Decorstukkenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
Zuur & Zuur blijven gewoon aan tafel eten...
[ afbeelding ]
Er is anders genoeg over hun te doen de laatste tijdquote:
Jaquote:Op donderdag 13 april 2023 19:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Voor een "niet gare" kippenpoot, zijn de botjes toch heel schoon
Zeker, haar tweedeling met dat aan Jappie kleven blijft een Showquote:Op donderdag 13 april 2023 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Er is anders genoeg over hun te doen de laatste tijd
Zou ik stream 2 zeker even uit houdenquote:
Alvast een tip voor de vrijmibo:quote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
Stream 2 bottenzuigende Moraima, stream 1 vertelt Eunice over haar schaamhaar en dat het een functie heeft
Beetje zout wil wel helpen.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:19 schreef humpty het volgende:
Zit niet veel smaak aan de spinazie zegt Morrie tegen Eunice
nee die hebben we naturel gelaten hoeft niet altijd van alles
door heen zegt ze...nah
Hoezo verbaast me dat niets en regel even een tijdmachine ofzoquote:Op donderdag 13 april 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
stream 1 vertelt Eunice over haar schaamhaar en dat het een functie heeft
Een beetje enthousiastere gezichten zou wel leuk zijn geweest....... het viel me op dat Babette wegliep (om iets te pakken of zo) zonder verder iets te zeggen..... fijne vriendin!quote:
Kenzy niet , die vindt dat smerigquote:Op donderdag 13 april 2023 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
The Bonesucking girlfriends...
[ afbeelding ]
Ik heb het niet gezien maar ik zie toch echt wel een vriendschap tussen die tweequote:Op donderdag 13 april 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Een beetje enthousiastere gezichten zou wel leuk zijn geweest....... het viel me op dat Babette wegliep (om iets te pakken of zo) zonder verder iets te zeggen..... fijne vriendin!
Die zin hangt me de strot uitquote:Op donderdag 13 april 2023 19:25 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice die alles wil leren en proberen
Ik bedank er ook voor, toen GJ er nog was zat ze ook zijn afgekloven botjes leeg te zuigen.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind dat toch zo ranzig, iedere keer weer als er botjes zijn worden die bottenkluivers vol in beeld gehouden... de rillingen lopen over m'n rug!
sorry, maar ze vroeg echt aan Mirthe hoe ze het moest doen omdat ze weer iets nieuws wilde proberenquote:
Dat ze Erik maar ontmaagd danquote:Op donderdag 13 april 2023 19:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry, maar ze vroeg echt aan Mirthe hoe ze het moest doen omdat ze weer iets nieuws wilde proberen
En dan een hap nemen en zeggen:ohmmmmmmm heeeeeeerlijk mmmmmmmmquote:Op donderdag 13 april 2023 19:19 schreef humpty het volgende:
Zit niet veel smaak aan de spinazie zegt Morrie tegen Eunice
nee die hebben we naturel gelaten hoeft niet altijd van alles
door heen zegt ze...nah
Hijzelf droomt echt wel over Eunice hoorquote:Op donderdag 13 april 2023 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het idee alleen al om Erik te moeten ontmaagden![]()
![]()
Ja, is het ook. Maar.....quote:Op donderdag 13 april 2023 19:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar ik zie toch echt wel een vriendschap tussen die twee
Ik weetquote:Op donderdag 13 april 2023 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hijzelf droomt echt wel over Eunice hoor
Doet ze vaker dat ze alleen eet.( Soms sport ze nog of moet iets ander duuuun)quote:Op donderdag 13 april 2023 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
Eet Eunie wel eigenlijk? er nog steeds nix van haar bord af...![]()
Iedereen is al weg
[ afbeelding ]
Ze weet De Show prima op haar persoontje te houden inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2023 19:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Doet ze vaker dat ze alleen eet.( Soms sport ze nog of moet iets ander duuuun)
De enige die nog eet,dikke kans dat de camera dat opvangt.
kwam mi niet van sasquote:Op donderdag 13 april 2023 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Gametalk tussen de bro's.
Volgens Isaac is het nu 9-9. Oh ja! zegt Marciano, want Esther is weg.
Isaac zegt dat ie "niet heeft doorgevraagd, want hij was met haar hardlopen toch? Eigenlijk had ik meteen moeten vragen van zou je meegaan"
Isaac zegt ook dat de call om van Babs naar Imi te gaan van Sasha af komt en als ze die 30 minuten niet hadden gehad, het waarschijnlijk niet was veranderd. Hij wil dat ze in ieder geval max 2 namen hebben.
Wendy komt ze halen.
Dat is toch echt een keuze van de febo. Net zoals dat we dagen weken aan een stuk naar JW en Esther gekeken hebben.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze weet De Show prima op haar persoontje te houden inderdaad
Dat is dan toch gelukt?quote:Op donderdag 13 april 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch echt een keuze van de febo. Net zoals dat we dagen weken aan een stuk naar JW en Esther gekeken hebben.
Van JW en Esther?quote:
Nee juist niet. Iemand moet eens keihard tegen haar zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:46 schreef Thorelf het volgende:
Er moet iemand Zoe een keer de waarheid zeggen! op een goede manier dan
Ah je wil gewoon graag geile gluipkutje zeggen....zeg dat danquote:Op donderdag 13 april 2023 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neejjj de aandacht van Febo op Geile Gluipkutje
Absoluutquote:Op donderdag 13 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nee juist niet. Iemand moet eens keihard tegen haar zijn.
Dat ís de goede manierquote:Op donderdag 13 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat deed ik toch net?quote:Op donderdag 13 april 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ah je wil gewoon graag geile gluipkutje zeggen....zeg dat dan
Dan loopt haar make-up door en vallen haar wimpers eraf, dat durft niemand aanquote:
dat helpt niks , desnoods goed verbaal de waarheid zeggen zonder agressief te wordenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:46 schreef Thorelf het volgende:
Er moet iemand Zoe een keer de waarheid zeggen! op een goede manier dan
Zet het anders als signature...dan staat het bij iedere postquote:Op donderdag 13 april 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat deed ik toch net?![]()
En dat ga ik nog veel vaker roepen
ja vind ik eigenlijk ook, maar denk zal het een beetje leuk zeggenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken, maar dan is het schokeffect wel weg na een poosjequote:Op donderdag 13 april 2023 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Zet het anders als signature...dan staat het bij iedere post
Weet ook niet van wie Isaac dat heeft. Ben wel benieuwd, iemand die haar een hak wil zetten? En van welke kant?quote:
Is ook niet de eerste keer dat je gluipkutje tiktquote:Op donderdag 13 april 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat deed ik toch net?![]()
En dat ga ik nog veel vaker roepen
Dat doet hij al maanden!! (heeft hij volgens mij ook eens tegen haar gezegd of zo)quote:Op donderdag 13 april 2023 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hijzelf droomt echt wel over Eunice hoor
gelukkig is het niet op de streams.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben nogal visueel ingesteld... lijkt me geen strak plan
Zaterdag en zondag , weekend is zo voorbijquote:Op donderdag 13 april 2023 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Het gaat een lang.. lang Weekend worden
Het valt wel heel erg op he, over andere dingen hoorde je toch wel iets van de andere bewoners, of waren ze te laat met muten, maar in dit geval zijn ze steeds op tijd...quote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
ohhhhhhh vandaar dat vanavond haar wimpers er al af warenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan loopt haar make-up door en vallen haar wimpers eraf, dat durft niemand aan
Eunie is bezet. op straffe klappies op haar kopquote:Op donderdag 13 april 2023 20:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat doet hij al maanden!! (heeft hij volgens mij ook eens tegen haar gezegd of zo)
Als hij zo half lacht ziet JW er niet onaantrekkelijk uit, het is alleen zo vreselijk jammer dat die man zich maar blijft herhalen in alles wat hij meegemaakt heeft (en niet vertelt), dat niets hem interesseert en ga zo maar doorquote:Op donderdag 13 april 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie is bezet. op straffe klappies op haar kop![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |