dat zie ik nu helemaal voor me en dan kan hij regelmatig naar zijn voorhoofd wijzen zonder straf te krijgenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij kan het beter in zijn voorhoofd laten tatoeëren!
jij bent soms wel heel erg he..........quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sorry Sasha!
En dan wel voluit, SS lijkt me niet zo eh handig..
Eerlijk is eerlijk, ik ga me ook steeds meer aan de mensen daar ergeren, hun stem, hun lach, het eeuwige geklaagquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat hij ook zegt: de groep wordt in rap tempo kleiner, kleine ergernissen worden groter (of woorden van die strekking).... alles valt veel meer op nu
klopt helemaalquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanaf het begin mag je de helft ook niet maar dan heb je zoveel afleiding dat je altijd wel ergens mee bezig bent
heel herkenbaar!quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik ga me ook steeds meer aan de mensen daar ergeren, hun stem, hun lach, het eeuwige geklaag
Jappie mag trots op zichzelf zijn dat hij geen respect had voor de relatie van zijn medebewonerquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Organisator van de beste evenementen in de loodsrecentelijk nog geneukt
Nu op weg om Sas te veroveren
![]()
Zo saai is Jappie ook weer niet.
Hoeft het alleen maar aan Tiano te vragen dus het hoeft niet eens (meer) wat te kostenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij kan het beter in zijn voorhoofd laten tatoeëren!
Dat is toch tv makenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jappie mag trots op zichzelf zijn dat hij geen respect had voor de relatie van zijn medebewoner
En hij wordt er zelfs om geprezen![]()
![]()
Wat een stoere vent
Doet hij al vanaf het beginquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
Bern begeleidt sas naar bed alsof ze doodziek is
ikweet hetquote:
Wat doet ze?quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:25 schreef Judiwi het volgende:
O o wat komt die Mirthe toch te kort. Voelt zich zo achtergesteld.
Heeft het idee dat ze minder krijgt dan de rest. Lekker naar huis.
Om de één of andere vage reden heeft hij daar blijkbaar plezier inquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ikweet het
maar hij kan haar zo behandelen alsof ze een teer ziek vogeltje is
wat ze fgewoon echt niet is
Jappie heeft geen tv gemaakt, Wanda wel ,met verstrekkende gevolgen voor haar en haar familie/partnerquote:
in plaats van een prijs te winnen, heeft een een dure prijs betaaldquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jappie heeft geen tv gemaakt, Wanda wel ,met verstrekkende gevolgen voor haar en haar familie/partner
ik vind dit vanaf het begin een soort act van ze....... net de Waltons van vroeger: goodnight Johnboy!quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze weer heen hoor. Welterusten Jeff, Welterusten Erik, Welterusten! Welterusten! Jij ook welterusten !![]()
![]()
Dat idd.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
in plaats van een prijs te winnen, heeft een een dure prijs betaald
Tja, alsof het een koningspaar is.. De Koninklijke Dufheid hoezee! hoezee!quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind dit vanaf het begin een soort act van ze....... net de Waltons van vroeger: goodnight Johnboy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |