dat zijn ingeplante haar verdwijntquote:Op donderdag 13 april 2023 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang kan iemand op zijn hoofd blijven kloppen eigenlijk? Is dat wel normaal?![]()
[ afbeelding ]
Het is een tic geworden.. die arme jongen heeft een dwangneurosequote:Op donderdag 13 april 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano is bang dat zijn ingeplante haar verdwijnt
Of hij probeert de Haarfollikelmijt te verjagenquote:Op donderdag 13 april 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano is bang dat zijn ingeplante haar verdwijnt
te dacht en te lang bij Matin gezetenquote:Op donderdag 13 april 2023 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een tic geworden.. die arme jongen heeft een dwangneurose![]()
Wie volgt? Erik hebben we al gehad
loop je die op in Turkije of in de loods?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of hij probeert de Haarfollikelmijt te verjagen
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Cheddar, is ook lekker op een hamburger
Lekkerquote:
Op een tosti ook.. "formaatkaas" uit de eiwitfabriek smelt heerlijk.. ( Wel een écht plakje kaas erbij doen..quote:Op donderdag 13 april 2023 20:28 schreef Deisyy het volgende:
O, even geen streams hebben ze cheddarquote:Op donderdag 13 april 2023 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Beide?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
loop je die op in Turkije of in de loods?
Nee nog niet, ze gaan hamburgers maken maar ze vergeten de cheddarquote:Op donderdag 13 april 2023 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
O, even geen streams hebben ze cheddar
Past wel bij ze.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee nog niet, ze gaan hamburgers maken maar ze vergeten de cheddar
Zal extra veel mayo en ketchup zijnquote:Op donderdag 13 april 2023 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
"Loodsvariant" ? Hun huismerk hamburger?
Zou hem wel eens zo'n smaaktest willen zien doen. Denk ook dat hij verbaasd zal zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
Bij Tiano moet alles merk
en kwaliteit
hij heeft geen idee
Laat me raden.. Platgeslagen kiloknaller ½om½gahakt en 30 bolletjes brood voor ¤5 ?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal extra veel mayo en ketchup zijn
heeft ze er wat afgehaald dan?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:37 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Mirthe vertelde dat ze niet meer zoveel make-up moet doen. Maar dat vind ze mooi.
Verlopen, uitgerangeerd, afgeragd.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze er wat afgehaald dan?
ze ziet er erg slonzig uit
quote:
Zou ze dat er eigenlijk ooit nog afkrijgen?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:42 schreef Thorelf het volgende:
haar gezicht is niet schoon ..haar ogen zijn nog zwart
tot of t/m want 470¤ en 100¤ per dag ...quote:Op donderdag 13 april 2023 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Tot Maandag eten..
Wendie rekent even ¤100 per dag
Maar Zondag is Evenementendag..... hé?
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks smelten die fillers, heeft ze stalachtieten aan d 'r gezicht hangen
en ze willen alles opmaken, tot de laatste cent!quote:Op donderdag 13 april 2023 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Wil je bier? Wijn? Of cola?"
Isaac: "Het is heel simpel, haal die bananen weg"
Wendy: "Weet je zeker?"
Isaac: "Ja ja, 100%, geen fruit. Wil je bier? Krijg je bier, doe maar krat bier"
Wendy: "Nee, mij maakt het niks uit"
Isaac: "Nee niet jij, algemeen, ik praat niet over jou maar ik praat algemeen, we moeten keuzes maken toch? Wat wil je bier? Pintje?"
Marciano: 'Eeeh, ja doe maar"
Isaac: "Doe maar krat bier erbij"
Zouden die 2 er niet voor waken dat er goed eten kwam ipv alcohol. Hele verhoren heeft Wendy erover gehad voor ze gingen stemmen. Ook onderling met Kenzy zouden ze erop toezien..
Dus alles blijft weer bij het oude....geen fruit maar wel drank (bier)quote:Op donderdag 13 april 2023 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Wil je bier? Wijn? Of cola?"
Isaac: "Het is heel simpel, haal die bananen weg"
Wendy: "Weet je zeker?"
Isaac: "Ja ja, 100%, geen fruit. Wil je bier? Krijg je bier, doe maar krat bier"
Wendy: "Nee, mij maakt het niks uit"
Isaac: "Nee niet jij, algemeen, ik praat niet over jou maar ik praat algemeen, we moeten keuzes maken toch? Wat wil je bier? Pintje?"
Marciano: 'Eueueuh, ja doe maar"
Isaac: "Doe maar krat bier erbij"
Zouden die 2 er niet voor waken dat er goed eten kwam ipv alcohol. Hele verhoren heeft Wendy erover gehad voor ze gingen stemmen. Ook onderling met Kenzy zouden ze erop toezien..
Als ze nou zouden zorgen voor goed voer van dat geld.. Maar nou kiezen ze zelf ook alcohol (en Marciano's dure zooi (Boursain iemand?)) boven fruit. En vooraf maar bang zijn dat het alcohol en peuken zou worden met Wendy op kantoorquote:Op donderdag 13 april 2023 20:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en ze willen alles opmaken, tot de laatste cent!
ik hoorde het hem vandaag zeggen, dacht echt dat hij ooit 1 keer een fles gekregen had, maar het schijnen er veel meer te zijn geweest...... tssss en het is zo'n vrek die een ander niets gunt!!!quote:Op donderdag 13 april 2023 20:55 schreef Silves het volgende:
toch weer een fles likeur voor Bern..de zoveelste al
Precies, terwijl ze daar zelf juist zo 'bang' voor waren vooraf.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus alles blijft weer bij het oude....geen fruit maar wel drank (bier)
uiteindelijk is het wel ze wel willen maar graag tegen aan schoppenquote:Op donderdag 13 april 2023 20:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, terwijl ze daar zelf juist zo 'bang' voor waren vooraf.
Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegdquote:Op donderdag 13 april 2023 20:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ze nou zouden zorgen voor goed voer van dat geld.. Maar nou kiezen ze zelf ook alcohol (en Marciano's dure zooi (Boursain iemand?)) boven fruit. En vooraf maar bang zijn dat het alcohol en peuken zou worden met Wendy op kantoor
Ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen als bijv. Kenzy erover gaat klagen bij de bro's ..quote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd
Ze zegt net ieder koppel krijgt 100 euro, voor eten en fruit en groenten, er is dus maar 1 krat besteld,,,als het kookkoppel besluit geen fruit te kopen is dit aan het kookteam.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus alles blijft weer bij het oude....geen fruit maar wel drank (bier)
Weet je dat zeker dat hij meerdere flessen heeft gekregen?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoorde het hem vandaag zeggen, dacht echt dat hij ooit 1 keer een fles gekregen had, maar het schijnen er veel meer te zijn geweest...... tssss en het is zo'n vrek die een ander niets gunt!!!
ahhhhhquote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
Aaah Mori![]()
![]()
Tegen de camera
dit is de vriend van Kim D
ze heeft hem achter gelaten om mij te motiveren
en dat doet hij goed
Dat wordt met eenlachertje afgedaan denk ik als ze ze al aan durft te sprekenquote:Op donderdag 13 april 2023 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen als bijv. Kenzy erover gaat klagen bij de bro's ..
serieus!!!quote:Op donderdag 13 april 2023 21:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]
18:45 gingen ze met Wendy naar boven
Neemt niet weg dat alles dus bij het oude blijft, geen fruit maar wel drankquote:Op donderdag 13 april 2023 21:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze zegt net ieder koppel krijgt 100 euro, voor eten en fruit en groenten, er is dus maar 1 krat besteld,,,als het kookkoppel besluit geen fruit te kopen is dit aan het kookteam.
3 bij Jef, 2 marcia, Kenzi ook en bij Ice ook ..bij elke manager heeft hij dit afgedwongen lijkt.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoorde het hem vandaag zeggen, dacht echt dat hij ooit 1 keer een fles gekregen had, maar het schijnen er veel meer te zijn geweest...... tssss en het is zo'n vrek die een ander niets gunt!!!
en straks wordt er naar Wendy gewezen dat ZIJ het besteld heeft.... en het geld weer op is!quote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
uiteindelijk is het wel ze wel willen maar graag tegen aan schoppen
Die lijken vastgeplakt te zitten...... ze blijven bestellen zolang er nog geld is lijkt het wel.......quote:
Net gehoord, bananen, appels ..weet niet wat de andere hebben besteldquote:Op donderdag 13 april 2023 21:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat alles dus bij het oude blijft, geen fruit maar wel drank
Op donderdag 13 april 2023 20:55 schreef Silves het volgende:quote:Op donderdag 13 april 2023 21:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Weet je dat zeker dat hij meerdere flessen heeft gekregen?
en nooit heeft ook maar iemand hier iets over gezegd..... dat is wel héél apart.....quote:Op donderdag 13 april 2023 21:01 schreef Silves het volgende:
[..]
3 bij Jef, 2 marcia, Kenzi ook en bij Ice ook ..bij elke manager heeft hij dit afgedwongen lijkt.
Bewust op gelet, hij was voor te stikken dat hij dit ooit van zijn zakgeld moest kopen..bij Kenzi was het duidelijk , 6 maanden feest zelfs 2 ..quote:Op donderdag 13 april 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Op donderdag 13 april 2023 20:55 schreef Silves het volgende:
quote:Op donderdag 13 april 2023 21:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
OMG ze had vanmiddag al een wit masker!!
![]()
wie heeft dat dan gezegd , dat hij bij elke manger dit afgedwongen heeft , moet toch van iemand komenquote:Op donderdag 13 april 2023 21:01 schreef Silves het volgende:
[..]
3 bij Jef, 2 marcia, Kenzi ook en bij Ice ook ..bij elke manager heeft hij dit afgedwongen lijkt.
Dat zijn toch een vrouwendrankjes over het algemeen !??quote:Op donderdag 13 april 2023 20:55 schreef Silves het volgende:
het is Bern hequote:Op donderdag 13 april 2023 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn toch een vrouwendrankjes over het algemeen !??
contour is helemaal hip..haar onderkin lijkt dunner of korter, of minder lang, hoe je het ook wil noemen.quote:
ja de kokosversie, heeft madam meestal.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn toch een vrouwendrankjes over het algemeen !??
op zijn manierquote:Op donderdag 13 april 2023 21:14 schreef Silves het volgende:
En toch vind ik dat Ice best veel doet voor de groep..
Ja heel irritant inderdaad.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:14 schreef Silves het volgende:
En toch vind ik dat Ice best veel doet voor de groep..
is meer congierge dan een Erik die de taak zou hebben geclaimd..heb die nog nooit de hottub of de kas zien poetsen, vuurtjes maken, zelfs geen vogelhuisje of meehelpen met andere.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
op zijn manier
hij is niet alleen maar slecht
eensquote:Op donderdag 13 april 2023 21:18 schreef Silves het volgende:
[..]
is meer congierge dan een Erik die de taak zou hebben geclaimd..heb die nog nooit de hottub of de kas zien poetsen, vuurtjes maken, zelfs geen vogelhuisje of meehelpen met andere.
maar een drone kan niet want er zit een vliegveld aldus erikquote:
Als we het niet zeker weten is het een ufo.quote:
het zijn sterrenquote:Op donderdag 13 april 2023 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Als we het niet zeker weten is het een ufo.
Zou je niet verwachten van twee van zulke keurige knapenquote:Op donderdag 13 april 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
Imi en Rupi hebben een blik shag achtergehouden
quote:Op donderdag 13 april 2023 21:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou je niet verwachten van twee van zulke keurige knapen
Uiteraardquote:Op donderdag 13 april 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
bij de bol hebben ze ook allemaal spul besteld (niet van het lijstje)
Durf hier bijna niet meer te zeggen wat ik duidelijk gezien heb...maar 1x heeft Rupie 1 pot achter de plant in kantoor gezet achter in de hoek..zou het deze zijn?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
dat zegt wendy dus netquote:Op donderdag 13 april 2023 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
Als manager kun je dat natuurlijk allemaal terugzoeken maar dat weten zij ook en hebben gewoonweg totale schijt
En als die amateur psychologe dat zegt, is het zo.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
Jappie is ook zwaar depressief zegt Babs
Vorige week toch al van de huishoudpot. Of daarna nog een?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
Laatste? boodschappen moest Ima van Roepert naar de boodschappen lopen om iets achter te houden, heeft hij gepakt is naar achter gelopen(buiten) en heeft het daar verborgen, de cam nam het in beeld en was een blik shag.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:37 schreef Kakadylo het volgende:
Vanwege dat fragment ben ik best benieuwd of ze toewerken naar die verhaallijn
voor hen 2quote:Op donderdag 13 april 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige week toch al van de huishoudpot. Of daarna nog een?
Zoe die gedumpt is door Isaacquote:Op donderdag 13 april 2023 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laatste? boodschappen moest Ima van Roepert naar de boodschappen lopen om iets achter te houden, heeft hij gepakt is naar achter gelopen(buiten) en heeft het daar verborgen, de cam nam het in beeld en was een blik shag.
Ik moest eigenlijk op Dot reageren over het achterhouden van shag maar kwam bij jou terecht.quote:
Als Zoe in de finale staat dan stopt ze halverwege omdat haar wimper niet goed zitquote:
als die in de finale staat( en dat is voor mij de laatste 5) dan breekt mijn klompquote:Op donderdag 13 april 2023 21:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Zoe in de finale staat dan stopt ze halverwege omdat haar wimper niet goed zit
Staat ze ook nietquote:Op donderdag 13 april 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
als die in de finale staat( en dat is voor mij de laatste 5) dan breekt mijn klomp
Je weet maar nooit of Isaac naar beneden afzaktquote:Op donderdag 13 april 2023 21:50 schreef cinsan het volgende:
zoe nu wimpers aan het inzetten vlak voor ze gaat slapen , die is compleet gaga
quote:Op donderdag 13 april 2023 21:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of Isaac naar beneden afzakt
![]()
Snap ik wel als je dat vijf weken gedaan hebt en volledige controle hadquote:Op donderdag 13 april 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
volgens mij mist Rupie zijn bestel mogelijkheden
zonder klagenquote:Op donderdag 13 april 2023 22:04 schreef KinKiJan het volgende:
De bro's klaar, nu zitten de Truusjes er
Zoe zit er hier al beter uit dan met al die lagen make up en zware eyeliner en dito luiken wimpers.quote:
de luiken gaan er weer opquote:Op donderdag 13 april 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe zit er hier al beter uit dan met al die lagen make up en zware eyeliner en dito luiken wimpers.
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zonder klagen
10 uur in de avond
ze doet het gewoon
Dat gefriemel met die dingen.quote:
hoe vaak het wordt gezegtquote:Op donderdag 13 april 2023 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gefriemel met die dingen.
Ze heeft geen flauw idee dat ze er niet op vooruit gaat.
ja maar ook vrouwen met gigantisch opgespoten lippen, stijf gespoten hoofden schijnen te denken dat ze er op vooruit gaan...quote:Op donderdag 13 april 2023 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gefriemel met die dingen.
Ze heeft geen flauw idee dat ze er niet op vooruit gaat.
kamer5 kijkt voetbalquote:Op donderdag 13 april 2023 22:21 schreef KinKiJan het volgende:
Al een tijdje op stream:
4 spelen een spel
3 doen boodschappen
11 zijn spoorloos?
Horeca??? mevrouw er zit een haar in mijn soep !!!!quote:Op donderdag 13 april 2023 22:26 schreef Thorelf het volgende:
het is maar goed dat Zoe in de horeca werkt want anders moet zij midden in nacht op om dat masker op te zetten!
oh mevrouw da's mijn wimper....... en ze plakt hem er gelijk weer opquote:Op donderdag 13 april 2023 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Horeca??? mevrouw er zit een haar in mijn soep !!!!
Gatverdamme!quote:Op donderdag 13 april 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Babette en Wendy willen zuurvlees eten, dus gaan kantenklaar bestellen en dat in de crockpot gooien![]()
[ afbeelding ]
integendeel, het lijkt wel of sommigen het overnemenquote:Op donderdag 13 april 2023 22:35 schreef schizolientje het volgende:
Onbegrijpelijk dat niemand nu vraagt aan Zoe of ze wel goed is. En maar vegen en smeren voordat ze naar bed gaat. En ik hoorde vanaaf Isaac ook weer worstelen met deze die datte enz en nooit probeert iemand hem te leren hoe t moet
gaat bep die luxe dingen betalen van geld dat ze gewonnen heeftquote:Op donderdag 13 april 2023 22:36 schreef xsaskiax het volgende:
Babette wil ook oma's friet of minikrieltjes... heb je dat gedaan???? checkt ze nog even bij Wendy.... wat een luxe he......
hahahaha dat zou ik een goeie vindenquote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat bep die luxe dingen betalen van geld dat ze gewonnen heeft
Jongedame, er zit een soepbal in uw wimper.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh mevrouw da's mijn wimper....... en ze plakt hem er gelijk weer op
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jongedame, er zit een soepbal in uw wimper.
Echt goor ja, ze hebben een crockpot, dat ding is bij uitstek geschikt om zuurvlees te maken.quote:
Als ze dat de anderen gaat delen inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha dat zou ik een goeie vinden
ze zit pas aan de 90 Euro..net als al de andere 100 euro..behalve Ice en Marcia ver boven de 100, voor het filmevenent.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat bep die luxe dingen betalen van geld dat ze gewonnen heeft
Ik heb dat stevig zoenen nooit gezien, wel dat ze haar hoofd tegen de zijkant van zijn gezicht drukte.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
regie heeft dus het zoenen tussen Janwillen en Eunice gemist, top uitzending weer
Brie met honing? Geen geitenkaas?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:34 schreef xsaskiax het volgende:
Babette wil brie met honing...... dat vindt ze zooo lekker!!!
Wat is dat toch met die lui, als er geld is niet even denken aan anderen, om langer met dat geld te doen.. nee, het brandt in hun handen/op de rekening en ze MOETEN het uitgeven
we hebben dat niet gezien omdat de regie dat dus gemist heeftquote:Op donderdag 13 april 2023 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb dat stevig zoenen nooit gezien, wel dat ze haar hoofd tegen de zijkant van zijn gezicht drukte.
Oke.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
we hebben dat niet gezien omdat de regie dat dus gemist heeft![]()
Dat blijkt wel anders hadden ze het wel uitgezonden
Maar ik heb Eunice zelf horen opbiechten dat ze gezoend heeft met JW, gezóend dus, niet een kusje op de wang/ hoofd
Zelf maken is duurderquote:Op donderdag 13 april 2023 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
Dure bakjes zuurvlees bestellen? maak het toch zelf alhoewel ik het gezien hun budget niet zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |