Zuid-Amerikaans gejank, ik ga er ook zo slecht opquote:Op woensdag 5 april 2023 20:52 schreef onlogisch het volgende:
Santi weer met dat gevraag om kaarten
Geef Santi aub de volgende keer geel![]()
![]()
Het is aardig in evenwicht ja.quote:
Echt een smetje op hem als persoon. Dat moet ie echt afleren.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaans gejank, ik ga er ook zo slecht op
Hoezo? Ook zonder emoties mag die toneelspeler z’n enkeltjes knappen hoor… zelfs buiten het voetbalveld op een doordeweekse dag. Vies ventje.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Houden we de emoties een beetje in toom boys
De grootste kansen voor Feyenoord.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is aardig in evenwicht ja.
tja dat geldt net zo goed voor die 4 van ajax daar net voor, tis kopieer gedrag wat ik ook niet wil zien, net zoals die rol-actie enzo.. maar jaquote:Op woensdag 5 april 2023 20:52 schreef onlogisch het volgende:
Santi weer met dat gevraag om kaarten
Geef Santi aub de volgende keer geel![]()
![]()
Eens hoor. Maar afgelopen weekend deed ie het ook al. Dat doe je gewoon niet, om kaarten vragen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:55 schreef snabbi het volgende:
[..]
tja dat geldt net zo goed voor die 4 van ajax daar net voor, tis kopieer gedrag wat ik ook niet wil zien, net zoals die rol-actie enzo.. maar ja
We verliezen het iets teveel op het middenveld momenteel. En dat is best wrl een ernstige conclusie met Klaassen en Taylor.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Zonde dat het zo slecht bij ons is. Ajax is ook niet veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |