Nee ,maar Eunice is ook helemaal niet verdrietig om wat JW zeiquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik wijzen op zijn zwakke punten vond ze geen probleem
Het is best knap dat je tijdens iedere eliminatie zou falen maar er vervolgens wel al zeven maanden verblijftquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
het wordt tijd dat de mensen in de loods worden bevrijd van Zoe
Erik herhaaldelijk ongevraagd wijzen op zijn zwakke punten vond ze geen probleemquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik wijzen op zijn zwakke punten vond ze geen probleem
quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen hij met die 6 meiden in bed lag en van het ene bed naar het andere sprong, heb ik vreselijk om hem kunnen lachen. Nu vind ik hem net zo saai als Bern
Ik zie hem er voor aanquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
zei bern nou net dat hij nog even met sas wilde praten? of bedacht ik dat
hij staat er welquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
zei bern nou net dat hij nog even met sas wilde praten? of bedacht ik dat
hij gaf haar kusjes maar wederzijds nientequote:Op dinsdag 11 april 2023 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
oh ze zoenenen.... t is weer goed blijkbaar
Organisator van de beste evenementen in de loodsquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen hij met die 6 meiden in bed lag en van het ene bed naar het andere sprong, heb ik vreselijk om hem kunnen lachen. Nu vind ik hem net zo saai als Bern
quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:15 schreef schizolientje het volgende:
straks mag hij weer kruikje maken en over haar buikje strelen
En daarna weer gauw naar z'n eigen bedjequote:Op dinsdag 11 april 2023 22:15 schreef schizolientje het volgende:
straks mag hij weer kruikje maken en over haar buikje strelen
Hij doet het toch ook zelf? Kruipt haar nog net niet in de kontquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:17 schreef schizolientje het volgende:
en ja hoor, kruikje weer gevuld en water voor haar opgezet en zij loopt alleen maar druk heen en weer
Wat hij ook zegt: de groep wordt in rap tempo kleiner, kleine ergernissen worden groter (of woorden van die strekking).... alles valt veel meer op nuquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:19 schreef Kakadylo het volgende:
Ik begrijp Jeff dus volkomen want zou krankzinnig worden van al die mensen want je ergernissen nemen juist alleen maar toe
Sorry Sasha!quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij kan het beter in zijn voorhoofd laten tatoeëren!
Vanaf het begin mag je de helft ook al niet maar dan heb je zoveel verse indrukken dat je altijd wel ergens mee bezig bentquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat hij ook zegt: de groep wordt in rap tempo kleiner, kleine ergernissen worden groter (of woorden van die strekking).... alles valt veel meer op nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |