quote:Op woensdag 5 april 2023 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wat je zegt met je 'gewoon' een aansteker
Maar goed dat je je keutel alweer intrekt
Ben ze al aan het afleiden met nieuwe snacksquote:
Dat zeg ik dus ook altijd .... de scheids had veel sneller moeten trekken in een tijd van 15 min spelen 12 min tijd rekken omdat je voorstaat .quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je de emotie op het veld toelaat en escaleert, moet je niet verbaasd zijn dat dat op de tribune ook gebeurt.
Nee, het was juist te laat.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
tijdig gestaakt
Dit kan toch niet?
Nou en, dan beheers je je maar. Je zoekt excuses die er niet zijn.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vertel gewoon hoe dit ontstaat.....
020 wilde gewoon 30 minuten de wedstrijd stil leggen
Nou, bloeden doe je er blijkbaar wel van...quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Van zo'n aanstekertje ga je niet dood. Doet me denken aan een thuiswedstrijd tegen Sporting lang geleden.. ook zo'n irritante wedstrijd met een tergend vervelende tegenstander.
Welke straf kreeg jouw cluppie toen je medesupporter de keeper van AZ aanviel?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef Scorpie het volgende:
Dit zou jullie zomaar eens duur kunnen komen te staan.
Doe normaal joh debielquote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Van zo'n aanstekertje ga je niet dood. Doet me denken aan een thuiswedstrijd tegen Sporting lang geleden.. ook zo'n irritante wedstrijd met een tergend vervelende tegenstander.
Het leek net of ie nu een staartje had.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:41 schreef Wicky15 het volgende:
Klaassen had gewoon wat meer haar moeten hebben.
Slappe zak
"op de verpakking stond wegwerpaanstekerquote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Rotdingen om je sigaret mee aan te steken, snap wel dat je er dan mee gaat gooien.
Oooh, maar dan is het prima, hij overleeft het toch wel.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |