Deed ie al toen Mirthe er in staptequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan loopt de tub helemaal over
volgens mij verwachtte ze dat ice ook vroeg naar bed gingquote:
treurigquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij verwachtte ze dat ice ook vroeg naar bed ging
Hebben Babet en Wendy een avondje vrijquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij verwachtte ze dat ice ook vroeg naar bed ging
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lachen? Het klinkt als een heksenvloek
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:25 schreef schizolientje het volgende:
En de reuzenbaby naar bed?? Ben benieuwd voor hoe lang want ze is daar alleen
Heb haar ook al eens surrogaat-Wanda genoemd, ze hebben Jappie dus ook daar weer doorquote:
En jasper noemt overal steeds wanda snap niet waarom hij dan niet gewoon gaatquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb haar ook al eens surrogaat-Wanda genoemd, ze hebben Jappie dus ook daar weer door
Krolse poesquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh... Geile Eunie ook in de Tub..![]()
[ afbeelding ]
Er is ook gewoon niks te doen op de evenementen en spellen na... de regie komt ook met niks wat ze echt boeitquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie net, ik ga ook maar naar bed, weer een dagje verder. Ze gaan steeds vroeger uit verveling
Ik ben wel benieuwd : Hoe zou het met Wanda gaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
En jasper noemt overal steeds wanda snap niet waarom hij dan niet gewoon gaat
Van het programma zelf hoef je niks te verwachtenquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie net, ik ga ook maar naar bed, weer een dagje verder. Ze gaan steeds vroeger uit verveling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |