is meer congierge dan een Erik die de taak zou hebben geclaimd..heb die nog nooit de hottub of de kas zien poetsen, vuurtjes maken, zelfs geen vogelhuisje of meehelpen met andere.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
op zijn manier
hij is niet alleen maar slecht
eensquote:Op donderdag 13 april 2023 21:18 schreef Silves het volgende:
[..]
is meer congierge dan een Erik die de taak zou hebben geclaimd..heb die nog nooit de hottub of de kas zien poetsen, vuurtjes maken, zelfs geen vogelhuisje of meehelpen met andere.
maar een drone kan niet want er zit een vliegveld aldus erikquote:
Als we het niet zeker weten is het een ufo.quote:
het zijn sterrenquote:Op donderdag 13 april 2023 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Als we het niet zeker weten is het een ufo.
Zou je niet verwachten van twee van zulke keurige knapenquote:Op donderdag 13 april 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
Imi en Rupi hebben een blik shag achtergehouden
quote:Op donderdag 13 april 2023 21:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou je niet verwachten van twee van zulke keurige knapen
Uiteraardquote:Op donderdag 13 april 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
bij de bol hebben ze ook allemaal spul besteld (niet van het lijstje)
Durf hier bijna niet meer te zeggen wat ik duidelijk gezien heb...maar 1x heeft Rupie 1 pot achter de plant in kantoor gezet achter in de hoek..zou het deze zijn?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
dat zegt wendy dus netquote:Op donderdag 13 april 2023 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
Als manager kun je dat natuurlijk allemaal terugzoeken maar dat weten zij ook en hebben gewoonweg totale schijt
En als die amateur psychologe dat zegt, is het zo.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
Jappie is ook zwaar depressief zegt Babs
Vorige week toch al van de huishoudpot. Of daarna nog een?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
Laatste? boodschappen moest Ima van Roepert naar de boodschappen lopen om iets achter te houden, heeft hij gepakt is naar achter gelopen(buiten) en heeft het daar verborgen, de cam nam het in beeld en was een blik shag.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:37 schreef Kakadylo het volgende:
Vanwege dat fragment ben ik best benieuwd of ze toewerken naar die verhaallijn
voor hen 2quote:Op donderdag 13 april 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige week toch al van de huishoudpot. Of daarna nog een?
Zoe die gedumpt is door Isaacquote:Op donderdag 13 april 2023 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laatste? boodschappen moest Ima van Roepert naar de boodschappen lopen om iets achter te houden, heeft hij gepakt is naar achter gelopen(buiten) en heeft het daar verborgen, de cam nam het in beeld en was een blik shag.
Ik moest eigenlijk op Dot reageren over het achterhouden van shag maar kwam bij jou terecht.quote:
Als Zoe in de finale staat dan stopt ze halverwege omdat haar wimper niet goed zitquote:
als die in de finale staat( en dat is voor mij de laatste 5) dan breekt mijn klompquote:Op donderdag 13 april 2023 21:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Zoe in de finale staat dan stopt ze halverwege omdat haar wimper niet goed zit
Staat ze ook nietquote:Op donderdag 13 april 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
als die in de finale staat( en dat is voor mij de laatste 5) dan breekt mijn klomp
Je weet maar nooit of Isaac naar beneden afzaktquote:Op donderdag 13 april 2023 21:50 schreef cinsan het volgende:
zoe nu wimpers aan het inzetten vlak voor ze gaat slapen , die is compleet gaga
quote:Op donderdag 13 april 2023 21:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of Isaac naar beneden afzakt
![]()
Snap ik wel als je dat vijf weken gedaan hebt en volledige controle hadquote:Op donderdag 13 april 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
volgens mij mist Rupie zijn bestel mogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |