zonder klagenquote:Op donderdag 13 april 2023 22:04 schreef KinKiJan het volgende:
De bro's klaar, nu zitten de Truusjes er
Zoe zit er hier al beter uit dan met al die lagen make up en zware eyeliner en dito luiken wimpers.quote:
de luiken gaan er weer opquote:Op donderdag 13 april 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe zit er hier al beter uit dan met al die lagen make up en zware eyeliner en dito luiken wimpers.
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zonder klagen
10 uur in de avond
ze doet het gewoon
Dat gefriemel met die dingen.quote:
hoe vaak het wordt gezegtquote:Op donderdag 13 april 2023 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gefriemel met die dingen.
Ze heeft geen flauw idee dat ze er niet op vooruit gaat.
ja maar ook vrouwen met gigantisch opgespoten lippen, stijf gespoten hoofden schijnen te denken dat ze er op vooruit gaan...quote:Op donderdag 13 april 2023 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gefriemel met die dingen.
Ze heeft geen flauw idee dat ze er niet op vooruit gaat.
kamer5 kijkt voetbalquote:Op donderdag 13 april 2023 22:21 schreef KinKiJan het volgende:
Al een tijdje op stream:
4 spelen een spel
3 doen boodschappen
11 zijn spoorloos?
Horeca??? mevrouw er zit een haar in mijn soep !!!!quote:Op donderdag 13 april 2023 22:26 schreef Thorelf het volgende:
het is maar goed dat Zoe in de horeca werkt want anders moet zij midden in nacht op om dat masker op te zetten!
oh mevrouw da's mijn wimper....... en ze plakt hem er gelijk weer opquote:Op donderdag 13 april 2023 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Horeca??? mevrouw er zit een haar in mijn soep !!!!
Gatverdamme!quote:Op donderdag 13 april 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Babette en Wendy willen zuurvlees eten, dus gaan kantenklaar bestellen en dat in de crockpot gooien![]()
[ afbeelding ]
integendeel, het lijkt wel of sommigen het overnemenquote:Op donderdag 13 april 2023 22:35 schreef schizolientje het volgende:
Onbegrijpelijk dat niemand nu vraagt aan Zoe of ze wel goed is. En maar vegen en smeren voordat ze naar bed gaat. En ik hoorde vanaaf Isaac ook weer worstelen met deze die datte enz en nooit probeert iemand hem te leren hoe t moet
gaat bep die luxe dingen betalen van geld dat ze gewonnen heeftquote:Op donderdag 13 april 2023 22:36 schreef xsaskiax het volgende:
Babette wil ook oma's friet of minikrieltjes... heb je dat gedaan???? checkt ze nog even bij Wendy.... wat een luxe he......
hahahaha dat zou ik een goeie vindenquote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat bep die luxe dingen betalen van geld dat ze gewonnen heeft
Jongedame, er zit een soepbal in uw wimper.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh mevrouw da's mijn wimper....... en ze plakt hem er gelijk weer op
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jongedame, er zit een soepbal in uw wimper.
Echt goor ja, ze hebben een crockpot, dat ding is bij uitstek geschikt om zuurvlees te maken.quote:
Als ze dat de anderen gaat delen inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha dat zou ik een goeie vinden
ze zit pas aan de 90 Euro..net als al de andere 100 euro..behalve Ice en Marcia ver boven de 100, voor het filmevenent.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat bep die luxe dingen betalen van geld dat ze gewonnen heeft
Ik heb dat stevig zoenen nooit gezien, wel dat ze haar hoofd tegen de zijkant van zijn gezicht drukte.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
regie heeft dus het zoenen tussen Janwillen en Eunice gemist, top uitzending weer
Brie met honing? Geen geitenkaas?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:34 schreef xsaskiax het volgende:
Babette wil brie met honing...... dat vindt ze zooo lekker!!!
Wat is dat toch met die lui, als er geld is niet even denken aan anderen, om langer met dat geld te doen.. nee, het brandt in hun handen/op de rekening en ze MOETEN het uitgeven
we hebben dat niet gezien omdat de regie dat dus gemist heeftquote:Op donderdag 13 april 2023 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb dat stevig zoenen nooit gezien, wel dat ze haar hoofd tegen de zijkant van zijn gezicht drukte.
Oke.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
we hebben dat niet gezien omdat de regie dat dus gemist heeft![]()
Dat blijkt wel anders hadden ze het wel uitgezonden
Maar ik heb Eunice zelf horen opbiechten dat ze gezoend heeft met JW, gezóend dus, niet een kusje op de wang/ hoofd
Zelf maken is duurderquote:Op donderdag 13 april 2023 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
Dure bakjes zuurvlees bestellen? maak het toch zelf alhoewel ik het gezien hun budget niet zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |