Hoezo verbaast me dat niets en regel even een tijdmachine ofzoquote:Op donderdag 13 april 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
stream 1 vertelt Eunice over haar schaamhaar en dat het een functie heeft
Een beetje enthousiastere gezichten zou wel leuk zijn geweest....... het viel me op dat Babette wegliep (om iets te pakken of zo) zonder verder iets te zeggen..... fijne vriendin!quote:
Kenzy niet , die vindt dat smerigquote:Op donderdag 13 april 2023 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
The Bonesucking girlfriends...
[ afbeelding ]
Ik heb het niet gezien maar ik zie toch echt wel een vriendschap tussen die tweequote:Op donderdag 13 april 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Een beetje enthousiastere gezichten zou wel leuk zijn geweest....... het viel me op dat Babette wegliep (om iets te pakken of zo) zonder verder iets te zeggen..... fijne vriendin!
Die zin hangt me de strot uitquote:Op donderdag 13 april 2023 19:25 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice die alles wil leren en proberen
Ik bedank er ook voor, toen GJ er nog was zat ze ook zijn afgekloven botjes leeg te zuigen.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind dat toch zo ranzig, iedere keer weer als er botjes zijn worden die bottenkluivers vol in beeld gehouden... de rillingen lopen over m'n rug!
sorry, maar ze vroeg echt aan Mirthe hoe ze het moest doen omdat ze weer iets nieuws wilde proberenquote:
Dat ze Erik maar ontmaagd danquote:Op donderdag 13 april 2023 19:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry, maar ze vroeg echt aan Mirthe hoe ze het moest doen omdat ze weer iets nieuws wilde proberen
En dan een hap nemen en zeggen:ohmmmmmmm heeeeeeerlijk mmmmmmmmquote:Op donderdag 13 april 2023 19:19 schreef humpty het volgende:
Zit niet veel smaak aan de spinazie zegt Morrie tegen Eunice
nee die hebben we naturel gelaten hoeft niet altijd van alles
door heen zegt ze...nah
Hijzelf droomt echt wel over Eunice hoorquote:Op donderdag 13 april 2023 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het idee alleen al om Erik te moeten ontmaagden![]()
![]()
Ja, is het ook. Maar.....quote:Op donderdag 13 april 2023 19:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar ik zie toch echt wel een vriendschap tussen die twee
Ik weetquote:Op donderdag 13 april 2023 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hijzelf droomt echt wel over Eunice hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |