quote:Op zondag 2 april 2023 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
Oh misschien ff de tijd noteren voor de liefhebbers zodat ze er een filmpje van kunnen vragen.
Afijn, afgelopen minuten in de keuken, Bern en Sas als klef en bef.
Filmpjes maken is nu niet te doen , alles wat een beetje naar gametalk oid riekt wordt gewisseldquote:Op zondag 2 april 2023 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
Oh misschien ff de tijd noteren voor de liefhebbers zodat ze er een filmpje van kunnen vragen.
Afijn, afgelopen minuten in de keuken, Bern en Sas als klef en bef.
quote:Op zondag 2 april 2023 14:54 schreef Seattle het volgende:
Het is hier natuurlijk zo rustig omdat iedereen naar de meet & Greet is
Niet te doen met die nep zooiquote:
Ja is echt dikke censuur vandaag en gister, benieuwd hoe lang dat gaat duren voor ons.quote:Op zondag 2 april 2023 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Filmpjes maken is nu niet te doen , alles wat een beetje naar gametalk oid riekt wordt gewisseld
Voor mij niet lang meerquote:Op zondag 2 april 2023 14:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja is echt dikke censuur vandaag en gister, benieuwd hoe lang dat gaat duren voor ons.
Maar het was even een momentje tussen 2 mensen die elkaar aardig vinden dus wie weet en is niet voor mij he, maar begreep van de week dat er nog steeds mensen zijn die het een leuk setje vinden.
Het enige leuke aan Esther van afgelopen tijd was net op dat klimrek en het risico dat ze zich ernstig zou blesseren.quote:Op zondag 2 april 2023 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet te doen met die nep zooi
Esther die aan het eten is maakt me ook misselijk
Mexx en Mattin zijn op weg naar de Meet and greet "love and peace out" zegt ie.quote:Op zondag 2 april 2023 14:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat zal het zijn.
![]()
Ik verwacht wel ergens een verslag van iemand die geweest is.![]()
#helpmatinaaneenrestaurantquote:Op zondag 2 april 2023 14:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx en Mattin zijn op weg naar de Meet and greet "love and peace out" zegt ie.
Je weet het niet he en iedere keer dat je zegt ermee te stoppen gebeurt er wat, behalve gister dan.quote:Op zondag 2 april 2023 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor mij niet lang meer![]()
Het programma is al uitgespeeld
Natuurlijk weet je dat allangquote:Op zondag 2 april 2023 15:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je weet het niet he en iedere keer dat je zegt ermee te stoppen gebeurt er wat, behalve gister dan.![]()
Het is meestal gewoon achtergrondmuziek voor mij tijdens het gamen, hoef ik niet zo op te letten zoals bij een serie of film.En ik ga aan als ik denk iets interresants te horen. Ik red dat nog wel 5 maanden, jij ook puzzie.
quote:Op zondag 2 april 2023 14:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx en Mattin zijn op weg naar de Meet and greet "love and peace out" zegt ie.
Ssstt laat mij denken dat er nog iets zou kunnen veranderen na al dat jaren rls streamen, ik weet beter ja maar laat mijquote:
Dan ben je toch eigenlijk ook een halfgare klapjosti als je daar op afkomtquote:Op zondag 2 april 2023 14:54 schreef Seattle het volgende:
Het is hier natuurlijk zo rustig omdat iedereen naar de meet & Greet is
Dat noemen we op fok, schuimpjes.quote:Op zondag 2 april 2023 15:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan ben je toch eigenlijk ook een halfgare klapjosti als je daar op afkomt
Nu weer op babs en tiano maar zal wel weer niet lang duren. En ik durf mijn geluid niet meer harder te zetten door dat gewissel.quote:Op zondag 2 april 2023 15:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoor het wel als er wat interessants gebeurd
Allemaal halve verhalen die elk moment kunnen worden weggedraaidquote:Op zondag 2 april 2023 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu weer op babs en tiano maar zal wel weer niet lang duren. En ik durf mijn geluid niet meer harder te zetten door dat gewissel.
als bep dat echt heeft gezegd over wendy ,ben ik helemaal klaar met bepquote:Op zondag 2 april 2023 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij zegt Babette nu tegen Marciano dat Wendy geen vertrouwens persoon is.
Ik dacht het te horen kwam net terug en zetten de koptelefoon opquote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
als bep dat echt heeft gezegd over wendy ,ben ik helemaal klaar met bep
Mocht ze willen, het is meer penelope van de thunderbirhtsquote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan Bobbi Eden
-knip-quote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
als bep dat echt heeft gezegd over wendy ,ben ik helemaal klaar met bep
Kunnen ze de komende tijd lekker doen, ziet er goed uitquote:
Ik snap die kapotte broeken sowieso nietquote:
Esther had er vanmorgen ook een aan ook al van die grote stukken er uitquote:
WTFquote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
'Opbloeien' noemde Zoe dit...
Vreselijk , nooit begrepen waarom mensen een kapotte nieuwe broek kopenquote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Esther had er vanmorgen ook een aan ook al van die grote stukken er uitIk blijf het geen gezicht vinden bij wie dan ook
Ja die donker blauwe of zwartequote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Esther had er vanmorgen ook een aan ook al van die grote stukken er uitIk blijf het geen gezicht vinden bij wie dan ook
IK ook niet hoor. ZIe dat Isaac er ook al een aan heeftquote:Op zondag 2 april 2023 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijk , nooit begrepen waarom mensen een kapotte nieuwe broek kopen
Okequote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
'Opbloeien' noemde Zoe dit...
Tja dat is mode dingetje.quote:Op zondag 2 april 2023 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook dingen gebleekt maar dan geen nieuwe dingenquote:Op zondag 2 april 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tja dat is mode dingetje.
Vroeger kocht ik een wranglerbroek en ging daar dan chloor op gooien ( "das toch raar")
Het ziet er niet uit, bij niemandquote:Op zondag 2 april 2023 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen het programma begon heb ik echt een tijdje gedacht als ik Babette zag: goh dit is wel apart dat ze er ook een transgender bij hebbenquote:
Dat had ik bij Djedi, Gerry en Moraima ookquote:Op zondag 2 april 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toen het programma begon heb ik echt een tijdje gedacht als ik Babette zag: goh dit is wel apart dat ze er ook een transgender bij hebben
Nu een hele?quote:Op zondag 2 april 2023 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
Nu weer bij Bern en Mirthe, Bern was ooit een halve ork, dat we het weten he, goffer, regie haat ons nu ook of zo.
Dat spel zou de open haard in moeten, ik houd sowieso niet van dat soort spellenquote:Op zondag 2 april 2023 15:41 schreef xsaskiax het volgende:
Mensen sodeflikker nou toch op met dat quasi serieuze praten over D&D...... als streamers daar ook zo gek van zouden zijn, zouden ze niet streamen (simpel gedacht, maar toch)
Interessante gesprekken mogen we niet zien/horen, maar dit geneuzel...... donder toch op!!!!!
Bern doet zijn bek urenlang niet open, maar wee oh wee als het over D&D gaat, dan is hij niet te stoppen......... klets thuis lekker verder (en neem je fanatieke loodsmaatjes mee) knullllll!quote:
Hoorde hem van de week toch anders over Babette. Ze slijmen allemaal met elkaar zijn het allemaal met elkaar eens tot er een ander komtquote:Op zondag 2 april 2023 15:48 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano (slijmbal) tegen Babette: het komt goed joh, we hebben elkaar.........
zolang je maar geen trap oploopt om iets met hem uit te praten denk ik dan toch even....
Ze hebben toch ook vrijstelling als ze manager zijnquote:Op zondag 2 april 2023 15:50 schreef engine het volgende:
Beps en Ciano concluderen dat elke manager recht heeft op een vrijstelling.
Moet er wel een eliminatie komenquote:Op zondag 2 april 2023 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook vrijstelling als ze manager zijn![]()
![]()
Moraima helemaal met d'r zware Oeroeboeroeh-stemquote:Op zondag 2 april 2023 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik bij Djedi, Gerry en Moraima ook
Je hebt er alleen niet zoveel aan.quote:Op zondag 2 april 2023 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Ja klopt zei iemand van de week ook al daar, weet zo niet meer wie.quote:Op zondag 2 april 2023 15:50 schreef engine het volgende:
Beps en Ciano concluderen dat elke manager recht heeft op een vrijstelling.
Maar dan nog: iedere manager heeft vrijstelling , dus ik snap het probleem nietquote:
Maar als er deze maand geen een komt? Dan is Rupert de manager die geen vrijstelling heeft gehadquote:Op zondag 2 april 2023 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Hij zit er nog en had niet weggestemd kunnen worden, de situatie van nu is wat het isquote:
Dat kan altijd aangepast worden naar mate er steeds meer bewoners weg gaan vrijwillig, gedwongen of geëlimineerd.quote:Op zondag 2 april 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als er deze maand geen een komt? Dan is Rupert de manager die geen vrijstelling heeft gehad
Nee dit is zeker geen bewuste keuze, dus ik ben benieuwd hoe ze hiermee om gaan. Of toch een eliminatie morgen of Rupert krijgt bij de volgende eliminatie alsnog zijn vrijstelling.quote:Op zondag 2 april 2023 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan nog: iedere manager heeft vrijstelling , dus ik snap het probleem niet
De situatie van nu is vast niet bewust door de febo zo gekozen![]()
Ik snap niet waar mensen zich druk om maken , als er wel had kunnen gestemd hoefde hij niet weg , de situatie is nu anders omdat er een paar mensen weg zijn , niets aan te doen , het is wat het isquote:Op zondag 2 april 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als er deze maand geen een komt? Dan is Rupert de manager die geen vrijstelling heeft gehad
Eens, en het hele programma gered. Misschien moet John in hoogst eigen persoon even een woordje wisselen met Jeff.quote:Op zondag 2 april 2023 15:55 schreef xsaskiax het volgende:
Als Jeffrey nou gewoon besluit om toch te blijven zijn we van een hoop gedoe af: er blijft gewoon gefrituurd worden, de eliminatie kan doorgaan, een aantal mensen schieten gelijk in de stress, de humor blijft in het programma (voor zover aanwezig wordt dit toch vaak door Jeffrey aangezwengeld), in de COS is er veel meer om over te praten en ga zo maar door
Ik denk dat het 50/50 kans is dat Jeffrey weg gaat.quote:Op zondag 2 april 2023 15:55 schreef xsaskiax het volgende:
Als Jeffrey nou gewoon besluit om toch te blijven zijn we van een hoop gedoe af: er blijft gewoon gefrituurd worden, de eliminatie kan doorgaan, een aantal mensen schieten gelijk in de stress, de humor blijft in het programma (voor zover aanwezig wordt dit toch vaak door Jeffrey aangezwengeld), in de COS is er veel meer om over te praten en ga zo maar door
Ik snap echt het probleem niet , als er wel had kunnen worden gestemd in Maart had er iig niet op hem gestemd kunnen wordenquote:Op zondag 2 april 2023 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dit is zeker geen bewuste keuze, dus ik ben benieuwd hoe ze hiermee om gaan. Of toch een eliminatie morgen of Rupert krijgt bij de volgende eliminatie alsnog zijn vrijstelling.
Jeffrey heeft al een paar keer gezegd dat hij achter de schermen aan het programma mee zou willen werken, bied die jongen een baan aan voor de volgende serie en hij is hartstikke blij, probleem opgelostquote:Op zondag 2 april 2023 15:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens, en het hele programma gered. Misschien moet John in hoogst eigen persoon even een woordje wisselen met Jeff.
Ik denk niet dat Wanda dat gaat doen , ik snap ook niet waarom hij daar zo mee bezig is , Wanda heeft wel andere dingen aan haar hoofdquote:Op zondag 2 april 2023 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Jappie zou willen dat het augustus was en dat hij dingen wist, want niet weten maakt hem onrustig en dan vraagt hij zich soms wat hij daar nog doet, want als ik eruit ben krijg ik antwoorden. Jappie hoopt dat Wanda hem laat weten als ze hem nodig heeft.
Ik maak mij er niet druk om verre van dat. Wat mij betreft kunnen er nog wel meer uit 5 maanden en nog 19 man weet niet met hoeveel ze over willen blijven. En Jeff gaat dinsdag echt niet weg.quote:Op zondag 2 april 2023 15:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niet waar mensen zich druk om maken , als er wel had kunnen gestemd hoefde hij niet weg , de situatie is nu anders omdat er een paar mensen weg zijn , niets aan te doen , het is wat het is
Ik denk dat het voor Jappie veel meer was dan voor Wanda, zij heeft/had iemand buiten en gaat echt geen contact met hem zoeken als hij daar nog zit.quote:Op zondag 2 april 2023 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wanda dat gaat doen , ik snap ook niet waarom hij daar zo mee bezig is , Wanda heeft wel andere dingen aan haar hoofd
Of hem gewoon lekker weg stemmen, tijdens een eliminatie ,probleem opgelostquote:Op zondag 2 april 2023 15:55 schreef xsaskiax het volgende:
Ja, onder ander....ik🫡🫡quote:Op zondag 2 april 2023 14:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja is echt dikke censuur vandaag en gister, benieuwd hoe lang dat gaat duren voor ons.
Maar het was even een momentje tussen 2 mensen die elkaar aardig vinden dus wie weet en is niet voor mij he, maar begreep van de week dat er nog steeds mensen zijn die het een leuk setje vinden.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 2 april 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Jappie veel meer was dan voor Wanda, zij heeft/had iemand buiten en gaat echt geen contact met hem zoeken als hij daar nog zit.
Ik denk eerder 10/90 en dan 90% dat hij blijftquote:Op zondag 2 april 2023 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het 50/50 kans is dat Jeffrey weg gaat.
O, wat heeft hij gewonnen dan?quote:Op zondag 2 april 2023 16:02 schreef Deisyy het volgende:
Jappie: Ik heb al wat gewonnen, het kan me nu niet meer zoveel schelen
Die race dag in de loodsquote:
Ik moet het ook nog zien of hij gaat hoor.quote:Op zondag 2 april 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk eerder 10/90 en dan 90% dat hij blijft
Mijn man en ik dachen hetzelfde. Mijn man is er nog steeds van overtuigdquote:Op zondag 2 april 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toen het programma begon heb ik echt een tijdje gedacht als ik Babette zag: goh dit is wel apart dat ze er ook een transgender bij hebben
Aandacht voor zijn sport en die racedagquote:
O kan mij niet zo voorstellen wat hij daar mee gewonnen heeftquote:
quote:Op zondag 2 april 2023 16:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat het er uit ziet dat het tussen Wanda en vriend voorbij is, eerste stap is gelukt.
Ik heb toch het donkerbruin vermoeden dat ze dan toch niet met Jasper verder zou gaanquote:Op zondag 2 april 2023 16:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat het er uit ziet dat het tussen Wanda en vriend voorbij is, eerste stap is gelukt.
Dat was zijn droom , hij heeft dat zelf ook zo benoemd dat hij al gewonnen had om die redenenquote:Op zondag 2 april 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan mij niet zo voorstellen wat hij daar mee gewonnen heeft
Het was leuk, gezellig, maar daar heeft hij buiten niets aan.
Dan was vrijdag een hele dubbele dag voor hem, best sneu dat dat juist de dag was dat Wanda weg ging.quote:Op zondag 2 april 2023 16:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was zijn droom , hij heeft dat zelf ook zo benoemd dat hij al gewonnen had om die redenen
Heeft hij zijn 24 uur al aangevraagd?quote:Op zondag 2 april 2023 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het 50/50 kans is dat Jeffrey weg gaat.
Zo zei hij dat ookquote:Op zondag 2 april 2023 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was vrijdag een hele dubbele dag voor hem, best sneu dat dat juist de dag was dat Wanda weg ging.
Dat kan niet in het weekend.quote:Op zondag 2 april 2023 16:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Heeft hij zijn 24 uur al aangevraagd?
Ze zat al bijna 24/7 met hem en had bijna geen tijd over voor een ander, dat speelde al toe Kim K er nog was, ze waren veel minder close toen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb toch het donkerbruin vermoeden dat ze dan toch niet met Jasper verder zou gaan
Misschien voor daar omdat je daar toch in een andere bubbel leeftquote:Op zondag 2 april 2023 16:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zat al bijna 24/7 met hem en had bijna geen tijd over voor een ander, dat speelde al toe Kim K er nog was, ze waren veel minder close toen.
De loods bubbel is geknaptquote:Op zondag 2 april 2023 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien voor daar omdat je daar toch in een andere bubbel leeft
Maar wie weet we gaan het vast horen mocht het zo zijn
quote:Op zondag 2 april 2023 16:22 schreef freaky40 het volgende:
Streams hebben er nog steeds moeilijk mee, rond draaiende cirkels nu zelfs al eerder dan na 2 uur aan te hebben. Browser (FireFox) die trager wordt. Wie hebben nog meer last?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 april 2023 16:28 schreef Hoempah het volgende:
[..]Snap hier niets van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik heb chromequote:Op zondag 2 april 2023 16:22 schreef freaky40 het volgende:
Streams hebben er nog steeds moeilijk mee, rond draaiende cirkels nu zelfs al eerder dan na 2 uur aan te hebben. Browser (FireFox) die trager wordt. Wie hebben nog meer last?
Hier idem.quote:
Ik heb nergens last van bedoelde ik ,sorryquote:
Dacht dat het eerst een capaciteits probleem was omdat Big Brother ook bezig was en dat de servers het niet trokken maar het is nog steeds.quote:Op zondag 2 april 2023 16:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hier idem.
Na een tijd zonder ,bufferen beide streams .
Opnieuw inloggen en het gaat weer een tijdje goed.
Firefox, windows.
Ik denk het eigenlijk welquote:Op zondag 2 april 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Jappie veel meer was dan voor Wanda, zij heeft/had iemand buiten en gaat echt geen contact met hem zoeken als hij daar nog zit.
Gewoon een nepperd bij de action bestellenquote:Op zondag 2 april 2023 16:40 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha: "We kunnen ook net als Wanda bloembollen planten"
Jap: "Doen we sowieso wel"
Sasha: "Wanda's favoriete bloem was toch een hyacint?"
Jap: "Waterlelie"
Sasha: "......Maar die kunnen we niet planten!"
Jap: "Nee.... Ja in de hottub"
Ik denk dus van niet, dat ze alles op alles gaat zetten om dat met Ivor goed te krijgenquote:Op zondag 2 april 2023 16:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel![]()
Zij geeft veel meer om Jappie dan ze wil toegeven
Ze was al weken de camera's in de gaten aan het houden boven op die kussens, dat doe je niet als het gewoon vriendschap is
Zij trok Jappie ook mee in dat hoekje om te zoenen
Hij mocht niet bij Wendy slapen, jaloers
etc etc
Daar zit gevoel bij, dat is niet alleen maar lust
Maar dat gaat niet lukkenquote:Op zondag 2 april 2023 16:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dus van niet, dat ze alles op alles gaat zetten om dat Ivor goed te krijgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babypraat met Zoe
"Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
In het weekend hebben ze 'vrij'quote:Op zondag 2 april 2023 16:46 schreef freaky40 het volgende:
Er wordt weer geen TV gemaakt vandaag net als gisteren. Je zou verwachten dat nu BB afgelopen is dat de focus weer gaat op EJVJL. Toen BB begon werd er ook ineens meer TV gemaakt bij EJVJL omdat ze wisten dat BB begonnen was. Andersom doen ze er dus nu niets mee vooralsnog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 april 2023 17:00 schreef Flow3r het volgende:
Ik kende en wist dit ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jeetje, wat leuk. Met alle 40 deelnemers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Wat een raar verhaal, Rupert wist toen toch ook niets tot weinigquote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Zoe weet dus dat de kleine van haar nicht is geboren. Het is een jongetje ze hadden gedacht dat het een meisje zou zijn
Ze krijgen dus wel berichten door
als ik er op klik kan ik niets zien en horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Alweer weg , alles wordt continu gewisseldquote:Op zondag 2 april 2023 17:06 schreef Flow3r het volgende:
Je kan door het keukenraam zien dat Babs nog steeds met Isaac in gesprek is
zo dan ?quote:Op zondag 2 april 2023 17:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
als ik er op klik kan ik niets zien en horen
Mogen wij niet horen, wij moeten Erik zien biljarten met ... Erik.quote:Op zondag 2 april 2023 17:06 schreef Flow3r het volgende:
Je kan door het keukenraam zien dat Babs nog steeds met Isaac in gesprek is
ja we mogen alleen oppervlakkige nonsens gesprekken horenquote:Op zondag 2 april 2023 17:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alweer weg , alles wordt continu gewisseld
Opvallend
Yep nu welquote:Op zondag 2 april 2023 17:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zo dan ?
https://www.tiktok.com/@:(...)/7141069115766131970
Ja, zodat je alles half hoortquote:Op zondag 2 april 2023 17:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja we mogen alleen oppervlakkige nonsens gesprekken horen
Oh ja, dat wist ik iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Ik geloof dat ik haar juist hoorde vertellen tijdje terug dat ze als enige van de vrienden net voor ze het huis in ging het geslacht te horen heeft gekregen. Naam heeft ze zelf verzonnen. Ze had het toen over jongetje.quote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Zoe weet dus dat de kleine van haar nicht is geboren. Het is een jongetje ze hadden gedacht dat het een meisje zou zijn
Dat mag dan wel weer bekend worden maar als iemand zijn/haar moeder ziek is nietquote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Dat is balen broquote:Op zondag 2 april 2023 17:18 schreef pingu66 het volgende:
De malafide streetboy: ik had helemaal niks ,man ( hij is aan het klaverjassen)
Of hij wist meer maar wist zijn mond te houdenquote:Op zondag 2 april 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal, Rupert wist toen toch ook niets tot weinig
ik dacht precies hetzelfde toen Zoë dit vertelde.quote:Op zondag 2 april 2023 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag dan wel weer bekend worden maar als iemand zijn/haar moeder ziek is niet
Ik begrijp ook dat Miertje en Kenzz bijna geen gezoen en gekleef meer doen.. er is Achter blijkbaar met de knoet gezwaaid dat de setjes uitelkaar moeten... behalve Rupie en ImaDieDie blijkbaarquote:Op zondag 2 april 2023 17:34 schreef engine het volgende:
Ik begrijp er geen hol van maar Bern en Mirthe hebben ook wat te doen.
Ik ken het van OdM , een soortgelijk spelquote:Op zondag 2 april 2023 17:34 schreef engine het volgende:
Ik begrijp er geen hol van maar Bern en Mirthe hebben ook wat te doen.
Dat kun je ze niet aan doen. De zijn vergroeid inmiddels.quote:Op zondag 2 april 2023 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begrijp ook dat Miertje en Kenzz bijna geen gezoen en gekleef meer doen.. er is Achter blijkbaar met de knoet gezwaaid dat de setjes uitelkaar moeten... behalve Rupie en ImaDieDie blijkbaar
OdM?quote:Op zondag 2 april 2023 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ken het van OdM , een soortgelijk spel
Dat snap ik welquote:Op zondag 2 april 2023 17:40 schreef Aggie46 het volgende:
Mirthe wil in ieder geval een high elf zijn
Okay dat ken ik ook niet.quote:
Vandaag B en S heel weinig samen?. Lees alleen maar dat Sas hele dag met Jap optrekt, gisteravond ook al. Iets voorgevallen tussen B en S, na zuipen tijdens en na de racedag?quote:Op zondag 2 april 2023 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ken het van OdM , een soortgelijk spel
Ik hoorde ook rijst dacht ik? Benieuwd wat het gaat worden.quote:
Denk eerder dat dit van achter moet omdat de Bern en Sacha streams slaapverwekkend zijnquote:Op zondag 2 april 2023 17:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vandaag B en S heel weinig samen?. Lees alleen maar dat Sas hele dag met Jap optrekt, gisteravond ook al. Iets voorgevallen tussen B en S, na zuipen tijdens en na de racedag?
Rijst met gebakken frikandel en jus en wortelquote:Op zondag 2 april 2023 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoorde ook rijst dacht ik? Benieuwd wat het gaat worden.
Jeff is ook weinig in beeld geweestquote:Op zondag 2 april 2023 17:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vandaag B en S heel weinig samen?. Lees alleen maar dat Sas hele dag met Jap optrekt, gisteravond ook al. Iets voorgevallen tussen B en S, na zuipen tijdens en na de racedag?
okay mij niet bellenquote:Op zondag 2 april 2023 17:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Rijst met gebakken frikandel en jus en wortel
daarstraks waren bern en sas klef en bef in de keuken , ze doen ook dingen apart, en met japie doet sas iets voor pasenquote:Op zondag 2 april 2023 17:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 april 2023 17:51 schreef humpty het volgende:
[..]
Denk eerder dat dit van achter moet omdat de Bern en Sacha streams slaapverwekkend zijn
Lays Chips heeft zijn nieuwe smaak te pakken voor een nieuwe local taste chips line....quote:Op zondag 2 april 2023 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Frikandelsoep, met echte stukjes frikandel![]()
Zou een prima Unox reclame zijn
Doet hij leuk voor de birdiesquote:
Dat welquote:Op zondag 2 april 2023 17:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Doet hij leuk voor de birdies![]()
Ik vind die andere buiten ook schattig, de birdies ook
Wordt weer heerlijk gekookt door de manager en zijn aanhangquote:
Iemand hier opperde al dat de nieuwe stream operators nog ingewerkt moeten worden.. die ouwe gevlucht zijn uit armoedequote:Op zondag 2 april 2023 17:58 schreef Adat231 het volgende:
dit programma wordt vakkundig de nek omgedraaid. Niet alleen omdat spraakmakende figuren de loods verlaten, maar ook omdat de streams bij een intetrrestant gesprek direct worden weggedraaid naar een persoon die iets aan het doen is ipv iets aan het zeggn is.Zonde!
Het kan niet de bedoeling zijn om het de nek om te draaien want er staat een programma wijziging op stapel; nieuwe uitzendtijd. Er zal alles aan gedaan moeten worden om het tij te keren. De kijkcijfers zijn best goed en lijken zelfs beter te worden maar of dat ook zo blijft bij een verandering van het uitzendtijdstip valt te bezien. De vaste kern verhuisd wel mee, maar nieuwe kijkers trekken zal ook de bedoeling zijn maar weet niet of dit op deze manier lukt. Nu is de zondag met name altijd een saaie dag, dat vergeten er hier veel dus vanaf morgen zal er wel weer een verdienopdracht komen, eliminaties zitten er niet meer in voorlopig...quote:Op zondag 2 april 2023 17:58 schreef Adat231 het volgende:
dit programma wordt vakkundig de nek omgedraaid. Niet alleen omdat spraakmakende figuren de loods verlaten, maar ook omdat de streams bij een intetrrestant gesprek direct worden weggedraaid naar een persoon die iets aan het doen is ipv iets aan het zeggn is.Zonde!
Ik zag gisteren na afloop van BB wat mensen van de productie in beeld. Allemaal gastjes van 16 ofzoquote:Op zondag 2 april 2023 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iemand hier opperde al dat de nieuwe stream operators nog ingewerkt moeten worden.. die ouwe gevlucht zijn uit armoede
Het is wel karig met inkomsten deze maand geloof ik.quote:Op zondag 2 april 2023 18:03 schreef lojanda het volgende:
Zijn er deze maand tijdens het managerschap van Rupert zo weinig opdrachten geweest en hebben ze minder verdiend als de andere maanden? Ik vind het zo vreemd dat er zo vaak geen normaal eten is deze maand.
Nou wel wat ouder, maar geen seniors in ieder geval.quote:Op zondag 2 april 2023 18:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zag gisteren na afloop van BB wat mensen van de productie in beeld. Allemaal gastjes van 16 ofzo
A la Freekie: Nee. Punt!quote:Op zondag 2 april 2023 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan niet de bedoeling zijn om het de nek om te draaien want er staat een programma wijziging op stapel; nieuwe uitzendtijd. Er zal alles aan gedaan moeten worden om het tij te keren. De kijkcijfers zijn best goed en lijken zelfs beter te worden maar of dat ook zo blijft bij een verandering van het uitzendtijdstip valt te bezien. De vaste kern verhuisd wel mee, maar nieuwe kijkers trekken zal ook de bedoeling zijn maar weet niet of dit op deze manier lukt. Nu is de zondag met name altijd een saaie dag, dat vergeten er hier veel dus vanaf morgen zal er wel weer een verdienopdracht komen, eliminaties zitten er niet meer in voorlopig...
Als het zo doorgaat met wat er nu op de streams te zien is dan zullen er iig heel veel streamers afhaken.. wat dat met de tv kijker gaat doen is nog afwachten.quote:Op zondag 2 april 2023 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan niet de bedoeling zijn om het de nek om te draaien want er staat een programma wijziging op stapel; nieuwe uitzendtijd. Er zal alles aan gedaan moeten worden om het tij te keren. De kijkcijfers zijn best goed en lijken zelfs beter te worden maar of dat ook zo blijft bij een verandering van het uitzendtijdstip valt te bezien. De vaste kern verhuisd wel mee, maar nieuwe kijkers trekken zal ook de bedoeling zijn maar weet niet of dit op deze manier lukt. Nu is de zondag met name altijd een saaie dag, dat vergeten er hier veel dus vanaf morgen zal er wel weer een verdienopdracht komen, eliminaties zitten er niet meer in voorlopig...
Nou, dat is altijd roeptoeteren vanaf de zijlijn, ik moet het nog zien.quote:Op zondag 2 april 2023 18:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat met wat er nu op de streams te zien is dan zullen er iig heel veel streamers afhaken.. wat dat met de tv kijker gaat doen is nog afwachten.
Dat belachelijke Jappie-Circus met zijn motor, om één deelnemer volledig de Hemel in te schoppen nadat die met Wanda-Neuken de volledige aandacht heeft gekregen van Achter.. inclusief het vertrek drama van Wanda geeft te denken..is dat de nieuwe richting die SBS op wilquote:Op zondag 2 april 2023 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht eigenlijk dat het gelijk opging net met de andere maanden..quote:Op zondag 2 april 2023 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel karig met inkomsten deze maand geloof ik.
Tijd dat Utopia weer terug komt of op zijn minst onderdelen uit Utopia in dit programma te brengen om het tij te keren.quote:Op zondag 2 april 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat belachelijke Jappie-Circus met zijn motor, om één deelnemer volledig de Hemel in te schoppen nadat die met Wanda-Neuken de volledige aandacht heeft gekregen van Achter.. inclusief het vertrek drama van Wanda geeft te denken..is dat de nieuwe richting die SBS op wil
Wanhoop of een mislukte actie om het format in leven te houden.. tot nu toe een One Day Fly gebleken
Ik ben niet zeker. Ja Rupert kan ook toveren met geld lijkt het.quote:Op zondag 2 april 2023 18:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht eigenlijk dat het gelijk opging net met de andere maanden..
Toch denk ik dat hij best wel wat dingen voor zichzelf heeft aangeschaft van het geld uit de huishoudpot waardoor er minde4 over blijft voor boodschappen.
Dat is idd nog te bezien maar als ik voor mezelf spreek kijk heb ik de streams een stuk minder aan staan want ik irriteer me mateloos aan wat we mogen zien..quote:Op zondag 2 april 2023 18:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, dat is altijd roeptoeteren vanaf de zijlijn, ik moet het nog zien.
Ik verwacht eerder de succesvolle DGK-taferelen .. er staat minstens zoveel geld op het menu, genoeg om een moord voor te plegenquote:Op zondag 2 april 2023 18:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijd dat Utopia weer terug komt of op zijn minst onderdelen uit Utopia in dit programma te brengen om het tij te keren.
Achterover drukken bedoel je?quote:Op zondag 2 april 2023 18:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben niet zeker. Ja Rupert kan ook toveren met geld lijkt het.
Werd in dat programma maar nieuw leven geblazenquote:Op zondag 2 april 2023 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder de succesvolle DGK-taferelen .. er staat minstens zoveel geld op het menu, genoeg om een moord voor te plegen
Ik vond het een rare actie van het programma : niemand mocht prive dingen mee en Jappie krijgt zijn brommert in die fakking loods , dat klopte van geen kantenquote:Op zondag 2 april 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat belachelijke Jappie-Circus met zijn motor, om één deelnemer volledig de Hemel in te schoppen nadat die met Wanda-Neuken de volledige aandacht heeft gekregen van Achter.. inclusief het vertrek drama van Wanda geeft te denken..is dat de nieuwe richting die SBS op wil
Wanhoop of een mislukte actie om het format in leven te houden.. tot nu toe een One Day Fly gebleken
-doe normaal-quote:Op zondag 2 april 2023 18:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Werd in dat programma maar nieuw leven geblazen
Was niet zijn motorquote:Op zondag 2 april 2023 18:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond het een rare actie van het programma : niemand mocht prive dingen mee en Jappie krijgt zijn brommert in die fakking loods , dat klopte van geen kanten
Oh..., oké. Thanks👍 het viel me gewoon op dat Bern bijna niet aanwezig leek en Sas veel met Jappie.quote:Op zondag 2 april 2023 17:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
daarstraks waren bern en sas klef en bef in de keuken , ze doen ook dingen apart, en met japie doet sas iets voor pasen
Dan is het toch nóg vreemder?quote:
was wel zijn motor. zelfs het nummerbord klopte. mocht alleen niemand weten zei hij in de ochtend tegen wandaquote:
Dat ben ik met je eens hoor en vraag me ook af wat daar precies achter zit..quote:
Jeff was net even in de keukenquote:Op zondag 2 april 2023 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er spoedoverleg is met Jeff en de Febo op dit moment. Alle hens aan dek.
Dat stukje heb ik niet gezien. Ik hoorde hem wel tegen iemand zeggen die vroeg of het zijn motor was dat het niet zijn motor was maar dat hij zelf wel een soortgelijke had. Dus dan wordt er ook nog over gelogen..quote:Op zondag 2 april 2023 18:17 schreef Adat231 het volgende:
[..]
was wel zijn motor. zelfs het nummerbord klopte. mocht alleen niemand weten zei hij in de ochtend tegen wanda
Hij kwam de keuken binnen en kwam dan waarschijnlijk van achter.quote:
Eén persoon gunsten verlenen boven de anderen roept vraagtekens op, je kan wel inschatten wat Achter daarmee wil bereikenquote:Op zondag 2 april 2023 18:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens hoor en vraag me ook af wat daar precies achter zit..
@Hoempah heb je dat fragment?quote:Op zondag 2 april 2023 17:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
daarstraks waren bern en sas klef en bef in de keuken , ze doen ook dingen apart, en met japie doet sas iets voor pasen
Dat dus..quote:Op zondag 2 april 2023 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eén persoon gunsten verlenen boven de anderen roept vraagtekens op, je kan wel inschatten wat Achter daarmee wil bereiken
En toch geloof ik dat ik niemand daarover heb horen klagen, terwijl ze daar wel goed in zijn, vooral als ze denken dat de één meer bevoorrecht is dan de ander.quote:Op zondag 2 april 2023 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eén persoon gunsten verlenen boven de anderen roept vraagtekens op, je kan wel inschatten wat Achter daarmee wil bereiken
Dat is idd waarquote:Op zondag 2 april 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat ik niemand daarover heb horen klagen, terwijl ze daar wel goed in zijn, vooral als ze denken dat de één meer bevoorrecht is dan de ander.
Ach, ze likken de restjes op.quote:Op zondag 2 april 2023 18:21 schreef lojanda het volgende:
Rupert en Ima blijven tijdens het koken en opscheppen hun mond vol stoppen met heten terwijl er maar weinig eten is
Ze zijn blij met álles, elk bot wat over het hek gegooit wordt, ze zien niet eens meer wat er speelt...quote:Op zondag 2 april 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat ik niemand daarover heb horen klagen, terwijl ze daar wel goed in zijn, vooral als ze denken dat de één meer bevoorrecht is dan de ander.
Dat doet iedereen die kookt, gisteren Moraima niet gezien zekerquote:Op zondag 2 april 2023 18:21 schreef lojanda het volgende:
Rupert en Ima blijven tijdens het koken en opscheppen hun mond vol stoppen met heten terwijl er maar weinig eten is
Mirthe klaagt wel hoor en die is eerder al meerdere keren achter geweest omdat ze het niet eerlijk vindt hoe sommige meer privileges hebben. Heeft ze al vaker op stream gezegd.quote:Op zondag 2 april 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ze zijn stuk voor stuk bang dat ze iets te kort komen ten opzichte van een anderquote:Op zondag 2 april 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zijn blij met álles, elk bot wat over het hek gegooit wordt, ze zien niet eens meer wat er speelt...
Dat weet ik, maar we hadden het toch over het evenement van afgelopen vrijdag?quote:Op zondag 2 april 2023 18:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe klaagt wel hoor en die is eerder al meerdere keren achter geweest omdat ze het niet eerlijk vindt hoe sommige meer privileges hebben. Heeft ze al vaker op stream gezegd.
Als jij dat restjes noemt..quote:
Ik vond het gunsten verlenen ook nog wel meevallen eigenlijk. Het race evenement hebben ze allemaal heel veel lol aan gehad en Jappie heeft even een dag aan zijn motor mogen zitten. Verder eigenlijk niet, geen info meegekregen met zijn motor.quote:Op zondag 2 april 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tsja, daar houdt dan alles ook mee op, als het script voor een heel jaar al vastligtquote:Op zondag 2 april 2023 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond het gunsten verlenen ook nog wel meevallen eigenlijk. Het race evenement hebben ze allemaal heel veel lol aan gehad en Jappie heeft even een dag aan zijn motor mogen zitten. Verder eigenlijk niet, geen info meegekregen met zijn motor.
Ik zie dat niet anders dan de spelletjes, het voetbalspel,, het dartbord, de biljarttafel, dj booth, drumstel of de vele boeken en rekenmachines die binnen zijn gekomen en binnen zijn gebleven.
Grote kans dat er van te voren al afgesproken was dat de motor van jappie 1 dag binnen mocht.
Ja dat zag ik ookquote:Op zondag 2 april 2023 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet iedereen die kookt, gisteren Moraima niet gezien zeker
Ik vind dat wel een beetje een privilege van het koken hoorquote:Op zondag 2 april 2023 18:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ookmaar Rupert en Ima hebben in het verleden heel veel gekookt en wat er al allemaal in hun mond werd gesopt voordat de borden werden uitgeserveerd was niet gewoon een beetje proeven
![]()
Ik heb van de week een paar uitzendingen van het begin teruggekeken en als je ziet hoeveel dunner Ima daar was
ja vond het ook zo raar dat kenzy aangaf dat haar einddatum volgende maand is, zijn de eli's van volgende maand ook niet spannend meerquote:Op zondag 2 april 2023 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, daar houdt dan alles ook mee op, als het script voor een heel jaar al vastligt
Nou een tijdje terug wou Jappie dat ook al en toen zou dat nog 15k kosten. Nu ineens gratis. Wat een wipje al niet kan doen.quote:Op zondag 2 april 2023 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond het gunsten verlenen ook nog wel meevallen eigenlijk. Het race evenement hebben ze allemaal heel veel lol aan gehad en Jappie heeft even een dag aan zijn motor mogen zitten. Verder eigenlijk niet, geen info meegekregen met zijn motor.
Ik zie dat niet anders dan de spelletjes, het voetbalspel,, het dartbord, de biljarttafel, dj booth, drumstel of de vele boeken en rekenmachines die binnen zijn gekomen en binnen zijn gebleven.
Grote kans dat er van te voren al afgesproken was dat de motor van jappie 1 dag binnen mocht.
Ik ookquote:Op zondag 2 april 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje een privilege van het koken hoor
dat heeft toch niet veel met script te maken?quote:Op zondag 2 april 2023 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, daar houdt dan alles ook mee op, als het script voor een heel jaar al vastligt
Heb meerdere fragmenten teruggezien waarin ie het zonder het hardop te mogen zeggen gewoon min of meer toegaf jaquote:Op zondag 2 april 2023 18:17 schreef Adat231 het volgende:
[..]
was wel zijn motor. zelfs het nummerbord klopte. mocht alleen niemand weten zei hij in de ochtend tegen wanda
Dat is al een scriptquote:Op zondag 2 april 2023 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heeft toch niet veel met script te maken?
er kan gezegd zijn : als je er nog in zit in het tweede half jaar, mag je een keer een evenement organiseren en mag je motor een dag naar binnen.
zit je er niet meer in, dan komt je motor niet binnen
(ofzoiets)
dat begreep ik ook uit zijn woordenquote:Op zondag 2 april 2023 18:17 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Nu is dat niet meer zo erg omdat er veel meer eten is maar in die eerste weken hadden ze heel weinig en echt wel honger. Ik zag in een oude afl dat Ruben een heel drama maakte over het feit dat hij Gerry in de keuken een cherry tomaatje zag etenquote:Op zondag 2 april 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje een privilege van het koken hoor
Jawel Kim was boos toen ze het hoorde en zei "wat een bulshit is dit waarom Jasper wel spullen van hem en een ander niet" ze zou naar k5 gaan om het te vragen maar is er niet van gekomen zoals we weten jammer genoegquote:Op zondag 2 april 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Mirthe een stukje kaas in haar bh verstoptequote:Op zondag 2 april 2023 18:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu is dat niet meer zo erg omdat er veel meer eten is maar in die eerste weken hadden ze heel weinig en echt wel honger. Ik zag dingen een oude afl dat Ruben een heel drama maakte over het feit dat hij Gerry in de keuken een cherry tomaatje zag eten
Dus toch, dat heb ik niet mee gekregen.quote:Op zondag 2 april 2023 18:33 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jawel Kim was boos toen ze het hoorde en zei "wat een bulshit is dit waarom Jasper wel spullen van hem en een ander niet, ze zou naar k5 gaan om het te vragen maar is er niet van gekomen zoals we weten jammer genoeg
Dat heb ik ook gezienquote:Op zondag 2 april 2023 18:33 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jawel Kim was boos toen ze het hoorde en zei "wat een bulshit is dit waarom Jasper wel spullen van hem en een ander niet" ze zou naar k5 gaan om het te vragen maar is er niet van gekomen zoals we weten jammer genoeg
Was volgens 1 of 2 dagen voor ze weggingquote:Op zondag 2 april 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus toch, dat heb ik niet mee gekregen.
Denk toch echt einde konijn.quote:Op zondag 2 april 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben meer benieuwd of er morgen een SjeffieKonijn uit de HogeFeboHoed komt.. of die nachtkaars weer uitgeblazen wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: |