Gewoon een aansteker.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Die netten hebben lekker veel geholpen zo.
Wat is er in hemelsnaam gegooid joh?
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie staan er weer goed op, gefeliciteerd!
Je hebt gelijk. Ik heb net met poep naar de tv gegooid. Dat is immers hoe het zit: anderen zijn verantwoordelijk voor mijn emoties en gebrek aan zelfbeheersing.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
lATEN WE eerlijk zijn dit is echt door 020 zelf veroorzaakt door dat tijdrekken en telkens maar gaan liggen....
dat geeft irriatie bij de kijkers thuis en in het stadion nog veel erger
Haha, nee mijn reactie op iemand anders hier. Maar boeit niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je IQ door alcohol? T'is dat het hier op is, anders zou ik dat ook doen
quote:
Hebben we toch nog een triple dit seizoenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Blij dat ik net een triple opentrek. Anders was tv allang uitgeweest.
Wijze woorden van de sidekickquote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef Ali_boo het volgende:
Commentator verdient het ook om even met een*************** te worden
Dat je daar van gaat bloeden joh…quote:
Lul toch niet zo dom dwaas. Je gooit gewoon niks, nooit.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
lATEN WE eerlijk zijn dit is echt door 020 zelf veroorzaakt door dat tijdrekken en telkens maar gaan liggen....
dat geeft irriatie bij de kijkers thuis en in het stadion nog veel erger
Gewoon een normale, maar dan goed geraaktquote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef tjoptjop het volgende:
De fuck is dat voor aansteker die zo'n wond veroorzaakt?
Ja, nouja. Precies goed geraakt.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat je daar van gaat bloeden joh…
Zo'n navulbare metalen ding jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |