Ik snap die kapotte broeken sowieso nietquote:
Esther had er vanmorgen ook een aan ook al van die grote stukken er uitquote:
WTFquote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
'Opbloeien' noemde Zoe dit...
Vreselijk , nooit begrepen waarom mensen een kapotte nieuwe broek kopenquote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Esther had er vanmorgen ook een aan ook al van die grote stukken er uitIk blijf het geen gezicht vinden bij wie dan ook
Ja die donker blauwe of zwartequote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Esther had er vanmorgen ook een aan ook al van die grote stukken er uitIk blijf het geen gezicht vinden bij wie dan ook
IK ook niet hoor. ZIe dat Isaac er ook al een aan heeftquote:Op zondag 2 april 2023 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijk , nooit begrepen waarom mensen een kapotte nieuwe broek kopen
Okequote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
'Opbloeien' noemde Zoe dit...
Tja dat is mode dingetje.quote:Op zondag 2 april 2023 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook dingen gebleekt maar dan geen nieuwe dingenquote:Op zondag 2 april 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tja dat is mode dingetje.
Vroeger kocht ik een wranglerbroek en ging daar dan chloor op gooien ( "das toch raar")
Het ziet er niet uit, bij niemandquote:Op zondag 2 april 2023 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen het programma begon heb ik echt een tijdje gedacht als ik Babette zag: goh dit is wel apart dat ze er ook een transgender bij hebbenquote:
Dat had ik bij Djedi, Gerry en Moraima ookquote:Op zondag 2 april 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toen het programma begon heb ik echt een tijdje gedacht als ik Babette zag: goh dit is wel apart dat ze er ook een transgender bij hebben
Nu een hele?quote:Op zondag 2 april 2023 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
Nu weer bij Bern en Mirthe, Bern was ooit een halve ork, dat we het weten he, goffer, regie haat ons nu ook of zo.
Dat spel zou de open haard in moeten, ik houd sowieso niet van dat soort spellenquote:Op zondag 2 april 2023 15:41 schreef xsaskiax het volgende:
Mensen sodeflikker nou toch op met dat quasi serieuze praten over D&D...... als streamers daar ook zo gek van zouden zijn, zouden ze niet streamen (simpel gedacht, maar toch)
Interessante gesprekken mogen we niet zien/horen, maar dit geneuzel...... donder toch op!!!!!
Bern doet zijn bek urenlang niet open, maar wee oh wee als het over D&D gaat, dan is hij niet te stoppen......... klets thuis lekker verder (en neem je fanatieke loodsmaatjes mee) knullllll!quote:
Hoorde hem van de week toch anders over Babette. Ze slijmen allemaal met elkaar zijn het allemaal met elkaar eens tot er een ander komtquote:Op zondag 2 april 2023 15:48 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano (slijmbal) tegen Babette: het komt goed joh, we hebben elkaar.........
zolang je maar geen trap oploopt om iets met hem uit te praten denk ik dan toch even....
Ze hebben toch ook vrijstelling als ze manager zijnquote:Op zondag 2 april 2023 15:50 schreef engine het volgende:
Beps en Ciano concluderen dat elke manager recht heeft op een vrijstelling.
Moet er wel een eliminatie komenquote:Op zondag 2 april 2023 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook vrijstelling als ze manager zijn![]()
![]()
Moraima helemaal met d'r zware Oeroeboeroeh-stemquote:Op zondag 2 april 2023 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik bij Djedi, Gerry en Moraima ook
Je hebt er alleen niet zoveel aan.quote:Op zondag 2 april 2023 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Ja klopt zei iemand van de week ook al daar, weet zo niet meer wie.quote:Op zondag 2 april 2023 15:50 schreef engine het volgende:
Beps en Ciano concluderen dat elke manager recht heeft op een vrijstelling.
Maar dan nog: iedere manager heeft vrijstelling , dus ik snap het probleem nietquote:
Maar als er deze maand geen een komt? Dan is Rupert de manager die geen vrijstelling heeft gehadquote:Op zondag 2 april 2023 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Hij zit er nog en had niet weggestemd kunnen worden, de situatie van nu is wat het isquote:
Dat kan altijd aangepast worden naar mate er steeds meer bewoners weg gaan vrijwillig, gedwongen of geėlimineerd.quote:Op zondag 2 april 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als er deze maand geen een komt? Dan is Rupert de manager die geen vrijstelling heeft gehad
Nee dit is zeker geen bewuste keuze, dus ik ben benieuwd hoe ze hiermee om gaan. Of toch een eliminatie morgen of Rupert krijgt bij de volgende eliminatie alsnog zijn vrijstelling.quote:Op zondag 2 april 2023 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan nog: iedere manager heeft vrijstelling , dus ik snap het probleem niet
De situatie van nu is vast niet bewust door de febo zo gekozen![]()
Ik snap niet waar mensen zich druk om maken , als er wel had kunnen gestemd hoefde hij niet weg , de situatie is nu anders omdat er een paar mensen weg zijn , niets aan te doen , het is wat het isquote:Op zondag 2 april 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als er deze maand geen een komt? Dan is Rupert de manager die geen vrijstelling heeft gehad
Eens, en het hele programma gered. Misschien moet John in hoogst eigen persoon even een woordje wisselen met Jeff.quote:Op zondag 2 april 2023 15:55 schreef xsaskiax het volgende:
Als Jeffrey nou gewoon besluit om toch te blijven zijn we van een hoop gedoe af: er blijft gewoon gefrituurd worden, de eliminatie kan doorgaan, een aantal mensen schieten gelijk in de stress, de humor blijft in het programma (voor zover aanwezig wordt dit toch vaak door Jeffrey aangezwengeld), in de COS is er veel meer om over te praten en ga zo maar door
Ik denk dat het 50/50 kans is dat Jeffrey weg gaat.quote:Op zondag 2 april 2023 15:55 schreef xsaskiax het volgende:
Als Jeffrey nou gewoon besluit om toch te blijven zijn we van een hoop gedoe af: er blijft gewoon gefrituurd worden, de eliminatie kan doorgaan, een aantal mensen schieten gelijk in de stress, de humor blijft in het programma (voor zover aanwezig wordt dit toch vaak door Jeffrey aangezwengeld), in de COS is er veel meer om over te praten en ga zo maar door
Ik snap echt het probleem niet , als er wel had kunnen worden gestemd in Maart had er iig niet op hem gestemd kunnen wordenquote:Op zondag 2 april 2023 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dit is zeker geen bewuste keuze, dus ik ben benieuwd hoe ze hiermee om gaan. Of toch een eliminatie morgen of Rupert krijgt bij de volgende eliminatie alsnog zijn vrijstelling.
Jeffrey heeft al een paar keer gezegd dat hij achter de schermen aan het programma mee zou willen werken, bied die jongen een baan aan voor de volgende serie en hij is hartstikke blij, probleem opgelostquote:Op zondag 2 april 2023 15:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens, en het hele programma gered. Misschien moet John in hoogst eigen persoon even een woordje wisselen met Jeff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |