Probleem is meer dat het de schijn heeft van een ouderwetse Feyenoord-Ajax. Oftewel: Veel beter zijn en kansen om zeep helpen, maar toch verliezen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef snabbi het volgende:
wat een onzin, in de eerste helft in de arena hadden we het ook moeilijk. Tweede helft draaide het helemaal om.
Hoe is Feyenoord veel beter? Vind het eerder gelijkwaardigquote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Probleem is meer dat het de schijn heeft van een ouderwetse Feyenoord-Ajax. Oftewel: Veel beter zijn en kansen om zeep helpen, maar toch verliezen.
-doe normaal-quote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet
Walgelijke kutuser met een ziek aandachtsprobleem.
dat mag jij vinden, ik vind het onzin.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Probleem is meer dat het de schijn heeft van een ouderwetse Feyenoord-Ajax. Oftewel: Veel beter zijn en kansen om zeep helpen, maar toch verliezen.
Meer kansen gehad.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe is Feyenoord veel beter? Vind het eerder gelijkwaardig
Geert is geen échte RB en alsnog beter dan Pedersen.quote:
Komt echt 0.0 dreiging vanuitquote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was heel de linkerkant vergeten, tot ie net een keer die kant ging...
Niet normaal zeg.quote:
Heel Feyenoord valt niet mee. Ajax wint meer duels.. veel onnodig balverlies. Kom op man, je speelt thuis..volle bak..laat die enge figuren uit Amsterdam toch niet wegkomen hierquote:
Deden ze in dat provinciedorp van ze ook, werkte daar ook nietquote:Op woensdag 5 april 2023 20:47 schreef alopio het volgende:
Ajax wil ontregelen door tijd te rekken, te janken, kleine overtredingen te maken. Lukt ze prima tot nu toe. Feyenoord moet hier niet in meegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |