Dan is het toch nóg vreemder?quote:
was wel zijn motor. zelfs het nummerbord klopte. mocht alleen niemand weten zei hij in de ochtend tegen wandaquote:
Dat ben ik met je eens hoor en vraag me ook af wat daar precies achter zit..quote:
Jeff was net even in de keukenquote:Op zondag 2 april 2023 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er spoedoverleg is met Jeff en de Febo op dit moment. Alle hens aan dek.
Dat stukje heb ik niet gezien. Ik hoorde hem wel tegen iemand zeggen die vroeg of het zijn motor was dat het niet zijn motor was maar dat hij zelf wel een soortgelijke had. Dus dan wordt er ook nog over gelogen..quote:Op zondag 2 april 2023 18:17 schreef Adat231 het volgende:
[..]
was wel zijn motor. zelfs het nummerbord klopte. mocht alleen niemand weten zei hij in de ochtend tegen wanda
Hij kwam de keuken binnen en kwam dan waarschijnlijk van achter.quote:
Eén persoon gunsten verlenen boven de anderen roept vraagtekens op, je kan wel inschatten wat Achter daarmee wil bereikenquote:Op zondag 2 april 2023 18:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens hoor en vraag me ook af wat daar precies achter zit..
@Hoempah heb je dat fragment?quote:Op zondag 2 april 2023 17:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
daarstraks waren bern en sas klef en bef in de keuken , ze doen ook dingen apart, en met japie doet sas iets voor pasen
Dat dus..quote:Op zondag 2 april 2023 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eén persoon gunsten verlenen boven de anderen roept vraagtekens op, je kan wel inschatten wat Achter daarmee wil bereiken
En toch geloof ik dat ik niemand daarover heb horen klagen, terwijl ze daar wel goed in zijn, vooral als ze denken dat de één meer bevoorrecht is dan de ander.quote:Op zondag 2 april 2023 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eén persoon gunsten verlenen boven de anderen roept vraagtekens op, je kan wel inschatten wat Achter daarmee wil bereiken
Dat is idd waarquote:Op zondag 2 april 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat ik niemand daarover heb horen klagen, terwijl ze daar wel goed in zijn, vooral als ze denken dat de één meer bevoorrecht is dan de ander.
Ach, ze likken de restjes op.quote:Op zondag 2 april 2023 18:21 schreef lojanda het volgende:
Rupert en Ima blijven tijdens het koken en opscheppen hun mond vol stoppen met heten terwijl er maar weinig eten is
Ze zijn blij met álles, elk bot wat over het hek gegooit wordt, ze zien niet eens meer wat er speelt...quote:Op zondag 2 april 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat ik niemand daarover heb horen klagen, terwijl ze daar wel goed in zijn, vooral als ze denken dat de één meer bevoorrecht is dan de ander.
Dat doet iedereen die kookt, gisteren Moraima niet gezien zekerquote:Op zondag 2 april 2023 18:21 schreef lojanda het volgende:
Rupert en Ima blijven tijdens het koken en opscheppen hun mond vol stoppen met heten terwijl er maar weinig eten is
Mirthe klaagt wel hoor en die is eerder al meerdere keren achter geweest omdat ze het niet eerlijk vindt hoe sommige meer privileges hebben. Heeft ze al vaker op stream gezegd.quote:Op zondag 2 april 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ze zijn stuk voor stuk bang dat ze iets te kort komen ten opzichte van een anderquote:Op zondag 2 april 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zijn blij met álles, elk bot wat over het hek gegooit wordt, ze zien niet eens meer wat er speelt...
Dat weet ik, maar we hadden het toch over het evenement van afgelopen vrijdag?quote:Op zondag 2 april 2023 18:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe klaagt wel hoor en die is eerder al meerdere keren achter geweest omdat ze het niet eerlijk vindt hoe sommige meer privileges hebben. Heeft ze al vaker op stream gezegd.
Als jij dat restjes noemt..quote:
Ik vond het gunsten verlenen ook nog wel meevallen eigenlijk. Het race evenement hebben ze allemaal heel veel lol aan gehad en Jappie heeft even een dag aan zijn motor mogen zitten. Verder eigenlijk niet, geen info meegekregen met zijn motor.quote:Op zondag 2 april 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tsja, daar houdt dan alles ook mee op, als het script voor een heel jaar al vastligtquote:Op zondag 2 april 2023 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond het gunsten verlenen ook nog wel meevallen eigenlijk. Het race evenement hebben ze allemaal heel veel lol aan gehad en Jappie heeft even een dag aan zijn motor mogen zitten. Verder eigenlijk niet, geen info meegekregen met zijn motor.
Ik zie dat niet anders dan de spelletjes, het voetbalspel,, het dartbord, de biljarttafel, dj booth, drumstel of de vele boeken en rekenmachines die binnen zijn gekomen en binnen zijn gebleven.
Grote kans dat er van te voren al afgesproken was dat de motor van jappie 1 dag binnen mocht.
Ja dat zag ik ookquote:Op zondag 2 april 2023 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet iedereen die kookt, gisteren Moraima niet gezien zeker
Ik vind dat wel een beetje een privilege van het koken hoorquote:Op zondag 2 april 2023 18:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ookmaar Rupert en Ima hebben in het verleden heel veel gekookt en wat er al allemaal in hun mond werd gesopt voordat de borden werden uitgeserveerd was niet gewoon een beetje proeven
![]()
Ik heb van de week een paar uitzendingen van het begin teruggekeken en als je ziet hoeveel dunner Ima daar was
ja vond het ook zo raar dat kenzy aangaf dat haar einddatum volgende maand is, zijn de eli's van volgende maand ook niet spannend meerquote:Op zondag 2 april 2023 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, daar houdt dan alles ook mee op, als het script voor een heel jaar al vastligt
Nou een tijdje terug wou Jappie dat ook al en toen zou dat nog 15k kosten. Nu ineens gratis. Wat een wipje al niet kan doen.quote:Op zondag 2 april 2023 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond het gunsten verlenen ook nog wel meevallen eigenlijk. Het race evenement hebben ze allemaal heel veel lol aan gehad en Jappie heeft even een dag aan zijn motor mogen zitten. Verder eigenlijk niet, geen info meegekregen met zijn motor.
Ik zie dat niet anders dan de spelletjes, het voetbalspel,, het dartbord, de biljarttafel, dj booth, drumstel of de vele boeken en rekenmachines die binnen zijn gekomen en binnen zijn gebleven.
Grote kans dat er van te voren al afgesproken was dat de motor van jappie 1 dag binnen mocht.
Ik ookquote:Op zondag 2 april 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje een privilege van het koken hoor
dat heeft toch niet veel met script te maken?quote:Op zondag 2 april 2023 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, daar houdt dan alles ook mee op, als het script voor een heel jaar al vastligt
Heb meerdere fragmenten teruggezien waarin ie het zonder het hardop te mogen zeggen gewoon min of meer toegaf jaquote:Op zondag 2 april 2023 18:17 schreef Adat231 het volgende:
[..]
was wel zijn motor. zelfs het nummerbord klopte. mocht alleen niemand weten zei hij in de ochtend tegen wanda
Dat is al een scriptquote:Op zondag 2 april 2023 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heeft toch niet veel met script te maken?
er kan gezegd zijn : als je er nog in zit in het tweede half jaar, mag je een keer een evenement organiseren en mag je motor een dag naar binnen.
zit je er niet meer in, dan komt je motor niet binnen
(ofzoiets)
dat begreep ik ook uit zijn woordenquote:Op zondag 2 april 2023 18:17 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Nu is dat niet meer zo erg omdat er veel meer eten is maar in die eerste weken hadden ze heel weinig en echt wel honger. Ik zag in een oude afl dat Ruben een heel drama maakte over het feit dat hij Gerry in de keuken een cherry tomaatje zag etenquote:Op zondag 2 april 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje een privilege van het koken hoor
Jawel Kim was boos toen ze het hoorde en zei "wat een bulshit is dit waarom Jasper wel spullen van hem en een ander niet" ze zou naar k5 gaan om het te vragen maar is er niet van gekomen zoals we weten jammer genoegquote:Op zondag 2 april 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Mirthe een stukje kaas in haar bh verstoptequote:Op zondag 2 april 2023 18:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu is dat niet meer zo erg omdat er veel meer eten is maar in die eerste weken hadden ze heel weinig en echt wel honger. Ik zag dingen een oude afl dat Ruben een heel drama maakte over het feit dat hij Gerry in de keuken een cherry tomaatje zag eten
Dus toch, dat heb ik niet mee gekregen.quote:Op zondag 2 april 2023 18:33 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jawel Kim was boos toen ze het hoorde en zei "wat een bulshit is dit waarom Jasper wel spullen van hem en een ander niet, ze zou naar k5 gaan om het te vragen maar is er niet van gekomen zoals we weten jammer genoeg
Dat heb ik ook gezienquote:Op zondag 2 april 2023 18:33 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jawel Kim was boos toen ze het hoorde en zei "wat een bulshit is dit waarom Jasper wel spullen van hem en een ander niet" ze zou naar k5 gaan om het te vragen maar is er niet van gekomen zoals we weten jammer genoeg
Was volgens 1 of 2 dagen voor ze weggingquote:Op zondag 2 april 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus toch, dat heb ik niet mee gekregen.
Denk toch echt einde konijn.quote:Op zondag 2 april 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben meer benieuwd of er morgen een SjeffieKonijn uit de HogeFeboHoed komt.. of die nachtkaars weer uitgeblazen wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |