Het wordt gewoon tijd dat Zoe gaatquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:41 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat ice dit minstens 2 weken vol houdt
dan krijgt ze een dikke error
Ik vind dit ook vreselijk gênant om te horen, onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
Zoe hoopt te suggeren dat zij en Ice iets heel speciaals hebben
niemand trapt er in
Ice negeert haarquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:42 schreef Kakadylo het volgende:
Het klinkt niet alsof Zoe afstand gaat en wil nemen van Isaac want indirect dringt ze zich alweer gelijk op
ik denk eigenlijk dat zoe dit echt denkt...quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
Zoe hoopt te suggeren dat zij en Ice iets heel speciaals hebben
niemand trapt er in
Het is meer de jaloezie van Zoe, dat Jeff het nog over Kim heeft. Ze had mssn gedacht een kans te maken bij Jeff. Zo wil ze hem naar huis hebben en zo vindt ze hem weer leuk. Ze zeikt zelf al 2 dagen over een man, die een gezin heeft en die haar negeertquote:
ben er al weer weg, dat geklaag van Zoe ook klaar meequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
zoe geeft meermaals bern een compliment, tegen sas
sas gaat er niet op in
eckte liefdequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
zoe geeft meermaals bern een compliment, tegen sas
sas gaat er niet op in
voor iemand die zegt even alleen te willen zijn lult ze heel veelquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ben er al weer weg, dat geklaag van Zoe ook klaar mee
Wat wil ze nu. Die man heeft een vriendin/.vrouw en kinderenquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:37 schreef engine het volgende:
ahh Zoë is verdrietig van haar blauwtje bij Isaac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |