en dan denk je dat ze wat geleerd hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben het vanaf het begin al niet goed aangepakt, heel veel verbetering zou er nodig zijn, voor een volgend seizoen/ jaar
Voor een volgend seizoen Jeff maar achter de schermen. Hij zei dat hij dat achteraf veel liever had gewildquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan denk je dat ze wat geleerd hebben
valt het keihard tegen![]()
![]()
en dan een stream op achterquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor een volgend seizoen Jeff maar achter de schermen. Hij zei dat hij dat achteraf veel liever had gewild
dacht ik alquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:55 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry ik had het niet in de gaten dat ik lapo had, goede TT
En dan toch gaat iedereen roepen dat dit seizoen veel beter was dan het nieuwe. Hebben we al zo dikwijls gezien.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan denk je dat ze wat geleerd hebben
valt het keihard tegen![]()
![]()
omdat zijn vriendin hem nog wat verder de grond in stamptquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:56 schreef Judiwi het volgende:
Waarom is of was Bern verdrietig. Omdat zijn vriendin met Jasper optrekt?
Is het flauw als ik voorstel om dat per direct alsnog te doen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor een volgend seizoen Jeff maar achter de schermen. Hij zei dat hij dat achteraf veel liever had gewild
Heb hem vandaag bar weinig op stream gezien, dus kan er niet over oordelenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:58 schreef engine het volgende:
"als ik kijk hoeveel mensen er met Jeffrey praten op een dag dan is dat bar weinig"
Vriendin?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:56 schreef Judiwi het volgende:
Waarom is of was Bern verdrietig. Omdat zijn vriendin met Jasper optrekt?
Ik ook niet maar dit was een quote van Erik.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb hem vandaag bar weinig op stream gezien, dus kan er niet over oordelen
Gewoon Bern afzeiken, zoals we van haar gewend zijnquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
ik val er hier net pas in heb niet veel kunnen kijken vandaag kan iemand een update geven oa wat sasha tegen jasper zei? Over bern? Vind het gewoon sneu voor hem vooral als je ziet dat ze met iedereen lacht
vind ik best een geniaal ideequote:Op dinsdag 11 april 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Is het flauw als ik voorstel om dat per direct alsnog te doen?
ehhhhhquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Erik vond Martin foeilelijk![]()
Hij kent weinig mensen zo lelijk als Martin
Als dit niet in de uitzending komt dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Hij heeft zijn bril ook niet op als hij in de spiegel kijktquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Snap dat niet hoor... snap wel dat soms emoties hoog zitten maar als je kijkt hoe ze als een blad om kan slaan tegenover hem vind ik zo apartquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon Bern afzeiken, zoals we van haar gewend zijn
Zo is ze en nu gezellig met Jappie muziek luisteren en zingenquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap dat niet hoor... snap wel dat soms emoties hoog zitten maar als je kijkt hoe ze als een blad om kan slaan tegenover hem vind ik zo apart
en daarna lelijk praten over haar vriend, tegen ruggengraatloze jappie.. die haar in alles gelijk geeftquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap dat niet hoor... snap wel dat soms emoties hoog zitten maar als je kijkt hoe ze als een blad om kan slaan tegenover hem vind ik zo apart
Tsja zegt meer over haar karakter dan over bern vind ik danquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo is ze en nu gezellig met Jappie muziek luisteren en zingen
Wat zei ze oa? Gewoon triestquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en daarna lelijk praten over haar vriend, tegen ruggengraatloze jappie.. die haar in alles gelijk geeft
en die och zo verliefd is op wanda
Hij kent blijkbaar zijn eigen niet. Ik heb nog nooit zo n figuur als hem gezien. Vies Lelijk lijf lelijk gezicht. ect.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
ik vind hem niet lelijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:08 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij kent blijkbaar zijn eigen niet. Ik heb nog nooit zo n figuur als hem gezien. Vies Lelijk lijf lelijk gezicht. ect.
Heel naar vind ik dat vooral als je tegen iedereen leuk doet en tegen je eigen vriend niet zo is dat elke keerquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
in vorig topic hebben we meegeschreven wat ze zei
gewoon hoe ze altijd doet..
Ik vind niemand echt lelijk daar maar iemands karakter kan je wel mooier of lelijker maken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind hem niet lelijk
maar Erik denkt volgens mij wel dat hij heel veel aantrekkelijker is dan hij is
en dan is zo'n opmerking een beetje misplaatst
eunice hoort graag van anderen hoe bijzonder ze isquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:09 schreef Puzzie het volgende:
Eunice maakt drama om niets , eigenlijk vindt ze het best wel leuk dat ze zichzelf als aparte ziet , want Eunice is zelf degen die er zo'n punt van maakt
Egocentrisch meisje: alles moet gaan zoals Kenzi wil dat het gaatquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:10 schreef engine het volgende:
Die Kenzi is ook echt bloed chagrijnig vandaag. Ze weet de films al want ze houdt niet van verrassingen.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
eunice hoort graag van anderen hoe bijzonder ze is
Ja dat toontje is heel irritant.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Egocentrisch meisje: alles moet gaan zoals Kenzi wil dat het gaat
Nu ook haar toontje ... bah
wat voor een ding?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:16 schreef HappyCharly het volgende:
Nu gaat Bern het verhaal van Sas en Kenzy en dnd nog even tegen Kenzy en de hottubbers vertellen...
wel op een iets anders toiontje
ruzie?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
Ice en zoe op de slaapkamer
doodse stilte
Boeiender.. Waar zitten Sasje en Jappie?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
Ice en zoe op de slaapkamer
doodse stilte
werd tijdquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
die zeggen elkaar niet veel meer
DJquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Boeiender.. Waar zitten Sasje en Jappie?
Dan loopt de tub helemaal overquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:22 schreef engine het volgende:
Eunice staat toch klaar om het badje in te gaan.
en dan staat die tuttebel interessant mee te zingen en schudden en lijkt zichzelf heel wat te vinden. Vanmiddag met een soort heavy metal ook en toen zei Jasper dat het zijn muziek niet was en draaide ze meteenquote:
Deed ie al toen Mirthe er in staptequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan loopt de tub helemaal over
volgens mij verwachtte ze dat ice ook vroeg naar bed gingquote:
treurigquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij verwachtte ze dat ice ook vroeg naar bed ging
Hebben Babet en Wendy een avondje vrijquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij verwachtte ze dat ice ook vroeg naar bed ging
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lachen? Het klinkt als een heksenvloek
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:25 schreef schizolientje het volgende:
En de reuzenbaby naar bed?? Ben benieuwd voor hoe lang want ze is daar alleen
Heb haar ook al eens surrogaat-Wanda genoemd, ze hebben Jappie dus ook daar weer doorquote:
En jasper noemt overal steeds wanda snap niet waarom hij dan niet gewoon gaatquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb haar ook al eens surrogaat-Wanda genoemd, ze hebben Jappie dus ook daar weer door
Krolse poesquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh... Geile Eunie ook in de Tub..![]()
[ afbeelding ]
Er is ook gewoon niks te doen op de evenementen en spellen na... de regie komt ook met niks wat ze echt boeitquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie net, ik ga ook maar naar bed, weer een dagje verder. Ze gaan steeds vroeger uit verveling
Ik ben wel benieuwd : Hoe zou het met Wanda gaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
En jasper noemt overal steeds wanda snap niet waarom hij dan niet gewoon gaat
Van het programma zelf hoef je niks te verwachtenquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie net, ik ga ook maar naar bed, weer een dagje verder. Ze gaan steeds vroeger uit verveling
Ik zou zeggen, gooi er nu een zoemer in met een 24 uursopdrachtquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van het programma zelf hoef je niks te verwachten
Ik ook! Gaan we niet veel van mee krijgen denk ik maar Jasper blijft met de vraag zitten hoe verder hierna dus denk dat hij ook beter kan gaan want nu is hij er ook constant mee bezigquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd : Hoe zou het met Wanda gaan
Erik is weer ingeruild voor JWquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh... Geile Eunie ook in de Tub..![]()
[ afbeelding ]
Erik was een noodzakelijke Eunie boostvuller.. er volgen er nog wel meer in het Eunie Kas programma.. oftewel.. NomineerMijNie want ik ben een LiefKutjequote:
Was bij BB ook steeds afgelopen seizoenen. Dat is drie maanden en die gaan als het even kan om 9 uur naar bed tegen het einde. Heel weinig mensen, heel weinig prikkels. We klagen dat het zo saai is maar ik denk niet dat het meer dan dit gaat worden. Afgelopen tijd is er eigenlijk heel veel gebeurd.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik Wandaquote:
Jammer dat de meesten alleen maar bezig zijn met de prijzenpot , en niet bezig zijn om er met elkaar een leuke tijd van te maken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keihard spel![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wou dat Sjeffie LuL haar snel ging opzoeken.. maar helaas
Opeens mogen het nu wél allemaal horenquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
Zoe die naar huis wil als Ice zo blijft doen
zit nu over Jeff te zeuren die zei hoe zou het met Kim gaan
Vreselijke vervelende kleuterquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
Go Isaac!quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat Zoe gaatquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:41 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat ice dit minstens 2 weken vol houdt
dan krijgt ze een dikke error
Ik vind dit ook vreselijk gênant om te horen, onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
Zoe hoopt te suggeren dat zij en Ice iets heel speciaals hebben
niemand trapt er in
Ice negeert haarquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:42 schreef Kakadylo het volgende:
Het klinkt niet alsof Zoe afstand gaat en wil nemen van Isaac want indirect dringt ze zich alweer gelijk op
ik denk eigenlijk dat zoe dit echt denkt...quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
Zoe hoopt te suggeren dat zij en Ice iets heel speciaals hebben
niemand trapt er in
Het is meer de jaloezie van Zoe, dat Jeff het nog over Kim heeft. Ze had mssn gedacht een kans te maken bij Jeff. Zo wil ze hem naar huis hebben en zo vindt ze hem weer leuk. Ze zeikt zelf al 2 dagen over een man, die een gezin heeft en die haar negeertquote:
ben er al weer weg, dat geklaag van Zoe ook klaar meequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
zoe geeft meermaals bern een compliment, tegen sas
sas gaat er niet op in
eckte liefdequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
zoe geeft meermaals bern een compliment, tegen sas
sas gaat er niet op in
voor iemand die zegt even alleen te willen zijn lult ze heel veelquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ben er al weer weg, dat geklaag van Zoe ook klaar mee
Wat wil ze nu. Die man heeft een vriendin/.vrouw en kinderenquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:37 schreef engine het volgende:
ahh Zoë is verdrietig van haar blauwtje bij Isaac.
Over zichzelf, hoe het mogelijk is dattie het nog zolang heeft uitgehouden tussen al die gekkenquote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gekkenhuis is geopend!quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima galmt vader Jacob door de loods![]()
![]()
ze geniet wel echt van het luisterende oor van sasquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor iemand die zegt even alleen te willen zijn lult ze heel veel
Ze is steeds leuker, blijft zichzelf, gaat haar gan, laat ze maar schuivenquote:
Ja ik vind dit wel heel erg triest allemaal van Zoequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
Babs
zoe denkt echt dat ze een relatie met hem heeft
Vind ik niet. Vergeleken bij het roken al helemaal niet. Het was een hele leuke dag en dat heeft wat geld gekost. ¤650 euro geloof ik?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn toch belachelijk prijzen voor 1 dagje?
Ice is er dus echt klaar meequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik vind dit wel heel erg triest allemaal van Zoe
Of een schattige kittenquote:
Zelfs in mijn beste fantasie zie ik geen kitten in die knulquote:
Nu pasquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
babs verteld dus eigenlijk dat Zoe een stalker is
Tijdens dat hele gesprek denk ik telkens dat ze het gaan wegdraaienquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
babs verteld dus eigenlijk dat Zoe een stalker is
Dat hoeft ook niet. Zoals ik er ook geen laffe hond in zie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zelfs in mijn beste fantasie zie ik geen kitten in die knul![]()
Bep heeft wel gelijk: Zoe is een stalkerquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tijdens dat hele gesprek denk ik telkens dat ze het gaan wegdraaien![]()
En daar had echt iedereen plezier van gehad.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vergeleken bij het roken al helemaal niet. Het was een hele leuke dag en dat heeft wat geld gekost. ¤650 euro geloof ik?
Toen ze achter Jeff aanzat was ze ook al zo stalkerigquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bep heeft wel gelijk: Zoe is een stalker
quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bep heeft wel gelijk: Zoe is een stalker
Mijn man zei, als mijn dochter er zo zou bijlopen, kocht ik haar een plamuurmes voor de verjaardag. Je hoort je kind toch te beschermen als ouders en zeggen dat ze er voor gek bijloopt met die zonneschermen op de ogen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:02 schreef greysbones het volgende:
bab denkt dat Zoe buiten ik weet niet hoeveel mannen krijgt![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij daar nu ook naar handelen dan
quote:
Die ziet het ook niet helemaal goed meerquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:02 schreef greysbones het volgende:
bab denkt dat Zoe buiten ik weet niet hoeveel mannen krijgt![]()
Wil, Toch?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
Babs
zoe denkt echt dat ze een relatie met hem heeft
Ze heeft een haat liefde verhouding met Jeff, nog pissed dat hij voor Kim heeft gekozen. Ze vindt hem leuk, maar ook weer nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:05 schreef Kakadylo het volgende:
Wel apart dat ze Jeff juist niet noemt want die twee vind ik wel leuk samen als broer en zusje
Babs is daar wel een held inquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ziet het ook niet helemaal goed meer
Dan heeft ze wel een ontzettend bord voor d'r kop jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs is daar wel een held in
mensen die ze graag heeft romantiseren
deed ze bij GJ, Matin, Zoe, Tiano
Ze zegt tegen iedereen precies wat ze denkt dat die mensen willen horenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ziet het ook niet helemaal goed meer
Het was best een aardige jongen ,maar Jappie verschuilt zich achter mensen , geeft geen mening en is lafquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Zoals ik er ook geen laffe hond in zie.
Jappie was leuk, voor hij met Wanda aanpapte, toen werd hij een slaafs hondjequote:Op dinsdag 11 april 2023 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was best een aardige jongen ,maar Jappie verschuilt zich achter mensen , geeft geen mening en is laf
Hij was leuker als Jeff's hondjequote:Op dinsdag 11 april 2023 22:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie was leuk, voor hij met Wanda aanpapte, toen werd hij een slaafs hondje
Erik wijzen op zijn zwakke punten vond ze geen probleemquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:10 schreef Puzzie het volgende:
Eunice is nog bezig over haar apart zijn![]()
![]()
Ze wil niet meer belachelijk gemaakt worden\Nog meer drama aan het maken
Ik zap haar tegenwoordig meteen weg, kan die stem en dat aanstellerige lachje niet meer horenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:10 schreef Puzzie het volgende:
Eunice is nog bezig over haar apart zijn![]()
![]()
Ze wil niet meer belachelijk gemaakt worden\Nog meer drama aan het maken
Toen hij met die 6 meiden in bed lag en van het ene bed naar het andere sprong, heb ik vreselijk om hem kunnen lachen. Nu vind ik hem net zo saai als Bernquote:
Nee ,maar Eunice is ook helemaal niet verdrietig om wat JW zeiquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik wijzen op zijn zwakke punten vond ze geen probleem
Het is best knap dat je tijdens iedere eliminatie zou falen maar er vervolgens wel al zeven maanden verblijftquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
het wordt tijd dat de mensen in de loods worden bevrijd van Zoe
Erik herhaaldelijk ongevraagd wijzen op zijn zwakke punten vond ze geen probleemquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik wijzen op zijn zwakke punten vond ze geen probleem
quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen hij met die 6 meiden in bed lag en van het ene bed naar het andere sprong, heb ik vreselijk om hem kunnen lachen. Nu vind ik hem net zo saai als Bern
Ik zie hem er voor aanquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
zei bern nou net dat hij nog even met sas wilde praten? of bedacht ik dat
hij staat er welquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
zei bern nou net dat hij nog even met sas wilde praten? of bedacht ik dat
hij gaf haar kusjes maar wederzijds nientequote:Op dinsdag 11 april 2023 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
oh ze zoenenen.... t is weer goed blijkbaar
Organisator van de beste evenementen in de loodsquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen hij met die 6 meiden in bed lag en van het ene bed naar het andere sprong, heb ik vreselijk om hem kunnen lachen. Nu vind ik hem net zo saai als Bern
quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:15 schreef schizolientje het volgende:
straks mag hij weer kruikje maken en over haar buikje strelen
En daarna weer gauw naar z'n eigen bedjequote:Op dinsdag 11 april 2023 22:15 schreef schizolientje het volgende:
straks mag hij weer kruikje maken en over haar buikje strelen
Hij doet het toch ook zelf? Kruipt haar nog net niet in de kontquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:17 schreef schizolientje het volgende:
en ja hoor, kruikje weer gevuld en water voor haar opgezet en zij loopt alleen maar druk heen en weer
Wat hij ook zegt: de groep wordt in rap tempo kleiner, kleine ergernissen worden groter (of woorden van die strekking).... alles valt veel meer op nuquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:19 schreef Kakadylo het volgende:
Ik begrijp Jeff dus volkomen want zou krankzinnig worden van al die mensen want je ergernissen nemen juist alleen maar toe
Sorry Sasha!quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij kan het beter in zijn voorhoofd laten tatoeëren!
Vanaf het begin mag je de helft ook al niet maar dan heb je zoveel verse indrukken dat je altijd wel ergens mee bezig bentquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat hij ook zegt: de groep wordt in rap tempo kleiner, kleine ergernissen worden groter (of woorden van die strekking).... alles valt veel meer op nu
dat zie ik nu helemaal voor me en dan kan hij regelmatig naar zijn voorhoofd wijzen zonder straf te krijgenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jij bent soms wel heel erg he..........quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sorry Sasha!
En dan wel voluit, SS lijkt me niet zo eh handig..
Eerlijk is eerlijk, ik ga me ook steeds meer aan de mensen daar ergeren, hun stem, hun lach, het eeuwige geklaagquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat hij ook zegt: de groep wordt in rap tempo kleiner, kleine ergernissen worden groter (of woorden van die strekking).... alles valt veel meer op nu
klopt helemaalquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanaf het begin mag je de helft ook niet maar dan heb je zoveel afleiding dat je altijd wel ergens mee bezig bent
heel herkenbaar!quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik ga me ook steeds meer aan de mensen daar ergeren, hun stem, hun lach, het eeuwige geklaag
Jappie mag trots op zichzelf zijn dat hij geen respect had voor de relatie van zijn medebewonerquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Organisator van de beste evenementen in de loodsrecentelijk nog geneukt
Nu op weg om Sas te veroveren
![]()
Zo saai is Jappie ook weer niet.
Hoeft het alleen maar aan Tiano te vragen dus het hoeft niet eens (meer) wat te kostenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is toch tv makenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jappie mag trots op zichzelf zijn dat hij geen respect had voor de relatie van zijn medebewoner
En hij wordt er zelfs om geprezen![]()
![]()
Wat een stoere vent
Doet hij al vanaf het beginquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
Bern begeleidt sas naar bed alsof ze doodziek is
ikweet hetquote:
Wat doet ze?quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:25 schreef Judiwi het volgende:
O o wat komt die Mirthe toch te kort. Voelt zich zo achtergesteld.
Heeft het idee dat ze minder krijgt dan de rest. Lekker naar huis.
Om de één of andere vage reden heeft hij daar blijkbaar plezier inquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ikweet het
maar hij kan haar zo behandelen alsof ze een teer ziek vogeltje is
wat ze fgewoon echt niet is
Jappie heeft geen tv gemaakt, Wanda wel ,met verstrekkende gevolgen voor haar en haar familie/partnerquote:
in plaats van een prijs te winnen, heeft een een dure prijs betaaldquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jappie heeft geen tv gemaakt, Wanda wel ,met verstrekkende gevolgen voor haar en haar familie/partner
ik vind dit vanaf het begin een soort act van ze....... net de Waltons van vroeger: goodnight Johnboy!quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze weer heen hoor. Welterusten Jeff, Welterusten Erik, Welterusten! Welterusten! Jij ook welterusten !![]()
![]()
Dat idd.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
in plaats van een prijs te winnen, heeft een een dure prijs betaald
Tja, alsof het een koningspaar is.. De Koninklijke Dufheid hoezee! hoezee!quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind dit vanaf het begin een soort act van ze....... net de Waltons van vroeger: goodnight Johnboy!
Geef haar eens een keer eenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
En weer een mic check voor Babs: "Ja omdat ik fluister" en gaat gewoon weer verder met fluisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ben je een opgeblazen sekspop wil er niemand met je spelenquote:
Wel jammer dat Ice met zijn vette stoere bek totaal niet duidelijk isquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:42 schreef Hoempah het volgende:
Isaac vind het prachtig aan zijnte zien hoe lastig Zoë het heeft
De ene keer adoreren we het en de andere keer verafschuwen we het.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jappie heeft geen tv gemaakt, Wanda wel ,met verstrekkende gevolgen voor haar en haar familie/partner
ontopic:quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:45 schreef Juud79 het volgende:
Nou Mirthe voelt eindelijk aan dat ze teveel is.
De meeste mannen zitten niet te wachten op plastic poppenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben je een opgeblazen sekspop wil er niemand met je spelen
Dat kan wel kloppen ja want ik speelde ook liever met bestuurbare autootjesquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De meeste mannen zitten niet te wachten op plastic poppen
Dat iemand verliefd wordt vind ik nog weer een ander ding , dat kan nou eenmaal gebeuren , maar je hebt een keus: en dat is dat je niet alleen aan jou en die persoon denkt ,maar ook rekening houdt met de gevoelens van de persoon die in die relatie zit en nergens vanaf weetquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:47 schreef engine het volgende:
[..]
De ene keer adoreren we het en de andere keer verafschuwen we het.
lolquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen ja want ik speelde ook liever met bestuurbare autootjes
Babs die onderwijl gewoon toegeeft dat ze alweer afkickverschijnselen voelt aankomen en per se nieuwe peuken nodig heeftquote:
OMGquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
JW ook: "Als ik manager was geweest..." zeuren
Iedereen aan het zeurenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano zeuren dat hij honger heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |