prima dat je supporters er op aanpakt hoor.quote:
Prima, geef die tadic rood en diskwalificeer je Feyenoord.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
prima dat je supporters er op aanpakt hoor.
maar het was overigens wel tadic die eerst kokcu aanvalt. dat moet in mijn ogen ook bestraft worden.
Blij dat ik net een triple opentrek. Anders was tv allang uitgeweest.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je IQ door alcohol? T'is dat het hier op is, anders zou ik dat ook doen
Gewoon een aansteker.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Die netten hebben lekker veel geholpen zo.
Wat is er in hemelsnaam gegooid joh?
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie staan er weer goed op, gefeliciteerd!
Je hebt gelijk. Ik heb net met poep naar de tv gegooid. Dat is immers hoe het zit: anderen zijn verantwoordelijk voor mijn emoties en gebrek aan zelfbeheersing.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
lATEN WE eerlijk zijn dit is echt door 020 zelf veroorzaakt door dat tijdrekken en telkens maar gaan liggen....
dat geeft irriatie bij de kijkers thuis en in het stadion nog veel erger
Haha, nee mijn reactie op iemand anders hier. Maar boeit niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je IQ door alcohol? T'is dat het hier op is, anders zou ik dat ook doen
quote:
Hebben we toch nog een triple dit seizoenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Blij dat ik net een triple opentrek. Anders was tv allang uitgeweest.
Wijze woorden van de sidekickquote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef Ali_boo het volgende:
Commentator verdient het ook om even met een*************** te worden
Dat je daar van gaat bloeden joh…quote:
Lul toch niet zo dom dwaas. Je gooit gewoon niks, nooit.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
lATEN WE eerlijk zijn dit is echt door 020 zelf veroorzaakt door dat tijdrekken en telkens maar gaan liggen....
dat geeft irriatie bij de kijkers thuis en in het stadion nog veel erger
Gewoon een normale, maar dan goed geraaktquote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef tjoptjop het volgende:
De fuck is dat voor aansteker die zo'n wond veroorzaakt?
Ja, nouja. Precies goed geraakt.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat je daar van gaat bloeden joh…
Zo'n navulbare metalen ding jaquote:
Rotdingen om je sigaret mee aan te steken, snap wel dat je er dan mee gaat gooien.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zo'n navulbare metalen ding ja
Had er vroeger ook een
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Erasmus het volgende:
Uitgerekend vanavond lokale maten uitgenodigd om Feijenoord te kijken met mij want Feijenoord maakt ook goede reclame in DE gedurende de afgelopen weken
Wat een timing
Dat zie je heel goed jaquote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan moeten we niet lopen zeuren met z'n allen
Uiteraard, maar als je de emotie op het veld toelaat en escaleert, moet je niet verbaasd zijn dat dat op de tribune ook gebeurt.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom dwaas. Je gooit gewoon niks, nooit.
Lekker iedereen over een kam scheren, genoeg normale supportersquote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef Pistolero het volgende:
Tja, er zitten bijna 50k doorgesnoven bloeddorstige beesten op de tribune, wat een verrassing weer dat dit gebeurd zeg.
ik vertel gewoon hoe dit ontstaat.....quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom dwaas. Je gooit gewoon niks, nooit.
Nee joh. Dit gaat niet meer door.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
tijdig gestaakt
Dit kan toch niet?
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Rotdingen om je sigaret mee aan te steken, snap wel dat je er dan mee gaat gooien.
Ik denk gewoon pech hoe hij geraakt werd met het metaal of een ander scherp randje.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef tjoptjop het volgende:
De fuck is dat voor aansteker die zo'n wond veroorzaakt?
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je de emotie op het veld toelaat en escaleert, moet je niet verbaasd zijn dat dat op de tribune ook gebeurt.
Mensen die het over "020" hebben nemen we niet serieusquote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vertel gewoon hoe dit ontstaat.....
020 wilde gewoon 30 minuten de wedstrijd stil leggen
Eensquote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je de emotie op het veld toelaat en escaleert, moet je niet verbaasd zijn dat dat op de tribune ook gebeurt.
Als jij dat er in wil lezen mag dat.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan moeten we niet lopen zeuren met z'n allen
Oh ja, ik zat even gespiegeld.quote:
Dat is wat je zegt met je 'gewoon' een aanstekerquote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als jij dat er in wil lezen mag dat.
KAMPIOENSCHAP WEGquote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef Scorpie het volgende:
Dit zou jullie zomaar eens duur kunnen komen te staan.
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wat je zegt met je 'gewoon' een aansteker
Maar goed dat je je keutel alweer intrekt
Ben ze al aan het afleiden met nieuwe snacksquote:
Dat zeg ik dus ook altijd .... de scheids had veel sneller moeten trekken in een tijd van 15 min spelen 12 min tijd rekken omdat je voorstaat .quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, het was juist te laat.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
tijdig gestaakt
Dit kan toch niet?
Nou en, dan beheers je je maar. Je zoekt excuses die er niet zijn.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vertel gewoon hoe dit ontstaat.....
020 wilde gewoon 30 minuten de wedstrijd stil leggen
Nou, bloeden doe je er blijkbaar wel van...quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Van zo'n aanstekertje ga je niet dood. Doet me denken aan een thuiswedstrijd tegen Sporting lang geleden.. ook zo'n irritante wedstrijd met een tergend vervelende tegenstander.
Welke straf kreeg jouw cluppie toen je medesupporter de keeper van AZ aanviel?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef Scorpie het volgende:
Dit zou jullie zomaar eens duur kunnen komen te staan.
Doe normaal joh debielquote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Van zo'n aanstekertje ga je niet dood. Doet me denken aan een thuiswedstrijd tegen Sporting lang geleden.. ook zo'n irritante wedstrijd met een tergend vervelende tegenstander.
Het leek net of ie nu een staartje had.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:41 schreef Wicky15 het volgende:
Klaassen had gewoon wat meer haar moeten hebben.
Slappe zak
"op de verpakking stond wegwerpaanstekerquote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Rotdingen om je sigaret mee aan te steken, snap wel dat je er dan mee gaat gooien.
Oooh, maar dan is het prima, hij overleeft het toch wel.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |