quote:Op zondag 2 april 2023 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
Oh misschien ff de tijd noteren voor de liefhebbers zodat ze er een filmpje van kunnen vragen.
Afijn, afgelopen minuten in de keuken, Bern en Sas als klef en bef.
Filmpjes maken is nu niet te doen , alles wat een beetje naar gametalk oid riekt wordt gewisseldquote:Op zondag 2 april 2023 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
Oh misschien ff de tijd noteren voor de liefhebbers zodat ze er een filmpje van kunnen vragen.
Afijn, afgelopen minuten in de keuken, Bern en Sas als klef en bef.
quote:Op zondag 2 april 2023 14:54 schreef Seattle het volgende:
Het is hier natuurlijk zo rustig omdat iedereen naar de meet & Greet is
Niet te doen met die nep zooiquote:
Ja is echt dikke censuur vandaag en gister, benieuwd hoe lang dat gaat duren voor ons.quote:Op zondag 2 april 2023 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Filmpjes maken is nu niet te doen , alles wat een beetje naar gametalk oid riekt wordt gewisseld
Voor mij niet lang meerquote:Op zondag 2 april 2023 14:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja is echt dikke censuur vandaag en gister, benieuwd hoe lang dat gaat duren voor ons.
Maar het was even een momentje tussen 2 mensen die elkaar aardig vinden dus wie weet en is niet voor mij he, maar begreep van de week dat er nog steeds mensen zijn die het een leuk setje vinden.
Het enige leuke aan Esther van afgelopen tijd was net op dat klimrek en het risico dat ze zich ernstig zou blesseren.quote:Op zondag 2 april 2023 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet te doen met die nep zooi
Esther die aan het eten is maakt me ook misselijk
Mexx en Mattin zijn op weg naar de Meet and greet "love and peace out" zegt ie.quote:Op zondag 2 april 2023 14:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat zal het zijn.
![]()
Ik verwacht wel ergens een verslag van iemand die geweest is.![]()
#helpmatinaaneenrestaurantquote:Op zondag 2 april 2023 14:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx en Mattin zijn op weg naar de Meet and greet "love and peace out" zegt ie.
Je weet het niet he en iedere keer dat je zegt ermee te stoppen gebeurt er wat, behalve gister dan.quote:Op zondag 2 april 2023 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor mij niet lang meer![]()
Het programma is al uitgespeeld
Natuurlijk weet je dat allangquote:Op zondag 2 april 2023 15:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je weet het niet he en iedere keer dat je zegt ermee te stoppen gebeurt er wat, behalve gister dan.![]()
Het is meestal gewoon achtergrondmuziek voor mij tijdens het gamen, hoef ik niet zo op te letten zoals bij een serie of film.En ik ga aan als ik denk iets interresants te horen. Ik red dat nog wel 5 maanden, jij ook puzzie.
quote:Op zondag 2 april 2023 14:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx en Mattin zijn op weg naar de Meet and greet "love and peace out" zegt ie.
Ssstt laat mij denken dat er nog iets zou kunnen veranderen na al dat jaren rls streamen, ik weet beter ja maar laat mijquote:
Dan ben je toch eigenlijk ook een halfgare klapjosti als je daar op afkomtquote:Op zondag 2 april 2023 14:54 schreef Seattle het volgende:
Het is hier natuurlijk zo rustig omdat iedereen naar de meet & Greet is
Dat noemen we op fok, schuimpjes.quote:Op zondag 2 april 2023 15:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan ben je toch eigenlijk ook een halfgare klapjosti als je daar op afkomt
Nu weer op babs en tiano maar zal wel weer niet lang duren. En ik durf mijn geluid niet meer harder te zetten door dat gewissel.quote:Op zondag 2 april 2023 15:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoor het wel als er wat interessants gebeurd
Allemaal halve verhalen die elk moment kunnen worden weggedraaidquote:Op zondag 2 april 2023 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu weer op babs en tiano maar zal wel weer niet lang duren. En ik durf mijn geluid niet meer harder te zetten door dat gewissel.
als bep dat echt heeft gezegd over wendy ,ben ik helemaal klaar met bepquote:Op zondag 2 april 2023 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij zegt Babette nu tegen Marciano dat Wendy geen vertrouwens persoon is.
Ik dacht het te horen kwam net terug en zetten de koptelefoon opquote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
als bep dat echt heeft gezegd over wendy ,ben ik helemaal klaar met bep
Mocht ze willen, het is meer penelope van de thunderbirhtsquote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan Bobbi Eden
-knip-quote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
als bep dat echt heeft gezegd over wendy ,ben ik helemaal klaar met bep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |