Ik zou zeggen, gooi er nu een zoemer in met een 24 uursopdrachtquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van het programma zelf hoef je niks te verwachten
Ik ook! Gaan we niet veel van mee krijgen denk ik maar Jasper blijft met de vraag zitten hoe verder hierna dus denk dat hij ook beter kan gaan want nu is hij er ook constant mee bezigquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd : Hoe zou het met Wanda gaan
Erik is weer ingeruild voor JWquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh... Geile Eunie ook in de Tub..![]()
[ afbeelding ]
Erik was een noodzakelijke Eunie boostvuller.. er volgen er nog wel meer in het Eunie Kas programma.. oftewel.. NomineerMijNie want ik ben een LiefKutjequote:
Was bij BB ook steeds afgelopen seizoenen. Dat is drie maanden en die gaan als het even kan om 9 uur naar bed tegen het einde. Heel weinig mensen, heel weinig prikkels. We klagen dat het zo saai is maar ik denk niet dat het meer dan dit gaat worden. Afgelopen tijd is er eigenlijk heel veel gebeurd.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie net, ik ga ook maar naar bed, weer een dagje verder. Ze gaan steeds vroeger uit verveling
Ik Wandaquote:
Jammer dat de meesten alleen maar bezig zijn met de prijzenpot , en niet bezig zijn om er met elkaar een leuke tijd van te maken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie net, ik ga ook maar naar bed, weer een dagje verder. Ze gaan steeds vroeger uit verveling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keihard spel![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wou dat Sjeffie LuL haar snel ging opzoeken.. maar helaas
Opeens mogen het nu wél allemaal horenquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
Zoe die naar huis wil als Ice zo blijft doen
zit nu over Jeff te zeuren die zei hoe zou het met Kim gaan
Vreselijke vervelende kleuterquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
Go Isaac!quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat Zoe gaatquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:41 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat ice dit minstens 2 weken vol houdt
dan krijgt ze een dikke error
Ik vind dit ook vreselijk gênant om te horen, onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
Zoe hoopt te suggeren dat zij en Ice iets heel speciaals hebben
niemand trapt er in
Ice negeert haarquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:42 schreef Kakadylo het volgende:
Het klinkt niet alsof Zoe afstand gaat en wil nemen van Isaac want indirect dringt ze zich alweer gelijk op
ik denk eigenlijk dat zoe dit echt denkt...quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
Zoe hoopt te suggeren dat zij en Ice iets heel speciaals hebben
niemand trapt er in
Het is meer de jaloezie van Zoe, dat Jeff het nog over Kim heeft. Ze had mssn gedacht een kans te maken bij Jeff. Zo wil ze hem naar huis hebben en zo vindt ze hem weer leuk. Ze zeikt zelf al 2 dagen over een man, die een gezin heeft en die haar negeertquote:
ben er al weer weg, dat geklaag van Zoe ook klaar meequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
zoe geeft meermaals bern een compliment, tegen sas
sas gaat er niet op in
eckte liefdequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
zoe geeft meermaals bern een compliment, tegen sas
sas gaat er niet op in
voor iemand die zegt even alleen te willen zijn lult ze heel veelquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ben er al weer weg, dat geklaag van Zoe ook klaar mee
Wat wil ze nu. Die man heeft een vriendin/.vrouw en kinderenquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:37 schreef engine het volgende:
ahh Zoë is verdrietig van haar blauwtje bij Isaac.
Over zichzelf, hoe het mogelijk is dattie het nog zolang heeft uitgehouden tussen al die gekkenquote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gekkenhuis is geopend!quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima galmt vader Jacob door de loods![]()
![]()
ze geniet wel echt van het luisterende oor van sasquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor iemand die zegt even alleen te willen zijn lult ze heel veel
Ze is steeds leuker, blijft zichzelf, gaat haar gan, laat ze maar schuivenquote:
Ja ik vind dit wel heel erg triest allemaal van Zoequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
Babs
zoe denkt echt dat ze een relatie met hem heeft
Vind ik niet. Vergeleken bij het roken al helemaal niet. Het was een hele leuke dag en dat heeft wat geld gekost. ¤650 euro geloof ik?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn toch belachelijk prijzen voor 1 dagje?
Ice is er dus echt klaar meequote:Op dinsdag 11 april 2023 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik vind dit wel heel erg triest allemaal van Zoe
Of een schattige kittenquote:
Zelfs in mijn beste fantasie zie ik geen kitten in die knulquote:
Nu pasquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
babs verteld dus eigenlijk dat Zoe een stalker is
Tijdens dat hele gesprek denk ik telkens dat ze het gaan wegdraaienquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
babs verteld dus eigenlijk dat Zoe een stalker is
Dat hoeft ook niet. Zoals ik er ook geen laffe hond in zie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zelfs in mijn beste fantasie zie ik geen kitten in die knul![]()
Bep heeft wel gelijk: Zoe is een stalkerquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tijdens dat hele gesprek denk ik telkens dat ze het gaan wegdraaien![]()
En daar had echt iedereen plezier van gehad.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vergeleken bij het roken al helemaal niet. Het was een hele leuke dag en dat heeft wat geld gekost. ¤650 euro geloof ik?
Toen ze achter Jeff aanzat was ze ook al zo stalkerigquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bep heeft wel gelijk: Zoe is een stalker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |