Geef haar eens een keer eenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
En weer een mic check voor Babs: "Ja omdat ik fluister" en gaat gewoon weer verder met fluisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ben je een opgeblazen sekspop wil er niemand met je spelenquote:
Wel jammer dat Ice met zijn vette stoere bek totaal niet duidelijk isquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:42 schreef Hoempah het volgende:
Isaac vind het prachtig aan zijnte zien hoe lastig Zoë het heeft
De ene keer adoreren we het en de andere keer verafschuwen we het.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jappie heeft geen tv gemaakt, Wanda wel ,met verstrekkende gevolgen voor haar en haar familie/partner
ontopic:quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:45 schreef Juud79 het volgende:
Nou Mirthe voelt eindelijk aan dat ze teveel is.
De meeste mannen zitten niet te wachten op plastic poppenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben je een opgeblazen sekspop wil er niemand met je spelen
Dat kan wel kloppen ja want ik speelde ook liever met bestuurbare autootjesquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De meeste mannen zitten niet te wachten op plastic poppen
Dat iemand verliefd wordt vind ik nog weer een ander ding , dat kan nou eenmaal gebeuren , maar je hebt een keus: en dat is dat je niet alleen aan jou en die persoon denkt ,maar ook rekening houdt met de gevoelens van de persoon die in die relatie zit en nergens vanaf weetquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:47 schreef engine het volgende:
[..]
De ene keer adoreren we het en de andere keer verafschuwen we het.
lolquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen ja want ik speelde ook liever met bestuurbare autootjes
Babs die onderwijl gewoon toegeeft dat ze alweer afkickverschijnselen voelt aankomen en per se nieuwe peuken nodig heeftquote:
OMGquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
JW ook: "Als ik manager was geweest..." zeuren
Iedereen aan het zeurenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano zeuren dat hij honger heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |