Nee, ze doen alsof er een voetballer is geraakt door een voorwerp wat van de tribune is geworpen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef tjoptjop het volgende:
Studio doet alsof er een schietpartij is geweest
Gooi je toetsenbord/mobiel uit het raam.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Van zo'n aanstekertje ga je niet dood. Doet me denken aan een thuiswedstrijd tegen Sporting lang geleden.. ook zo'n irritante wedstrijd met een tergend vervelende tegenstander.
Niet de beelden die ik gezien heb.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Staat degene die gooide op beeld? Heb beide herhalingen gemist.
Boehoequote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe kan het dat bij Feyenoord 90% tuig op de tribunes zit en en bij een willekeurige andere club 10%?
Wat een goed voorbeeld.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
GEWOON VOETBALLEN
in zuidamerika gebeuren ergere dingen in het stadion
Gelulquote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe kan het dat bij Feyenoord 90% tuig op de tribunes zit en en bij een willekeurige andere club 10%?
Nou nou niet zo overdrijven. Er worden op alle velden wekelijks aanstekers gegooid. Dat er nu toevallig een knuppel tussenuit die wel kan mikken….quote:
Het een sluit het ander niet uit. Ik ben het volkomen eens met Peres dat het ligt aan de handhaving en bij de clubs zelf.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee... Blijkbaar moet alles op alles gezet worden om maar een meldplicht te voorkomen. Stelletje laffe honden.
Janny en Robert er al bij gehaald?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou nou niet zo overdrijven. Er worden op alle velden wekelijks aanstekers gegooid. Dat er nu toevallig een knuppel tussenuit die wel kan mikken….
Stadionverbodje, boete, verder gewoon doorbakken.
Been vond de aanstellende spelers de hoofdschuldigen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:44 schreef Jaytje07 het volgende:
Mensen die dit nog goed praten. Te kansloos. Ben hier helemaal klaar mee. Van mijn part gewoon dat hele vak leeg de komende tijd. Weg met die debielen.
Die houding is precies waarom je Feyenoord moet diskwalificeren. Het goedpraten/bagatelliseren van dit gedragquote:Op woensdag 5 april 2023 21:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou nou niet zo overdrijven. Er worden op alle velden wekelijks aanstekers gegooid. Dat er nu toevallig een knuppel tussenuit die wel kan mikken….
Stadionverbodje, boete, verder gewoon doorbakken.
Je gaat er niet dood van, maar ontoelaatbaar is het natuurlijk wel. Het gebeurt alleen elke wedstrijd, helaas is het nu een keer raak.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gooi je toetsenbord/mobiel uit het raam.
Rot maar weer op naar WLR.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef Pistolero het volgende:
Maar uhm, dit wordt gewoon definitief gestaakt, reglementaire nederlaag en megaboete lijkt me?
Je mag God op je blote knietjes bedanken als dit geen gevolgen gaat hebben voor de competitie qua uitsluiting van publiek.
Dat soort supporters geven geen lor om de club, net als met dat vuurwerk. Ze lopen te gillen no pyro no party maar dat ze daarmee de club beschadigen komt totaal niet in ze op.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Ik ben het volkomen eens met Peres dat het ligt aan de handhaving en bij de clubs zelf.
Zoals bij het begin al bleek: de supporters bepalen wanneer er gevoetbald mag worden. Peres zei het al, hoezo komt al dat vuurwerk het stadion in.
Zou Mario voor Feijenoord zijn?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Been vond de aanstellende spelers de hoofdschuldigen.
Zal meevallen. Stadionverbod voor dit mongooltje, boete, vak Z leeg en doorspelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef Pistolero het volgende:
Maar uhm, dit wordt gewoon definitief gestaakt, reglementaire nederlaag en megaboete lijkt me?
Je mag God op je blote knietjes bedanken als dit geen gevolgen gaat hebben voor de competitie qua uitsluiting van publiek.
je snapt duidelijk niet wat goedpraten is.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die houding is precies waarom je Feyenoord moet diskwalificeren. Het goedpraten/bagatelliseren van dit gedrag
Wat dat betreft.. als er dan iemand geraakt moet worden het liefst Klaassenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Die klasssen daar zit ik me echt elke wedstrijd dood aan te ergeren
BIJ ELKE WEDSTRIJD is hij wel bij een opstootje betrokken
ook bij het nederlands elflat....
daar hoor je dus niemand over he omdat hij in 020 shirt loopt
Precies.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die houding is precies waarom je Feyenoord moet diskwalificeren. Het goedpraten/bagatelliseren van dit gedrag
Doorspelen is toch uitgesloten joh, dat kan echt niet meer. Reglementaire nederlaag lijkt me ook wel een zekerheidje. Tenzij KNFBgoden weer iets leuks uit de hoge hoed toveren.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal meevallen. Stadionverbod voor dit mongooltje, boete, vak Z leeg en doorspelen.
Blijkbaar snap jij niet wat bagatelliseren is...quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
je snapt duidelijk niet wat goedpraten is.
Vooral dat laatstequote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef Oostblokkert het volgende:
Een pleister op het hoofd van Klaassen en op de mond van Jan Joost.
En doorrrr
Bij Ajax Az kwam een supporter het veld op en trapte de keeper, die wedstrijd is gestaakt maar geen reglementaire nederlaagquote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef Pistolero het volgende:
Mwoah, waar ik ook kijk bij tribune shots ik zie altijd een verzameling tokkies, criminelen, zwervers, randdebielen of anderszins kansloze figuren staan. Dus die 90% zit wel aardig in de richting.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je haalt die 90% uit je reet. Met je "feit"
Je kijkt niet naar de tv, maar in een spiegel?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mwoah, waar ik ook kijk bij tribune shots ik zie altijd een verzameling tokkies, criminelen, zwervers, randdebielen of anderszins kansloze figuren staan. Dus die 90% zit wel aardig in de richting.
Naja, doorspelen. Nu staken en later op een andere dag uitspelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Doorspelen is toch uitgesloten joh, dat kan echt niet meer. Reglementaire nederlaag lijkt me ook wel een zekerheidje. Tenzij KNFBgoden weer iets leuks uit de hoge hoed toveren.
Wij niet, de clubs. Die nu weer de mond vol hebben van wat voor schande dit is. Dáár ben ik ook wel klaar mee hoor, doe er dan wat aanquote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef Qarrad het volgende:
Je laat een complete professionele sport kapen door hordes debielen op de tribunes en onvolwassen gedrag op het veld.
"Ja maar de politie was provocerend aanwezig"quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
En het maar raar vinden dat we bijna nergens welkom zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |