Je kijkt niet naar de tv, maar in een spiegel?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mwoah, waar ik ook kijk bij tribune shots ik zie altijd een verzameling tokkies, criminelen, zwervers, randdebielen of anderszins kansloze figuren staan. Dus die 90% zit wel aardig in de richting.
Naja, doorspelen. Nu staken en later op een andere dag uitspelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Doorspelen is toch uitgesloten joh, dat kan echt niet meer. Reglementaire nederlaag lijkt me ook wel een zekerheidje. Tenzij KNFBgoden weer iets leuks uit de hoge hoed toveren.
Wij niet, de clubs. Die nu weer de mond vol hebben van wat voor schande dit is. Dáár ben ik ook wel klaar mee hoor, doe er dan wat aanquote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef Qarrad het volgende:
Je laat een complete professionele sport kapen door hordes debielen op de tribunes en onvolwassen gedrag op het veld.
"Ja maar de politie was provocerend aanwezig"quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
En het maar raar vinden dat we bijna nergens welkom zijn.
Ja bedoel ik. Onpersoonlijk gebruik van het voornaamwoord "je"quote:Op woensdag 5 april 2023 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij niet, de clubs. Die nu weer de mond vol hebben van wat voor schande dit is. Dáár ben ik ook wel klaar mee hoor, doe er dan wat aan
Paupervak.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mwoah, waar ik ook kijk bij tribune shots ik zie altijd een verzameling tokkies, criminelen, zwervers, randdebielen of anderszins kansloze figuren staan. Dus die 90% zit wel aardig in de richting.
Dit ook. Als supporter benadeel je echt je team zo. Kansloze tokkiesquote:Op woensdag 5 april 2023 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
dit gaat niet uitgespeeld worden
020 heeft een goede smoes om ermee te kappen met deze voorsprong
Kunnen we krachten sparen voor komend weekend, RKC thuis.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
dit gaat niet uitgespeeld worden
020 heeft een goede smoes om ermee te kappen met deze voorsprong
er is een heel verschil tussen zeggen dat "dit niets is" ten opzichte van dat het heel vaak elders gebeurt en dat we nu een grotere verontwaardiging hebben wanneer iemand wel geraakt wordt tov niet. Je wil gewoon dat er ook harder wordt ingegrepen wanneer er ook niemand geraakt wordt.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar snap jij niet wat bagatelliseren is...
Nee, dan die pisclub met de pop van Vermeer.. of die ongelooflijk schijtclub die een bekerfinale verziekte tegen Zwolle. Rot toch op met die selectieve verontwaardigingquote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef Landgeld het volgende:
Vreselijke pis club met de supporters. Bah
En toch benoem je het maar even.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef alopio het volgende:
Wel terecht dat ook het gedrag van spelers wordt benoemd. Die gedragen zich ook als proleten.
Is GEEN excuus voor dit gedrag trouwens
Ja, dat wil ik idd. Ik ben groot voorstander van meldplicht en clubs keihard straffen. In dit geval dus mijn club deze competitie uitknikkeren. De volgende keer Groningen 3 punten aftrek, etc, etc, etc. Bij voorkeur icm een meldplicht en lange gevangenisstraffen voor de daders.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
er is een heel verschil tussen zeggen dat "dit niets is" ten opzichte van dat het heel vaak elders gebeurt en dat we nu een grotere verontwaardiging hebben wanneer iemand wel geraakt wordt tov niet. Je wil gewoon dat er ook harder wordt ingegrepen wanneer er ook niemand geraakt wordt.
Klote volk met hun agressieve geweld....quote:Op woensdag 5 april 2023 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, dan die pisclub met de pop van Vermeer.. of die ongelooflijk schijtclub die een bekerfinale verziekte tegen Zwolle. Rot toch op met die selectieve verontwaardiging
Geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Janny en Robert er al bij gehaald?
John is een Feyenoorder, Arne is een passant.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:54 schreef bbuddybb het volgende:
Wel zwak van Arne dat hij John dit laat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |