Laat me raden.. Platgeslagen kiloknaller ½om½gahakt en 30 bolletjes brood voor ¤5 ?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal extra veel mayo en ketchup zijn
heeft ze er wat afgehaald dan?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:37 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Mirthe vertelde dat ze niet meer zoveel make-up moet doen. Maar dat vind ze mooi.
Verlopen, uitgerangeerd, afgeragd.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze er wat afgehaald dan?
ze ziet er erg slonzig uit
quote:
Zou ze dat er eigenlijk ooit nog afkrijgen?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:42 schreef Thorelf het volgende:
haar gezicht is niet schoon ..haar ogen zijn nog zwart
tot of t/m want 470¤ en 100¤ per dag ...quote:Op donderdag 13 april 2023 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Tot Maandag eten..
Wendie rekent even ¤100 per dag
Maar Zondag is Evenementendag..... hé?
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks smelten die fillers, heeft ze stalachtieten aan d 'r gezicht hangen
en ze willen alles opmaken, tot de laatste cent!quote:Op donderdag 13 april 2023 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Wil je bier? Wijn? Of cola?"
Isaac: "Het is heel simpel, haal die bananen weg"
Wendy: "Weet je zeker?"
Isaac: "Ja ja, 100%, geen fruit. Wil je bier? Krijg je bier, doe maar krat bier"
Wendy: "Nee, mij maakt het niks uit"
Isaac: "Nee niet jij, algemeen, ik praat niet over jou maar ik praat algemeen, we moeten keuzes maken toch? Wat wil je bier? Pintje?"
Marciano: 'Eeeh, ja doe maar"
Isaac: "Doe maar krat bier erbij"
Zouden die 2 er niet voor waken dat er goed eten kwam ipv alcohol. Hele verhoren heeft Wendy erover gehad voor ze gingen stemmen. Ook onderling met Kenzy zouden ze erop toezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |