dat helpt niks , desnoods goed verbaal de waarheid zeggen zonder agressief te wordenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:46 schreef Thorelf het volgende:
Er moet iemand Zoe een keer de waarheid zeggen! op een goede manier dan
Zet het anders als signature...dan staat het bij iedere postquote:Op donderdag 13 april 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat deed ik toch net?![]()
En dat ga ik nog veel vaker roepen
ja vind ik eigenlijk ook, maar denk zal het een beetje leuk zeggenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nee juist niet. Iemand moet eens keihard tegen haar zijn.
Ik zal er over nadenken, maar dan is het schokeffect wel weg na een poosjequote:Op donderdag 13 april 2023 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Zet het anders als signature...dan staat het bij iedere post
Weet ook niet van wie Isaac dat heeft. Ben wel benieuwd, iemand die haar een hak wil zetten? En van welke kant?quote:
Is ook niet de eerste keer dat je gluipkutje tiktquote:Op donderdag 13 april 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat deed ik toch net?![]()
En dat ga ik nog veel vaker roepen
Dat doet hij al maanden!! (heeft hij volgens mij ook eens tegen haar gezegd of zo)quote:Op donderdag 13 april 2023 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hijzelf droomt echt wel over Eunice hoor
gelukkig is het niet op de streams.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben nogal visueel ingesteld... lijkt me geen strak plan
Zaterdag en zondag , weekend is zo voorbijquote:Op donderdag 13 april 2023 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Het gaat een lang.. lang Weekend worden
Het valt wel heel erg op he, over andere dingen hoorde je toch wel iets van de andere bewoners, of waren ze te laat met muten, maar in dit geval zijn ze steeds op tijd...quote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nee juist niet. Iemand moet eens keihard tegen haar zijn.
ohhhhhhh vandaar dat vanavond haar wimpers er al af warenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan loopt haar make-up door en vallen haar wimpers eraf, dat durft niemand aan
Eunie is bezet. op straffe klappies op haar kopquote:Op donderdag 13 april 2023 20:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat doet hij al maanden!! (heeft hij volgens mij ook eens tegen haar gezegd of zo)
Als hij zo half lacht ziet JW er niet onaantrekkelijk uit, het is alleen zo vreselijk jammer dat die man zich maar blijft herhalen in alles wat hij meegemaakt heeft (en niet vertelt), dat niets hem interesseert en ga zo maar doorquote:Op donderdag 13 april 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie is bezet. op straffe klappies op haar kop![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |