Je hoorde me!quote:
Ik vreemd genoeg nog niet... Blijft voor mij minder spanning op zitten dan op de competitie wedstrijdenquote:
rustigquote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd ik had zoveel likes en quotes dat ik niet op die knop kon drukken voor nieuwe topic
stelletje hufters
Wees blij met je populariteit.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd ik had zoveel likes en quotes dat ik niet op die knop kon drukken voor nieuwe topic
stelletje hufters
Werd het weer te druk in jouw hoofd?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
stelletje hufters
Hoe staat het met de xgoals?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Was een prima helft, jammer dat de aanvallers zo hard moeten schrapen voor een goal.
Harvard strugglesquote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
stelletje hufters
Vooral omdat we deze situatie helemaal niet kennen maar ik voel het nu in alle hevigheid opkomen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vreemd genoeg nog niet... Blijft voor mij minder spanning op zitten dan op de competitie wedstrijden
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
stelletje hufters
Ik denk dat ik over zo'n 10 minuten er aan onderdoor gaquote:Op woensdag 5 april 2023 21:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vooral omdat we deze situatie helemaal niet kennen maar ik voel het nu in alle hevigheid opkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |