Vind ik niet. Vergeleken bij het roken al helemaal niet. Het was een hele leuke dag en dat heeft wat geld gekost. ¤650 euro geloof ik?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn toch belachelijk prijzen voor 1 dagje?
Ice is er dus echt klaar meequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik vind dit wel heel erg triest allemaal van Zoe
Of een schattige kittenquote:
Zelfs in mijn beste fantasie zie ik geen kitten in die knulquote:
Nu pasquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
babs verteld dus eigenlijk dat Zoe een stalker is
Tijdens dat hele gesprek denk ik telkens dat ze het gaan wegdraaienquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
babs verteld dus eigenlijk dat Zoe een stalker is
Dat hoeft ook niet. Zoals ik er ook geen laffe hond in zie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zelfs in mijn beste fantasie zie ik geen kitten in die knul![]()
Bep heeft wel gelijk: Zoe is een stalkerquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tijdens dat hele gesprek denk ik telkens dat ze het gaan wegdraaien![]()
En daar had echt iedereen plezier van gehad.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vergeleken bij het roken al helemaal niet. Het was een hele leuke dag en dat heeft wat geld gekost. ¤650 euro geloof ik?
Toen ze achter Jeff aanzat was ze ook al zo stalkerigquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bep heeft wel gelijk: Zoe is een stalker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |