Je hoorde me!quote:
Ik vreemd genoeg nog niet... Blijft voor mij minder spanning op zitten dan op de competitie wedstrijdenquote:
rustigquote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd ik had zoveel likes en quotes dat ik niet op die knop kon drukken voor nieuwe topic
stelletje hufters
Wees blij met je populariteit.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd ik had zoveel likes en quotes dat ik niet op die knop kon drukken voor nieuwe topic
stelletje hufters
Werd het weer te druk in jouw hoofd?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
stelletje hufters
Hoe staat het met de xgoals?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Was een prima helft, jammer dat de aanvallers zo hard moeten schrapen voor een goal.
Harvard strugglesquote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
stelletje hufters
Vooral omdat we deze situatie helemaal niet kennen maar ik voel het nu in alle hevigheid opkomen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vreemd genoeg nog niet... Blijft voor mij minder spanning op zitten dan op de competitie wedstrijden
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
stelletje hufters
Ik denk dat ik over zo'n 10 minuten er aan onderdoor gaquote:Op woensdag 5 april 2023 21:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vooral omdat we deze situatie helemaal niet kennen maar ik voel het nu in alle hevigheid opkomen.
Wow. Dit verdient een likequote:Op woensdag 5 april 2023 21:07 schreef hhh38 het volgende:
In de rust gepist en bier gehaald, ongekend.
Jij hebt lopen sprinten dan haha, ik zie het al voor me.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:07 schreef hhh38 het volgende:
In de rust gepist en bier gehaald, ongekend.
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:14 schreef Scrummie het volgende:
Het meisje van Gimenez doet weer gek op insta
@onlogisch liked dit over een kleine 6 minutenquote:
Nu al een vermoeiende act.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:14 schreef Scrummie het volgende:
Het meisje van Gimenez doet weer gek op insta
Zijn we ook.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Ik dacht dat we vrienden waren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was wel een ander potje met Geert ja.quote:
Weet je die rare stuiter over Vermeer nog een paar jaar terug? Dat was serieus een van de meest bizarre goals die ik ooit gezien heb.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Klaasen scoort altijd tegen ons en het is altijd zo’n belachelijke mazzelgoal
@Nova ????quote:Op woensdag 5 april 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedankt voor het modereren @:onlogisch ! We zijn je heel dankbaar zonder jou zou hier de boel ontsporen super goede mod je bent vast heel trots op je zelf
Kwaad. Woedendquote:Op woensdag 5 april 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Klaasen scoort altijd tegen ons en het is altijd zo’n belachelijke mazzelgoal
Ziedend.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bozigquote:Op woensdag 5 april 2023 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
tering lul die tadic
alleen maar tijd rekken tyfes gek
Suarezquote:Op woensdag 5 april 2023 21:24 schreef Kerftminister het volgende:
Tadic is echt een van de zieligste voetballer ooit.
Als ik zeg dat ik dat zou wensen, zou dat tegen de policy zijn. Ik onthoud mij dus van commentaar als "dat hij maar dichtgenaaid moge worden". Dat zou niet heel netjes zijn van mij.quote:
Het is Ajax. Wellicht is het iets met zijn hart. Laten we dit niet te licht opvatten.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:28 schreef Kerftminister het volgende:
Dit Ajax. Wat een zielige jankgasten.
Iig fijn dat er veel doorgevoetbald wordt.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:25 schreef Ali_boo het volgende:
Word tijd dat die spelers uit de hoofdstad een paar extra gele kaarten krijgen voor al het aanstellen wat ze doen
Zou grappig zijn als Feyenoord voor komt... Zie je ze niet meer liggenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:28 schreef Kerftminister het volgende:
Dit Ajax. Wat een zielige jankgasten.
36 x kampioen genotquote:Op woensdag 5 april 2023 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een gore teringleijers
effe serieus
hoe zielig is 020 geworden
36 dildos in je gore reetquote:
Niet dat het onterecht is, maar toch...quote:Op woensdag 5 april 2023 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vragen @:GGMM en ik ons ook af.
prima dat je supporters er op aanpakt hoor.quote:
Prima, geef die tadic rood en diskwalificeer je Feyenoord.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
prima dat je supporters er op aanpakt hoor.
maar het was overigens wel tadic die eerst kokcu aanvalt. dat moet in mijn ogen ook bestraft worden.
Blij dat ik net een triple opentrek. Anders was tv allang uitgeweest.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je IQ door alcohol? T'is dat het hier op is, anders zou ik dat ook doen
Gewoon een aansteker.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Die netten hebben lekker veel geholpen zo.
Wat is er in hemelsnaam gegooid joh?
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie staan er weer goed op, gefeliciteerd!
Je hebt gelijk. Ik heb net met poep naar de tv gegooid. Dat is immers hoe het zit: anderen zijn verantwoordelijk voor mijn emoties en gebrek aan zelfbeheersing.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
lATEN WE eerlijk zijn dit is echt door 020 zelf veroorzaakt door dat tijdrekken en telkens maar gaan liggen....
dat geeft irriatie bij de kijkers thuis en in het stadion nog veel erger
Haha, nee mijn reactie op iemand anders hier. Maar boeit niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je IQ door alcohol? T'is dat het hier op is, anders zou ik dat ook doen
quote:
Hebben we toch nog een triple dit seizoenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Blij dat ik net een triple opentrek. Anders was tv allang uitgeweest.
Wijze woorden van de sidekickquote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef Ali_boo het volgende:
Commentator verdient het ook om even met een*************** te worden
Dat je daar van gaat bloeden joh…quote:
Lul toch niet zo dom dwaas. Je gooit gewoon niks, nooit.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
lATEN WE eerlijk zijn dit is echt door 020 zelf veroorzaakt door dat tijdrekken en telkens maar gaan liggen....
dat geeft irriatie bij de kijkers thuis en in het stadion nog veel erger
Gewoon een normale, maar dan goed geraaktquote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef tjoptjop het volgende:
De fuck is dat voor aansteker die zo'n wond veroorzaakt?
Ja, nouja. Precies goed geraakt.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat je daar van gaat bloeden joh…
Zo'n navulbare metalen ding jaquote:
Rotdingen om je sigaret mee aan te steken, snap wel dat je er dan mee gaat gooien.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zo'n navulbare metalen ding ja
Had er vroeger ook een
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Erasmus het volgende:
Uitgerekend vanavond lokale maten uitgenodigd om Feijenoord te kijken met mij want Feijenoord maakt ook goede reclame in DE gedurende de afgelopen weken
Wat een timing
Dat zie je heel goed jaquote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan moeten we niet lopen zeuren met z'n allen
Uiteraard, maar als je de emotie op het veld toelaat en escaleert, moet je niet verbaasd zijn dat dat op de tribune ook gebeurt.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom dwaas. Je gooit gewoon niks, nooit.
Lekker iedereen over een kam scheren, genoeg normale supportersquote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef Pistolero het volgende:
Tja, er zitten bijna 50k doorgesnoven bloeddorstige beesten op de tribune, wat een verrassing weer dat dit gebeurd zeg.
ik vertel gewoon hoe dit ontstaat.....quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom dwaas. Je gooit gewoon niks, nooit.
Nee joh. Dit gaat niet meer door.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
tijdig gestaakt
Dit kan toch niet?
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Rotdingen om je sigaret mee aan te steken, snap wel dat je er dan mee gaat gooien.
Ik denk gewoon pech hoe hij geraakt werd met het metaal of een ander scherp randje.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef tjoptjop het volgende:
De fuck is dat voor aansteker die zo'n wond veroorzaakt?
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je de emotie op het veld toelaat en escaleert, moet je niet verbaasd zijn dat dat op de tribune ook gebeurt.
Mensen die het over "020" hebben nemen we niet serieusquote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vertel gewoon hoe dit ontstaat.....
020 wilde gewoon 30 minuten de wedstrijd stil leggen
Eensquote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je de emotie op het veld toelaat en escaleert, moet je niet verbaasd zijn dat dat op de tribune ook gebeurt.
Als jij dat er in wil lezen mag dat.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan moeten we niet lopen zeuren met z'n allen
Oh ja, ik zat even gespiegeld.quote:
Dat is wat je zegt met je 'gewoon' een aanstekerquote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als jij dat er in wil lezen mag dat.
KAMPIOENSCHAP WEGquote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef Scorpie het volgende:
Dit zou jullie zomaar eens duur kunnen komen te staan.
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wat je zegt met je 'gewoon' een aansteker
Maar goed dat je je keutel alweer intrekt
Ben ze al aan het afleiden met nieuwe snacksquote:
Dat zeg ik dus ook altijd .... de scheids had veel sneller moeten trekken in een tijd van 15 min spelen 12 min tijd rekken omdat je voorstaat .quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, het was juist te laat.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
tijdig gestaakt
Dit kan toch niet?
Nou en, dan beheers je je maar. Je zoekt excuses die er niet zijn.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vertel gewoon hoe dit ontstaat.....
020 wilde gewoon 30 minuten de wedstrijd stil leggen
Nou, bloeden doe je er blijkbaar wel van...quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Van zo'n aanstekertje ga je niet dood. Doet me denken aan een thuiswedstrijd tegen Sporting lang geleden.. ook zo'n irritante wedstrijd met een tergend vervelende tegenstander.
Welke straf kreeg jouw cluppie toen je medesupporter de keeper van AZ aanviel?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef Scorpie het volgende:
Dit zou jullie zomaar eens duur kunnen komen te staan.
Doe normaal joh debielquote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Van zo'n aanstekertje ga je niet dood. Doet me denken aan een thuiswedstrijd tegen Sporting lang geleden.. ook zo'n irritante wedstrijd met een tergend vervelende tegenstander.
Het leek net of ie nu een staartje had.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:41 schreef Wicky15 het volgende:
Klaassen had gewoon wat meer haar moeten hebben.
Slappe zak
"op de verpakking stond wegwerpaanstekerquote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Rotdingen om je sigaret mee aan te steken, snap wel dat je er dan mee gaat gooien.
Oooh, maar dan is het prima, hij overleeft het toch wel.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Nee... Blijkbaar moet alles op alles gezet worden om maar een meldplicht te voorkomenquote:
Ongekende randdebiel ben je ook zeg.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Te weinig.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Welke straf kreeg jouw cluppie toen je medesupporter de keeper van AZ aanviel?
Nee, ze doen alsof er een voetballer is geraakt door een voorwerp wat van de tribune is geworpen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef tjoptjop het volgende:
Studio doet alsof er een schietpartij is geweest
Gooi je toetsenbord/mobiel uit het raam.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Niet de beelden die ik gezien heb.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Staat degene die gooide op beeld? Heb beide herhalingen gemist.
Boehoequote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe kan het dat bij Feyenoord 90% tuig op de tribunes zit en en bij een willekeurige andere club 10%?
Wat een goed voorbeeld.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
GEWOON VOETBALLEN
in zuidamerika gebeuren ergere dingen in het stadion
Gelulquote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe kan het dat bij Feyenoord 90% tuig op de tribunes zit en en bij een willekeurige andere club 10%?
Nou nou niet zo overdrijven. Er worden op alle velden wekelijks aanstekers gegooid. Dat er nu toevallig een knuppel tussenuit die wel kan mikken….quote:
Het een sluit het ander niet uit. Ik ben het volkomen eens met Peres dat het ligt aan de handhaving en bij de clubs zelf.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee... Blijkbaar moet alles op alles gezet worden om maar een meldplicht te voorkomen. Stelletje laffe honden.
Janny en Robert er al bij gehaald?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou nou niet zo overdrijven. Er worden op alle velden wekelijks aanstekers gegooid. Dat er nu toevallig een knuppel tussenuit die wel kan mikken….
Stadionverbodje, boete, verder gewoon doorbakken.
Been vond de aanstellende spelers de hoofdschuldigen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:44 schreef Jaytje07 het volgende:
Mensen die dit nog goed praten. Te kansloos. Ben hier helemaal klaar mee. Van mijn part gewoon dat hele vak leeg de komende tijd. Weg met die debielen.
Die houding is precies waarom je Feyenoord moet diskwalificeren. Het goedpraten/bagatelliseren van dit gedragquote:Op woensdag 5 april 2023 21:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou nou niet zo overdrijven. Er worden op alle velden wekelijks aanstekers gegooid. Dat er nu toevallig een knuppel tussenuit die wel kan mikken….
Stadionverbodje, boete, verder gewoon doorbakken.
Je gaat er niet dood van, maar ontoelaatbaar is het natuurlijk wel. Het gebeurt alleen elke wedstrijd, helaas is het nu een keer raak.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gooi je toetsenbord/mobiel uit het raam.
Rot maar weer op naar WLR.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef Pistolero het volgende:
Maar uhm, dit wordt gewoon definitief gestaakt, reglementaire nederlaag en megaboete lijkt me?
Je mag God op je blote knietjes bedanken als dit geen gevolgen gaat hebben voor de competitie qua uitsluiting van publiek.
Dat soort supporters geven geen lor om de club, net als met dat vuurwerk. Ze lopen te gillen no pyro no party maar dat ze daarmee de club beschadigen komt totaal niet in ze op.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Ik ben het volkomen eens met Peres dat het ligt aan de handhaving en bij de clubs zelf.
Zoals bij het begin al bleek: de supporters bepalen wanneer er gevoetbald mag worden. Peres zei het al, hoezo komt al dat vuurwerk het stadion in.
Zou Mario voor Feijenoord zijn?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Been vond de aanstellende spelers de hoofdschuldigen.
Zal meevallen. Stadionverbod voor dit mongooltje, boete, vak Z leeg en doorspelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef Pistolero het volgende:
Maar uhm, dit wordt gewoon definitief gestaakt, reglementaire nederlaag en megaboete lijkt me?
Je mag God op je blote knietjes bedanken als dit geen gevolgen gaat hebben voor de competitie qua uitsluiting van publiek.
je snapt duidelijk niet wat goedpraten is.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die houding is precies waarom je Feyenoord moet diskwalificeren. Het goedpraten/bagatelliseren van dit gedrag
Wat dat betreft.. als er dan iemand geraakt moet worden het liefst Klaassenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Die klasssen daar zit ik me echt elke wedstrijd dood aan te ergeren
BIJ ELKE WEDSTRIJD is hij wel bij een opstootje betrokken
ook bij het nederlands elflat....
daar hoor je dus niemand over he omdat hij in 020 shirt loopt
Precies.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die houding is precies waarom je Feyenoord moet diskwalificeren. Het goedpraten/bagatelliseren van dit gedrag
Doorspelen is toch uitgesloten joh, dat kan echt niet meer. Reglementaire nederlaag lijkt me ook wel een zekerheidje. Tenzij KNFBgoden weer iets leuks uit de hoge hoed toveren.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal meevallen. Stadionverbod voor dit mongooltje, boete, vak Z leeg en doorspelen.
Blijkbaar snap jij niet wat bagatelliseren is...quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
je snapt duidelijk niet wat goedpraten is.
Vooral dat laatstequote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef Oostblokkert het volgende:
Een pleister op het hoofd van Klaassen en op de mond van Jan Joost.
En doorrrr
Bij Ajax Az kwam een supporter het veld op en trapte de keeper, die wedstrijd is gestaakt maar geen reglementaire nederlaagquote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef Pistolero het volgende:
Mwoah, waar ik ook kijk bij tribune shots ik zie altijd een verzameling tokkies, criminelen, zwervers, randdebielen of anderszins kansloze figuren staan. Dus die 90% zit wel aardig in de richting.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je haalt die 90% uit je reet. Met je "feit"
Je kijkt niet naar de tv, maar in een spiegel?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mwoah, waar ik ook kijk bij tribune shots ik zie altijd een verzameling tokkies, criminelen, zwervers, randdebielen of anderszins kansloze figuren staan. Dus die 90% zit wel aardig in de richting.
Naja, doorspelen. Nu staken en later op een andere dag uitspelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Doorspelen is toch uitgesloten joh, dat kan echt niet meer. Reglementaire nederlaag lijkt me ook wel een zekerheidje. Tenzij KNFBgoden weer iets leuks uit de hoge hoed toveren.
Wij niet, de clubs. Die nu weer de mond vol hebben van wat voor schande dit is. Dáár ben ik ook wel klaar mee hoor, doe er dan wat aanquote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef Qarrad het volgende:
Je laat een complete professionele sport kapen door hordes debielen op de tribunes en onvolwassen gedrag op het veld.
"Ja maar de politie was provocerend aanwezig"quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
En het maar raar vinden dat we bijna nergens welkom zijn.
Ja bedoel ik. Onpersoonlijk gebruik van het voornaamwoord "je"quote:Op woensdag 5 april 2023 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij niet, de clubs. Die nu weer de mond vol hebben van wat voor schande dit is. Dáár ben ik ook wel klaar mee hoor, doe er dan wat aan
Paupervak.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mwoah, waar ik ook kijk bij tribune shots ik zie altijd een verzameling tokkies, criminelen, zwervers, randdebielen of anderszins kansloze figuren staan. Dus die 90% zit wel aardig in de richting.
Dit ook. Als supporter benadeel je echt je team zo. Kansloze tokkiesquote:Op woensdag 5 april 2023 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
dit gaat niet uitgespeeld worden
020 heeft een goede smoes om ermee te kappen met deze voorsprong
Kunnen we krachten sparen voor komend weekend, RKC thuis.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
dit gaat niet uitgespeeld worden
020 heeft een goede smoes om ermee te kappen met deze voorsprong
er is een heel verschil tussen zeggen dat "dit niets is" ten opzichte van dat het heel vaak elders gebeurt en dat we nu een grotere verontwaardiging hebben wanneer iemand wel geraakt wordt tov niet. Je wil gewoon dat er ook harder wordt ingegrepen wanneer er ook niemand geraakt wordt.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar snap jij niet wat bagatelliseren is...
Nee, dan die pisclub met de pop van Vermeer.. of die ongelooflijk schijtclub die een bekerfinale verziekte tegen Zwolle. Rot toch op met die selectieve verontwaardigingquote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef Landgeld het volgende:
Vreselijke pis club met de supporters. Bah
En toch benoem je het maar even.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef alopio het volgende:
Wel terecht dat ook het gedrag van spelers wordt benoemd. Die gedragen zich ook als proleten.
Is GEEN excuus voor dit gedrag trouwens
Ja, dat wil ik idd. Ik ben groot voorstander van meldplicht en clubs keihard straffen. In dit geval dus mijn club deze competitie uitknikkeren. De volgende keer Groningen 3 punten aftrek, etc, etc, etc. Bij voorkeur icm een meldplicht en lange gevangenisstraffen voor de daders.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
er is een heel verschil tussen zeggen dat "dit niets is" ten opzichte van dat het heel vaak elders gebeurt en dat we nu een grotere verontwaardiging hebben wanneer iemand wel geraakt wordt tov niet. Je wil gewoon dat er ook harder wordt ingegrepen wanneer er ook niemand geraakt wordt.
Klote volk met hun agressieve geweld....quote:Op woensdag 5 april 2023 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, dan die pisclub met de pop van Vermeer.. of die ongelooflijk schijtclub die een bekerfinale verziekte tegen Zwolle. Rot toch op met die selectieve verontwaardiging
Geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Janny en Robert er al bij gehaald?
John is een Feyenoorder, Arne is een passant.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:54 schreef bbuddybb het volgende:
Wel zwak van Arne dat hij John dit laat doen.
Beter dan die teringherrie die daar normaal uit de boxen klinktquote:Op woensdag 5 april 2023 21:54 schreef hhh38 het volgende:
Nog nooit zoveel rustige nummers achter elkaar gehoord in de Kuip trouwens![]()
Omdat het een maatschappelijk probleem is. Gedrag van spelers straalt ook uit naar amateurs waar het ook vaak misgaat, en voorbeeld voor de jeugdquote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En toch benoem je het maar even.
Het zal je woordvoerder maar zijn Ha ha haquote:
Als het aan John lag had die hem er hoogstpersoonlijk uitgetrokkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |