Dus alles blijft weer bij het oude....geen fruit maar wel drank (bier)quote:Op donderdag 13 april 2023 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Wil je bier? Wijn? Of cola?"
Isaac: "Het is heel simpel, haal die bananen weg"
Wendy: "Weet je zeker?"
Isaac: "Ja ja, 100%, geen fruit. Wil je bier? Krijg je bier, doe maar krat bier"
Wendy: "Nee, mij maakt het niks uit"
Isaac: "Nee niet jij, algemeen, ik praat niet over jou maar ik praat algemeen, we moeten keuzes maken toch? Wat wil je bier? Pintje?"
Marciano: 'Eueueuh, ja doe maar"
Isaac: "Doe maar krat bier erbij"
Zouden die 2 er niet voor waken dat er goed eten kwam ipv alcohol. Hele verhoren heeft Wendy erover gehad voor ze gingen stemmen. Ook onderling met Kenzy zouden ze erop toezien..
Als ze nou zouden zorgen voor goed voer van dat geld.. Maar nou kiezen ze zelf ook alcohol (en Marciano's dure zooi (Boursain iemand?)) boven fruit. En vooraf maar bang zijn dat het alcohol en peuken zou worden met Wendy op kantoorquote:Op donderdag 13 april 2023 20:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en ze willen alles opmaken, tot de laatste cent!
ik hoorde het hem vandaag zeggen, dacht echt dat hij ooit 1 keer een fles gekregen had, maar het schijnen er veel meer te zijn geweest...... tssss en het is zo'n vrek die een ander niets gunt!!!quote:Op donderdag 13 april 2023 20:55 schreef Silves het volgende:
toch weer een fles likeur voor Bern..de zoveelste al
Precies, terwijl ze daar zelf juist zo 'bang' voor waren vooraf.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus alles blijft weer bij het oude....geen fruit maar wel drank (bier)
uiteindelijk is het wel ze wel willen maar graag tegen aan schoppenquote:Op donderdag 13 april 2023 20:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, terwijl ze daar zelf juist zo 'bang' voor waren vooraf.
Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegdquote:Op donderdag 13 april 2023 20:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ze nou zouden zorgen voor goed voer van dat geld.. Maar nou kiezen ze zelf ook alcohol (en Marciano's dure zooi (Boursain iemand?)) boven fruit. En vooraf maar bang zijn dat het alcohol en peuken zou worden met Wendy op kantoor
Ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen als bijv. Kenzy erover gaat klagen bij de bro's ..quote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd
Ze zegt net ieder koppel krijgt 100 euro, voor eten en fruit en groenten, er is dus maar 1 krat besteld,,,als het kookkoppel besluit geen fruit te kopen is dit aan het kookteam.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus alles blijft weer bij het oude....geen fruit maar wel drank (bier)
Weet je dat zeker dat hij meerdere flessen heeft gekregen?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoorde het hem vandaag zeggen, dacht echt dat hij ooit 1 keer een fles gekregen had, maar het schijnen er veel meer te zijn geweest...... tssss en het is zo'n vrek die een ander niets gunt!!!
ahhhhhquote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
Aaah Mori![]()
![]()
Tegen de camera
dit is de vriend van Kim D
ze heeft hem achter gelaten om mij te motiveren
en dat doet hij goed
Dat wordt met eenlachertje afgedaan denk ik als ze ze al aan durft te sprekenquote:Op donderdag 13 april 2023 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen als bijv. Kenzy erover gaat klagen bij de bro's ..
serieus!!!quote:Op donderdag 13 april 2023 21:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]
18:45 gingen ze met Wendy naar boven
Neemt niet weg dat alles dus bij het oude blijft, geen fruit maar wel drankquote:Op donderdag 13 april 2023 21:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze zegt net ieder koppel krijgt 100 euro, voor eten en fruit en groenten, er is dus maar 1 krat besteld,,,als het kookkoppel besluit geen fruit te kopen is dit aan het kookteam.
3 bij Jef, 2 marcia, Kenzi ook en bij Ice ook ..bij elke manager heeft hij dit afgedwongen lijkt.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoorde het hem vandaag zeggen, dacht echt dat hij ooit 1 keer een fles gekregen had, maar het schijnen er veel meer te zijn geweest...... tssss en het is zo'n vrek die een ander niets gunt!!!
en straks wordt er naar Wendy gewezen dat ZIJ het besteld heeft.... en het geld weer op is!quote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
uiteindelijk is het wel ze wel willen maar graag tegen aan schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |