Dat noemen we op fok, schuimpjes.quote:Op zondag 2 april 2023 15:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan ben je toch eigenlijk ook een halfgare klapjosti als je daar op afkomt
Nu weer op babs en tiano maar zal wel weer niet lang duren. En ik durf mijn geluid niet meer harder te zetten door dat gewissel.quote:Op zondag 2 april 2023 15:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoor het wel als er wat interessants gebeurd
Allemaal halve verhalen die elk moment kunnen worden weggedraaidquote:Op zondag 2 april 2023 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu weer op babs en tiano maar zal wel weer niet lang duren. En ik durf mijn geluid niet meer harder te zetten door dat gewissel.
als bep dat echt heeft gezegd over wendy ,ben ik helemaal klaar met bepquote:Op zondag 2 april 2023 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij zegt Babette nu tegen Marciano dat Wendy geen vertrouwens persoon is.
Ik dacht het te horen kwam net terug en zetten de koptelefoon opquote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
als bep dat echt heeft gezegd over wendy ,ben ik helemaal klaar met bep
Mocht ze willen, het is meer penelope van de thunderbirhtsquote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan Bobbi Eden
-knip-quote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
als bep dat echt heeft gezegd over wendy ,ben ik helemaal klaar met bep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |