quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babypraat met Zoe"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Dat weet je nietquote:
In het weekend hebben ze 'vrij'quote:Op zondag 2 april 2023 16:46 schreef freaky40 het volgende:
Er wordt weer geen TV gemaakt vandaag net als gisteren. Je zou verwachten dat nu BB afgelopen is dat de focus weer gaat op EJVJL. Toen BB begon werd er ook ineens meer TV gemaakt bij EJVJL omdat ze wisten dat BB begonnen was. Andersom doen ze er dus nu niets mee vooralsnog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 april 2023 17:00 schreef Flow3r het volgende:Ik kende en wist dit ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 2 april 2023 17:00 schreef Flow3r het volgende:Jeetje, wat leuk. Met alle 40 deelnemers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Wat een raar verhaal, Rupert wist toen toch ook niets tot weinigquote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Zoe weet dus dat de kleine van haar nicht is geboren. Het is een jongetje ze hadden gedacht dat het een meisje zou zijn
Ze krijgen dus wel berichten door
quote:Op zondag 2 april 2023 17:00 schreef Flow3r het volgende:als ik er op klik kan ik niets zien en horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Alweer weg , alles wordt continu gewisseldquote:Op zondag 2 april 2023 17:06 schreef Flow3r het volgende:
Je kan door het keukenraam zien dat Babs nog steeds met Isaac in gesprek is
zo dan ?quote:Op zondag 2 april 2023 17:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
als ik er op klik kan ik niets zien en horen
Mogen wij niet horen, wij moeten Erik zien biljarten met ... Erik.quote:Op zondag 2 april 2023 17:06 schreef Flow3r het volgende:
Je kan door het keukenraam zien dat Babs nog steeds met Isaac in gesprek is
ja we mogen alleen oppervlakkige nonsens gesprekken horenquote:Op zondag 2 april 2023 17:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alweer weg , alles wordt continu gewisseld
Opvallend
Yep nu welquote:Op zondag 2 april 2023 17:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zo dan ?
https://www.tiktok.com/@:(...)/7141069115766131970
Ja, zodat je alles half hoortquote:Op zondag 2 april 2023 17:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja we mogen alleen oppervlakkige nonsens gesprekken horen
quote:Op zondag 2 april 2023 17:00 schreef Flow3r het volgende:Oh ja, dat wist ik iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Ik geloof dat ik haar juist hoorde vertellen tijdje terug dat ze als enige van de vrienden net voor ze het huis in ging het geslacht te horen heeft gekregen. Naam heeft ze zelf verzonnen. Ze had het toen over jongetje.quote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Zoe weet dus dat de kleine van haar nicht is geboren. Het is een jongetje ze hadden gedacht dat het een meisje zou zijn
Ik ookquote:
Dat mag dan wel weer bekend worden maar als iemand zijn/haar moeder ziek is nietquote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Dat is balen broquote:Op zondag 2 april 2023 17:18 schreef pingu66 het volgende:
De malafide streetboy: ik had helemaal niks ,man ( hij is aan het klaverjassen)
Of hij wist meer maar wist zijn mond te houdenquote:Op zondag 2 april 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal, Rupert wist toen toch ook niets tot weinig
ik dacht precies hetzelfde toen Zoë dit vertelde.quote:Op zondag 2 april 2023 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag dan wel weer bekend worden maar als iemand zijn/haar moeder ziek is niet
Ik begrijp ook dat Miertje en Kenzz bijna geen gezoen en gekleef meer doen.. er is Achter blijkbaar met de knoet gezwaaid dat de setjes uitelkaar moeten... behalve Rupie en ImaDieDie blijkbaarquote:Op zondag 2 april 2023 17:34 schreef engine het volgende:
Ik begrijp er geen hol van maar Bern en Mirthe hebben ook wat te doen.
Ik ken het van OdM , een soortgelijk spelquote:Op zondag 2 april 2023 17:34 schreef engine het volgende:
Ik begrijp er geen hol van maar Bern en Mirthe hebben ook wat te doen.
Dat kun je ze niet aan doen. De zijn vergroeid inmiddels.quote:Op zondag 2 april 2023 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begrijp ook dat Miertje en Kenzz bijna geen gezoen en gekleef meer doen.. er is Achter blijkbaar met de knoet gezwaaid dat de setjes uitelkaar moeten... behalve Rupie en ImaDieDie blijkbaar
OdM?quote:Op zondag 2 april 2023 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ken het van OdM , een soortgelijk spel
Oog des Meestersquote:
Dat snap ik welquote:Op zondag 2 april 2023 17:40 schreef Aggie46 het volgende:
Mirthe wil in ieder geval een high elf zijn
Okay dat ken ik ook niet.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |