Ik denk niet dat Wanda dat gaat doen , ik snap ook niet waarom hij daar zo mee bezig is , Wanda heeft wel andere dingen aan haar hoofdquote:Op zondag 2 april 2023 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Jappie zou willen dat het augustus was en dat hij dingen wist, want niet weten maakt hem onrustig en dan vraagt hij zich soms wat hij daar nog doet, want als ik eruit ben krijg ik antwoorden. Jappie hoopt dat Wanda hem laat weten als ze hem nodig heeft.
Ik maak mij er niet druk om verre van dat. Wat mij betreft kunnen er nog wel meer uit 5 maanden en nog 19 man weet niet met hoeveel ze over willen blijven. En Jeff gaat dinsdag echt niet weg.quote:Op zondag 2 april 2023 15:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niet waar mensen zich druk om maken , als er wel had kunnen gestemd hoefde hij niet weg , de situatie is nu anders omdat er een paar mensen weg zijn , niets aan te doen , het is wat het is
Ik denk dat het voor Jappie veel meer was dan voor Wanda, zij heeft/had iemand buiten en gaat echt geen contact met hem zoeken als hij daar nog zit.quote:Op zondag 2 april 2023 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wanda dat gaat doen , ik snap ook niet waarom hij daar zo mee bezig is , Wanda heeft wel andere dingen aan haar hoofd
Of hem gewoon lekker weg stemmen, tijdens een eliminatie ,probleem opgelostquote:Op zondag 2 april 2023 15:55 schreef xsaskiax het volgende:
Als Jeffrey nou gewoon besluit om toch te blijven zijn we van een hoop gedoe af: er blijft gewoon gefrituurd worden, de eliminatie kan doorgaan, een aantal mensen schieten gelijk in de stress, de humor blijft in het programma (voor zover aanwezig wordt dit toch vaak door Jeffrey aangezwengeld), in de COS is er veel meer om over te praten en ga zo maar door
Ja, onder ander....ik🫡🫡quote:Op zondag 2 april 2023 14:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja is echt dikke censuur vandaag en gister, benieuwd hoe lang dat gaat duren voor ons.
Maar het was even een momentje tussen 2 mensen die elkaar aardig vinden dus wie weet en is niet voor mij he, maar begreep van de week dat er nog steeds mensen zijn die het een leuk setje vinden.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 2 april 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Jappie veel meer was dan voor Wanda, zij heeft/had iemand buiten en gaat echt geen contact met hem zoeken als hij daar nog zit.
Ik denk eerder 10/90 en dan 90% dat hij blijftquote:Op zondag 2 april 2023 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het 50/50 kans is dat Jeffrey weg gaat.
O, wat heeft hij gewonnen dan?quote:Op zondag 2 april 2023 16:02 schreef Deisyy het volgende:
Jappie: Ik heb al wat gewonnen, het kan me nu niet meer zoveel schelen
Die race dag in de loodsquote:
Ik moet het ook nog zien of hij gaat hoor.quote:Op zondag 2 april 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk eerder 10/90 en dan 90% dat hij blijft
Mijn man en ik dachen hetzelfde. Mijn man is er nog steeds van overtuigdquote:Op zondag 2 april 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toen het programma begon heb ik echt een tijdje gedacht als ik Babette zag: goh dit is wel apart dat ze er ook een transgender bij hebben
Aandacht voor zijn sport en die racedagquote:
O kan mij niet zo voorstellen wat hij daar mee gewonnen heeftquote:
quote:Op zondag 2 april 2023 16:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat het er uit ziet dat het tussen Wanda en vriend voorbij is, eerste stap is gelukt.
Ik heb toch het donkerbruin vermoeden dat ze dan toch niet met Jasper verder zou gaanquote:Op zondag 2 april 2023 16:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat het er uit ziet dat het tussen Wanda en vriend voorbij is, eerste stap is gelukt.
Dat was zijn droom , hij heeft dat zelf ook zo benoemd dat hij al gewonnen had om die redenenquote:Op zondag 2 april 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan mij niet zo voorstellen wat hij daar mee gewonnen heeft
Het was leuk, gezellig, maar daar heeft hij buiten niets aan.
Dan was vrijdag een hele dubbele dag voor hem, best sneu dat dat juist de dag was dat Wanda weg ging.quote:Op zondag 2 april 2023 16:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was zijn droom , hij heeft dat zelf ook zo benoemd dat hij al gewonnen had om die redenen
Heeft hij zijn 24 uur al aangevraagd?quote:Op zondag 2 april 2023 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het 50/50 kans is dat Jeffrey weg gaat.
Zo zei hij dat ookquote:Op zondag 2 april 2023 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was vrijdag een hele dubbele dag voor hem, best sneu dat dat juist de dag was dat Wanda weg ging.
Dat kan niet in het weekend.quote:Op zondag 2 april 2023 16:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Heeft hij zijn 24 uur al aangevraagd?
Ze zat al bijna 24/7 met hem en had bijna geen tijd over voor een ander, dat speelde al toe Kim K er nog was, ze waren veel minder close toen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb toch het donkerbruin vermoeden dat ze dan toch niet met Jasper verder zou gaan
Misschien voor daar omdat je daar toch in een andere bubbel leeftquote:Op zondag 2 april 2023 16:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zat al bijna 24/7 met hem en had bijna geen tijd over voor een ander, dat speelde al toe Kim K er nog was, ze waren veel minder close toen.
De loods bubbel is geknaptquote:Op zondag 2 april 2023 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien voor daar omdat je daar toch in een andere bubbel leeft
Maar wie weet we gaan het vast horen mocht het zo zijn
quote:Op zondag 2 april 2023 16:22 schreef freaky40 het volgende:
Streams hebben er nog steeds moeilijk mee, rond draaiende cirkels nu zelfs al eerder dan na 2 uur aan te hebben. Browser (FireFox) die trager wordt. Wie hebben nog meer last?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 april 2023 16:28 schreef Hoempah het volgende:
[..]Snap hier niets van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik heb chromequote:Op zondag 2 april 2023 16:22 schreef freaky40 het volgende:
Streams hebben er nog steeds moeilijk mee, rond draaiende cirkels nu zelfs al eerder dan na 2 uur aan te hebben. Browser (FireFox) die trager wordt. Wie hebben nog meer last?
Hier idem.quote:
Ik heb nergens last van bedoelde ik ,sorryquote:
Dacht dat het eerst een capaciteits probleem was omdat Big Brother ook bezig was en dat de servers het niet trokken maar het is nog steeds.quote:Op zondag 2 april 2023 16:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hier idem.
Na een tijd zonder ,bufferen beide streams .
Opnieuw inloggen en het gaat weer een tijdje goed.
Firefox, windows.
Ik denk het eigenlijk welquote:Op zondag 2 april 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Jappie veel meer was dan voor Wanda, zij heeft/had iemand buiten en gaat echt geen contact met hem zoeken als hij daar nog zit.
Gewoon een nepperd bij de action bestellenquote:Op zondag 2 april 2023 16:40 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha: "We kunnen ook net als Wanda bloembollen planten"
Jap: "Doen we sowieso wel"
Sasha: "Wanda's favoriete bloem was toch een hyacint?"
Jap: "Waterlelie"
Sasha: "......Maar die kunnen we niet planten!"
Jap: "Nee.... Ja in de hottub"
Ik denk dus van niet, dat ze alles op alles gaat zetten om dat met Ivor goed te krijgenquote:Op zondag 2 april 2023 16:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel![]()
Zij geeft veel meer om Jappie dan ze wil toegeven
Ze was al weken de camera's in de gaten aan het houden boven op die kussens, dat doe je niet als het gewoon vriendschap is
Zij trok Jappie ook mee in dat hoekje om te zoenen
Hij mocht niet bij Wendy slapen, jaloers
etc etc
Daar zit gevoel bij, dat is niet alleen maar lust
Maar dat gaat niet lukkenquote:Op zondag 2 april 2023 16:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dus van niet, dat ze alles op alles gaat zetten om dat Ivor goed te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |