Vandaag B en S heel weinig samen?. Lees alleen maar dat Sas hele dag met Jap optrekt, gisteravond ook al. Iets voorgevallen tussen B en S, na zuipen tijdens en na de racedag?quote:Op zondag 2 april 2023 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ken het van OdM , een soortgelijk spel
Ik hoorde ook rijst dacht ik? Benieuwd wat het gaat worden.quote:
Denk eerder dat dit van achter moet omdat de Bern en Sacha streams slaapverwekkend zijnquote:Op zondag 2 april 2023 17:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vandaag B en S heel weinig samen?. Lees alleen maar dat Sas hele dag met Jap optrekt, gisteravond ook al. Iets voorgevallen tussen B en S, na zuipen tijdens en na de racedag?
Rijst met gebakken frikandel en jus en wortelquote:Op zondag 2 april 2023 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoorde ook rijst dacht ik? Benieuwd wat het gaat worden.
Jeff is ook weinig in beeld geweestquote:Op zondag 2 april 2023 17:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vandaag B en S heel weinig samen?. Lees alleen maar dat Sas hele dag met Jap optrekt, gisteravond ook al. Iets voorgevallen tussen B en S, na zuipen tijdens en na de racedag?
okay mij niet bellenquote:Op zondag 2 april 2023 17:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Rijst met gebakken frikandel en jus en wortel
daarstraks waren bern en sas klef en bef in de keuken , ze doen ook dingen apart, en met japie doet sas iets voor pasenquote:Op zondag 2 april 2023 17:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 april 2023 17:51 schreef humpty het volgende:
[..]
Denk eerder dat dit van achter moet omdat de Bern en Sacha streams slaapverwekkend zijn
Lays Chips heeft zijn nieuwe smaak te pakken voor een nieuwe local taste chips line....quote:Op zondag 2 april 2023 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Frikandelsoep, met echte stukjes frikandel![]()
Zou een prima Unox reclame zijn
Doet hij leuk voor de birdiesquote:
Dat welquote:Op zondag 2 april 2023 17:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Doet hij leuk voor de birdies![]()
Ik vind die andere buiten ook schattig, de birdies ook
Wordt weer heerlijk gekookt door de manager en zijn aanhangquote:
Iemand hier opperde al dat de nieuwe stream operators nog ingewerkt moeten worden.. die ouwe gevlucht zijn uit armoedequote:Op zondag 2 april 2023 17:58 schreef Adat231 het volgende:
dit programma wordt vakkundig de nek omgedraaid. Niet alleen omdat spraakmakende figuren de loods verlaten, maar ook omdat de streams bij een intetrrestant gesprek direct worden weggedraaid naar een persoon die iets aan het doen is ipv iets aan het zeggn is.Zonde!
Het kan niet de bedoeling zijn om het de nek om te draaien want er staat een programma wijziging op stapel; nieuwe uitzendtijd. Er zal alles aan gedaan moeten worden om het tij te keren. De kijkcijfers zijn best goed en lijken zelfs beter te worden maar of dat ook zo blijft bij een verandering van het uitzendtijdstip valt te bezien. De vaste kern verhuisd wel mee, maar nieuwe kijkers trekken zal ook de bedoeling zijn maar weet niet of dit op deze manier lukt. Nu is de zondag met name altijd een saaie dag, dat vergeten er hier veel dus vanaf morgen zal er wel weer een verdienopdracht komen, eliminaties zitten er niet meer in voorlopig...quote:Op zondag 2 april 2023 17:58 schreef Adat231 het volgende:
dit programma wordt vakkundig de nek omgedraaid. Niet alleen omdat spraakmakende figuren de loods verlaten, maar ook omdat de streams bij een intetrrestant gesprek direct worden weggedraaid naar een persoon die iets aan het doen is ipv iets aan het zeggn is.Zonde!
Ik zag gisteren na afloop van BB wat mensen van de productie in beeld. Allemaal gastjes van 16 ofzoquote:Op zondag 2 april 2023 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iemand hier opperde al dat de nieuwe stream operators nog ingewerkt moeten worden.. die ouwe gevlucht zijn uit armoede
Het is wel karig met inkomsten deze maand geloof ik.quote:Op zondag 2 april 2023 18:03 schreef lojanda het volgende:
Zijn er deze maand tijdens het managerschap van Rupert zo weinig opdrachten geweest en hebben ze minder verdiend als de andere maanden? Ik vind het zo vreemd dat er zo vaak geen normaal eten is deze maand.
Nou wel wat ouder, maar geen seniors in ieder geval.quote:Op zondag 2 april 2023 18:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zag gisteren na afloop van BB wat mensen van de productie in beeld. Allemaal gastjes van 16 ofzo
A la Freekie: Nee. Punt!quote:Op zondag 2 april 2023 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan niet de bedoeling zijn om het de nek om te draaien want er staat een programma wijziging op stapel; nieuwe uitzendtijd. Er zal alles aan gedaan moeten worden om het tij te keren. De kijkcijfers zijn best goed en lijken zelfs beter te worden maar of dat ook zo blijft bij een verandering van het uitzendtijdstip valt te bezien. De vaste kern verhuisd wel mee, maar nieuwe kijkers trekken zal ook de bedoeling zijn maar weet niet of dit op deze manier lukt. Nu is de zondag met name altijd een saaie dag, dat vergeten er hier veel dus vanaf morgen zal er wel weer een verdienopdracht komen, eliminaties zitten er niet meer in voorlopig...
Als het zo doorgaat met wat er nu op de streams te zien is dan zullen er iig heel veel streamers afhaken.. wat dat met de tv kijker gaat doen is nog afwachten.quote:Op zondag 2 april 2023 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan niet de bedoeling zijn om het de nek om te draaien want er staat een programma wijziging op stapel; nieuwe uitzendtijd. Er zal alles aan gedaan moeten worden om het tij te keren. De kijkcijfers zijn best goed en lijken zelfs beter te worden maar of dat ook zo blijft bij een verandering van het uitzendtijdstip valt te bezien. De vaste kern verhuisd wel mee, maar nieuwe kijkers trekken zal ook de bedoeling zijn maar weet niet of dit op deze manier lukt. Nu is de zondag met name altijd een saaie dag, dat vergeten er hier veel dus vanaf morgen zal er wel weer een verdienopdracht komen, eliminaties zitten er niet meer in voorlopig...
Nou, dat is altijd roeptoeteren vanaf de zijlijn, ik moet het nog zien.quote:Op zondag 2 april 2023 18:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat met wat er nu op de streams te zien is dan zullen er iig heel veel streamers afhaken.. wat dat met de tv kijker gaat doen is nog afwachten.
Dat belachelijke Jappie-Circus met zijn motor, om één deelnemer volledig de Hemel in te schoppen nadat die met Wanda-Neuken de volledige aandacht heeft gekregen van Achter.. inclusief het vertrek drama van Wanda geeft te denken..is dat de nieuwe richting die SBS op wilquote:Op zondag 2 april 2023 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht eigenlijk dat het gelijk opging net met de andere maanden..quote:Op zondag 2 april 2023 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel karig met inkomsten deze maand geloof ik.
Tijd dat Utopia weer terug komt of op zijn minst onderdelen uit Utopia in dit programma te brengen om het tij te keren.quote:Op zondag 2 april 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat belachelijke Jappie-Circus met zijn motor, om één deelnemer volledig de Hemel in te schoppen nadat die met Wanda-Neuken de volledige aandacht heeft gekregen van Achter.. inclusief het vertrek drama van Wanda geeft te denken..is dat de nieuwe richting die SBS op wil
Wanhoop of een mislukte actie om het format in leven te houden.. tot nu toe een One Day Fly gebleken
Ik ben niet zeker. Ja Rupert kan ook toveren met geld lijkt het.quote:Op zondag 2 april 2023 18:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht eigenlijk dat het gelijk opging net met de andere maanden..
Toch denk ik dat hij best wel wat dingen voor zichzelf heeft aangeschaft van het geld uit de huishoudpot waardoor er minde4 over blijft voor boodschappen.
Dat is idd nog te bezien maar als ik voor mezelf spreek kijk heb ik de streams een stuk minder aan staan want ik irriteer me mateloos aan wat we mogen zien..quote:Op zondag 2 april 2023 18:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, dat is altijd roeptoeteren vanaf de zijlijn, ik moet het nog zien.
Ik verwacht eerder de succesvolle DGK-taferelen .. er staat minstens zoveel geld op het menu, genoeg om een moord voor te plegenquote:Op zondag 2 april 2023 18:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijd dat Utopia weer terug komt of op zijn minst onderdelen uit Utopia in dit programma te brengen om het tij te keren.
Achterover drukken bedoel je?quote:Op zondag 2 april 2023 18:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben niet zeker. Ja Rupert kan ook toveren met geld lijkt het.
Werd in dat programma maar nieuw leven geblazenquote:Op zondag 2 april 2023 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder de succesvolle DGK-taferelen .. er staat minstens zoveel geld op het menu, genoeg om een moord voor te plegen
Ik vond het een rare actie van het programma : niemand mocht prive dingen mee en Jappie krijgt zijn brommert in die fakking loods , dat klopte van geen kantenquote:Op zondag 2 april 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat belachelijke Jappie-Circus met zijn motor, om één deelnemer volledig de Hemel in te schoppen nadat die met Wanda-Neuken de volledige aandacht heeft gekregen van Achter.. inclusief het vertrek drama van Wanda geeft te denken..is dat de nieuwe richting die SBS op wil
Wanhoop of een mislukte actie om het format in leven te houden.. tot nu toe een One Day Fly gebleken
-doe normaal-quote:Op zondag 2 april 2023 18:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Werd in dat programma maar nieuw leven geblazen
Was niet zijn motorquote:Op zondag 2 april 2023 18:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond het een rare actie van het programma : niemand mocht prive dingen mee en Jappie krijgt zijn brommert in die fakking loods , dat klopte van geen kanten
Oh..., oké. Thanks👍 het viel me gewoon op dat Bern bijna niet aanwezig leek en Sas veel met Jappie.quote:Op zondag 2 april 2023 17:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
daarstraks waren bern en sas klef en bef in de keuken , ze doen ook dingen apart, en met japie doet sas iets voor pasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |