wat voor een ding?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:16 schreef HappyCharly het volgende:
Nu gaat Bern het verhaal van Sas en Kenzy en dnd nog even tegen Kenzy en de hottubbers vertellen...
wel op een iets anders toiontje
ruzie?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
Ice en zoe op de slaapkamer
doodse stilte
geen ideequote:
Boeiender.. Waar zitten Sasje en Jappie?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
Ice en zoe op de slaapkamer
doodse stilte
werd tijdquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
die zeggen elkaar niet veel meer
DJquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Boeiender.. Waar zitten Sasje en Jappie?
Dan loopt de tub helemaal overquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:22 schreef engine het volgende:
Eunice staat toch klaar om het badje in te gaan.
en dan staat die tuttebel interessant mee te zingen en schudden en lijkt zichzelf heel wat te vinden. Vanmiddag met een soort heavy metal ook en toen zei Jasper dat het zijn muziek niet was en draaide ze meteenquote:
Deed ie al toen Mirthe er in staptequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan loopt de tub helemaal over
volgens mij verwachtte ze dat ice ook vroeg naar bed gingquote:
treurigquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij verwachtte ze dat ice ook vroeg naar bed ging
Hebben Babet en Wendy een avondje vrijquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij verwachtte ze dat ice ook vroeg naar bed ging
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lachen? Het klinkt als een heksenvloek
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:25 schreef schizolientje het volgende:
En de reuzenbaby naar bed?? Ben benieuwd voor hoe lang want ze is daar alleen
Heb haar ook al eens surrogaat-Wanda genoemd, ze hebben Jappie dus ook daar weer doorquote:
En jasper noemt overal steeds wanda snap niet waarom hij dan niet gewoon gaatquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb haar ook al eens surrogaat-Wanda genoemd, ze hebben Jappie dus ook daar weer door
Krolse poesquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh... Geile Eunie ook in de Tub..![]()
[ afbeelding ]
Er is ook gewoon niks te doen op de evenementen en spellen na... de regie komt ook met niks wat ze echt boeitquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie net, ik ga ook maar naar bed, weer een dagje verder. Ze gaan steeds vroeger uit verveling
Ik ben wel benieuwd : Hoe zou het met Wanda gaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
En jasper noemt overal steeds wanda snap niet waarom hij dan niet gewoon gaat
Van het programma zelf hoef je niks te verwachtenquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie net, ik ga ook maar naar bed, weer een dagje verder. Ze gaan steeds vroeger uit verveling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |