en dan denk je dat ze wat geleerd hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben het vanaf het begin al niet goed aangepakt, heel veel verbetering zou er nodig zijn, voor een volgend seizoen/ jaar
Voor een volgend seizoen Jeff maar achter de schermen. Hij zei dat hij dat achteraf veel liever had gewildquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan denk je dat ze wat geleerd hebben
valt het keihard tegen![]()
![]()
en dan een stream op achterquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor een volgend seizoen Jeff maar achter de schermen. Hij zei dat hij dat achteraf veel liever had gewild
dacht ik alquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:55 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry ik had het niet in de gaten dat ik lapo had, goede TT
En dan toch gaat iedereen roepen dat dit seizoen veel beter was dan het nieuwe. Hebben we al zo dikwijls gezien.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan denk je dat ze wat geleerd hebben
valt het keihard tegen![]()
![]()
omdat zijn vriendin hem nog wat verder de grond in stamptquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:56 schreef Judiwi het volgende:
Waarom is of was Bern verdrietig. Omdat zijn vriendin met Jasper optrekt?
Is het flauw als ik voorstel om dat per direct alsnog te doen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor een volgend seizoen Jeff maar achter de schermen. Hij zei dat hij dat achteraf veel liever had gewild
Heb hem vandaag bar weinig op stream gezien, dus kan er niet over oordelenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:58 schreef engine het volgende:
"als ik kijk hoeveel mensen er met Jeffrey praten op een dag dan is dat bar weinig"
Vriendin?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:56 schreef Judiwi het volgende:
Waarom is of was Bern verdrietig. Omdat zijn vriendin met Jasper optrekt?
Ik ook niet maar dit was een quote van Erik.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb hem vandaag bar weinig op stream gezien, dus kan er niet over oordelen
Gewoon Bern afzeiken, zoals we van haar gewend zijnquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
ik val er hier net pas in heb niet veel kunnen kijken vandaag kan iemand een update geven oa wat sasha tegen jasper zei? Over bern? Vind het gewoon sneu voor hem vooral als je ziet dat ze met iedereen lacht
vind ik best een geniaal ideequote:Op dinsdag 11 april 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Is het flauw als ik voorstel om dat per direct alsnog te doen?
ehhhhhquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Erik vond Martin foeilelijk![]()
Hij kent weinig mensen zo lelijk als Martin
Als dit niet in de uitzending komt dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Hij heeft zijn bril ook niet op als hij in de spiegel kijktquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Snap dat niet hoor... snap wel dat soms emoties hoog zitten maar als je kijkt hoe ze als een blad om kan slaan tegenover hem vind ik zo apartquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon Bern afzeiken, zoals we van haar gewend zijn
Zo is ze en nu gezellig met Jappie muziek luisteren en zingenquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap dat niet hoor... snap wel dat soms emoties hoog zitten maar als je kijkt hoe ze als een blad om kan slaan tegenover hem vind ik zo apart
en daarna lelijk praten over haar vriend, tegen ruggengraatloze jappie.. die haar in alles gelijk geeftquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap dat niet hoor... snap wel dat soms emoties hoog zitten maar als je kijkt hoe ze als een blad om kan slaan tegenover hem vind ik zo apart
Tsja zegt meer over haar karakter dan over bern vind ik danquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo is ze en nu gezellig met Jappie muziek luisteren en zingen
Wat zei ze oa? Gewoon triestquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en daarna lelijk praten over haar vriend, tegen ruggengraatloze jappie.. die haar in alles gelijk geeft
en die och zo verliefd is op wanda
Hij kent blijkbaar zijn eigen niet. Ik heb nog nooit zo n figuur als hem gezien. Vies Lelijk lijf lelijk gezicht. ect.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
ik vind hem niet lelijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:08 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij kent blijkbaar zijn eigen niet. Ik heb nog nooit zo n figuur als hem gezien. Vies Lelijk lijf lelijk gezicht. ect.
Heel naar vind ik dat vooral als je tegen iedereen leuk doet en tegen je eigen vriend niet zo is dat elke keerquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
in vorig topic hebben we meegeschreven wat ze zei
gewoon hoe ze altijd doet..
Ik vind niemand echt lelijk daar maar iemands karakter kan je wel mooier of lelijker maken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind hem niet lelijk
maar Erik denkt volgens mij wel dat hij heel veel aantrekkelijker is dan hij is
en dan is zo'n opmerking een beetje misplaatst
eunice hoort graag van anderen hoe bijzonder ze isquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:09 schreef Puzzie het volgende:
Eunice maakt drama om niets , eigenlijk vindt ze het best wel leuk dat ze zichzelf als aparte ziet , want Eunice is zelf degen die er zo'n punt van maakt
Egocentrisch meisje: alles moet gaan zoals Kenzi wil dat het gaatquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:10 schreef engine het volgende:
Die Kenzi is ook echt bloed chagrijnig vandaag. Ze weet de films al want ze houdt niet van verrassingen.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
eunice hoort graag van anderen hoe bijzonder ze is
Ja dat toontje is heel irritant.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Egocentrisch meisje: alles moet gaan zoals Kenzi wil dat het gaat
Nu ook haar toontje ... bah
wat voor een ding?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:16 schreef HappyCharly het volgende:
Nu gaat Bern het verhaal van Sas en Kenzy en dnd nog even tegen Kenzy en de hottubbers vertellen...
wel op een iets anders toiontje
ruzie?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
Ice en zoe op de slaapkamer
doodse stilte
Boeiender.. Waar zitten Sasje en Jappie?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
Ice en zoe op de slaapkamer
doodse stilte
werd tijdquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
die zeggen elkaar niet veel meer
DJquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Boeiender.. Waar zitten Sasje en Jappie?
Dan loopt de tub helemaal overquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:22 schreef engine het volgende:
Eunice staat toch klaar om het badje in te gaan.
en dan staat die tuttebel interessant mee te zingen en schudden en lijkt zichzelf heel wat te vinden. Vanmiddag met een soort heavy metal ook en toen zei Jasper dat het zijn muziek niet was en draaide ze meteenquote:
Deed ie al toen Mirthe er in staptequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan loopt de tub helemaal over
volgens mij verwachtte ze dat ice ook vroeg naar bed gingquote:
treurigquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij verwachtte ze dat ice ook vroeg naar bed ging
Hebben Babet en Wendy een avondje vrijquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij verwachtte ze dat ice ook vroeg naar bed ging
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lachen? Het klinkt als een heksenvloek
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:25 schreef schizolientje het volgende:
En de reuzenbaby naar bed?? Ben benieuwd voor hoe lang want ze is daar alleen
Heb haar ook al eens surrogaat-Wanda genoemd, ze hebben Jappie dus ook daar weer doorquote:
En jasper noemt overal steeds wanda snap niet waarom hij dan niet gewoon gaatquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb haar ook al eens surrogaat-Wanda genoemd, ze hebben Jappie dus ook daar weer door
Krolse poesquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh... Geile Eunie ook in de Tub..![]()
[ afbeelding ]
Er is ook gewoon niks te doen op de evenementen en spellen na... de regie komt ook met niks wat ze echt boeitquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie net, ik ga ook maar naar bed, weer een dagje verder. Ze gaan steeds vroeger uit verveling
Ik ben wel benieuwd : Hoe zou het met Wanda gaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
En jasper noemt overal steeds wanda snap niet waarom hij dan niet gewoon gaat
Van het programma zelf hoef je niks te verwachtenquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie net, ik ga ook maar naar bed, weer een dagje verder. Ze gaan steeds vroeger uit verveling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |