Ik verwacht een lastige middag voor Ajax.quote:Op zondag 2 april 2023 11:51 schreef klaasweetalles het volgende:
middenveld met klaassen, taylor, berghuis
hoe kom je erop
het zijn 3 spelers die naar voren rennen...quote:Op zondag 2 april 2023 11:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik verwacht een lastige middag voor Ajax.
Al 3jaar niet gewonnen of zo?quote:Op zondag 2 april 2023 11:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat soort dingen houd ik nooit zo bij, maar die 12 uur wedstrijden zijn volgens mij vaak een drama. Maar we gaan het zo meemaken.quote:
Ik kijk zo mee tot de 0-1quote:Op zondag 2 april 2023 12:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat soort dingen houd ik nooit zo bij, maar die 12 uur wedstrijden zijn volgens mij vaak een drama. Maar we gaan het zo meemaken.
en vanmiddag veilig in het Feyenoordtopic?quote:
Vanzelfsprekend maat.quote:Op zondag 2 april 2023 12:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en vanmiddag veilig in het Feyenoordtopic?
1-4quote:Op zondag 2 april 2023 11:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je gesolliciteerd op de functie van FA?quote:Op zondag 2 april 2023 13:31 schreef Sked het volgende:
Niek staat dubbel in de OP, maar na het laatste debacle mag @:Coco dit oplossen.
ik solliciteer niet. Hoezo?quote:Op zondag 2 april 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je gesolliciteerd op de functie van FA?
Dat was niet nodig, want die deden toch al niks.quote:Op zondag 2 april 2023 14:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Is dat niet naar boven bijgesteld na het ontslag van sky en don?
*ingdingdingdingdingquote:Op zondag 2 april 2023 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was niet nodig, want die deden toch al niks.
quote:
Zo klonken er idd 3 vandaag.quote:
Had je ook een gevoel bij de 3-1 van ADO tegen Telstar?quote:Op zondag 2 april 2023 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo klonken er idd 3 vandaag.
KasteelGenot.
Gefeliciteerd maatquote:Op zondag 2 april 2023 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo klonken er idd 3 vandaag.
KasteelGenot.
Nee. Hoe voelde jij het als ex-ooievaar?quote:Op zondag 2 april 2023 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je ook een gevoel bij de 3-1 van ADO tegen Telstar?
Ovenschotel met kip en groentenquote:Op zondag 2 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Makkelijk een pizza in de oven gegooid.quote:Op zondag 2 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Wordt lastig en zeker gezien er geen jong team meer boven staat.quote:Op zondag 2 april 2023 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Hoe voelde jij het als ex-ooievaar?
"Haar overlevingskansen zijn twijfelachtig."quote:
Na 53 jaar de zee in. Dat zal een succes worden.quote:
Onderzoekers zijn van mening dat het een verkeerd idee was om te proberen een getrainde en aan mensen gewende orka te integreren met wilde soortgenoten. De weinige keren dat dat wél is gelukt, ging het om jonge dieren die maar heel korte tijd in gevangenschap hebben gezeten.quote:Op zondag 2 april 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 53 jaar de zee in. Dat zal een succes worden.
Laatste wel ja.quote:Op zondag 2 april 2023 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onderzoekers zijn van mening dat het een verkeerd idee was om te proberen een getrainde en aan mensen gewende orka te integreren met wilde soortgenoten. De weinige keren dat dat wél is gelukt, ging het om jonge dieren die maar heel korte tijd in gevangenschap hebben gezeten.
Gaat over free willy die het 1 jaar volhield. Ach doodgaan zal vast beter zijn dan gevangenschap.
Topje voedselketen. Geen idee aan wie we hem kunnen voeren.quote:Op zondag 2 april 2023 20:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Wat doen ze eigenlijk met dode orka's in gevangenschap
Durf te vragen
@:kingroland
Als in echt rijk was zou ik allicht best vegetariër worden. Einde bericht.quote:Op zondag 2 april 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Topje voedselketen. Geen idee aan wie we hem kunnen voeren.
Jij bent de enige user waarbij ik alles twee keer moet lezen.quote:Op zondag 2 april 2023 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in echt rijk was zou ik allicht best vegetariër worden. Einde bericht.
Het hoerentering duur is.quote:Op zondag 2 april 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent de enige user waarbij ik alles twee keer moet lezen.
Vertel ons meer.
Als mensen dieren willen zien gaan ze maar op reis. Overal dolfijnen te zien, alleen dan zonder hoepel.quote:Op zondag 2 april 2023 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het hoerentering duur is.
Maar wat een absurde industrie is het vlees toch en wat zijn dingen als dierentuinen toch bizarre gedachtegoeden. Het milieu kan mij verder gestolen worden overigens.
Beste vriend van de mens.quote:
Sta te vaak in stedelijk gebied met onregelmatige werktijden.quote:Op zondag 2 april 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beste vriend van de mens.
Mooie aankoop.
Je woont toch in de weilanden?quote:Op zondag 2 april 2023 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta te vaak in stedelijk gebied met onregelmatige werktijden.
Vertrek vroeg, kom laat thuis. Alles kan maar dat wordt vanzelf een stresspunt.quote:Op zondag 2 april 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je woont toch in de weilanden?
Daar moet je idd wel veel thuis voor zijn.
Kan hij niet mee naar je werk?
Dat is wel heel aandoenlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus nu heb ik als dagelijks doel tenminste 1 hond te aaien, zelfs hondensnoepjes in mijn werkbus (lol)
Zwart-wit man.quote:Op zondag 2 april 2023 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms, een panda of iets mag gewoon uitsterven hoor.
Die beesten doen er zelf idd niks aan om te blijven bestaanquote:Op zondag 2 april 2023 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms, een panda of iets mag gewoon uitsterven hoor.
Ik heb help mijn man is klusser opgezet en deze man is ook aandoenlijkquote:
Die hebben wel een probleem door ontbossing en mensen maar oke, deal.quote:Op zondag 2 april 2023 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die beesten doen er zelf idd niks aan om te blijven bestaan
Koala's mogen ook dood.
Is toch een bejaarde versie op squash? Oprecht geen idee.quote:Op zondag 2 april 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor net dat padél in het Engels als peddel wordt uitgesproken. Waarom geven wij die sport dan deze achterlijke naam?
Zeg dat maar tegen topfitte VanPersieGod.quote:Op zondag 2 april 2023 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch een bejaarde versie op squash? Oprecht geen idee.
Ik ben niet grijs.quote:Op zondag 2 april 2023 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen topfitte VanPersieGod.
quote:
En lukt je dit?quote:Op zondag 2 april 2023 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertrek vroeg, kom laat thuis. Alles kan maar dat wordt vanzelf een stresspunt.
Dus nu heb ik als dagelijks doel tenminste 1 hond te aaien, zelfs hondensnoepjes in mijn werkbus (lol)
Welterustenquote:
precies, tijdens haar laatste dagen is lolita is toch eindelijk vrijquote:Op zondag 2 april 2023 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onderzoekers zijn van mening dat het een verkeerd idee was om te proberen een getrainde en aan mensen gewende orka te integreren met wilde soortgenoten. De weinige keren dat dat wél is gelukt, ging het om jonge dieren die maar heel korte tijd in gevangenschap hebben gezeten.
Gaat over free willy die het 1 jaar volhield en nog veel jonger was. Ach doodgaan zal vast beter zijn dan gevangenschap.
Japanquote:Op zondag 2 april 2023 20:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Wat doen ze eigenlijk met dode orka's in gevangenschap
Durf te vragen
Is Littlerabbit stiekem bang voor honden?quote:
Klopt. Bij mijn ouders is zowat elke bezorger bang voor de hond omdat ie wat groot is. Terwijl het een schatje is.quote:Op zondag 2 april 2023 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meestal wel, 0 angst hebben/tonen helpt meestal zeer goed.
Duitse Dog?quote:Op zondag 2 april 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Bij mijn ouders is zowat elke bezorger bang voor de hond omdat ie wat groot is. Terwijl het een schatje is.
En natuurlijk omkoopbaar met koekjes.
Je hebt er nu 99quote:Op zondag 2 april 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Bij mijn ouders is zowat elke bezorger bang voor de hond omdat ie wat groot is. Terwijl het een schatje is.
quote:Op zondag 2 april 2023 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaat over free willy die het 1 jaar volhield en nog veel jonger was. Ach doodgaan zal vast beter zijn dan gevangenschap.
quote:In 1998 werd bij IJsland voor het eerst een orka in de natuur vrijgelaten; Keiko. Het dier was in 1979 gevangen en leefde jarenlang in een aquarium in Mexico. De orka was te zien in de succesvolle speelfilm Free Willy. Na de eerste film begon een campagne om Keiko vrij te laten in zijn natuurlijke leefgebied nabij IJsland. Daar werd het dier in 1998 naartoe gevlogen.
De orka werd in een baai uitgezet, maar kon er zelf op uit. Zo hoopten dierenactivisten dat het dier zou wennen aan zijn vrijheid. Keiko stierf uiteindelijk in 2003 op vermoedelijk 26-jarige leeftijd, waarschijnlijk aan de gevolgen van een longontsteking.
Ik ga altijd vrij ver om de eigenaar zijn ongelijk te bewijzen al is het een ram.quote:Op zondag 2 april 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze bijten mij maar. Mijn echte angsten deel ik uiteraard niet maar stop mij alsjeblieft niet in een te nauwe grot.quote:Op zondag 2 april 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Littlerabbit stiekem bang voor honden?
Ah, leuke hond.quote:Op zondag 2 april 2023 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Duitse Herder. Maar dan ook nog is wat groot geschapen.
Steve-O is vast ook voor tokkies.quote:Op zondag 2 april 2023 21:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik kijk weleens naar de podcast van Steve-O en die heeft ook een lieve hond.
Even gekeken, ook een leuke hond, ja.quote:
Ik heb Brandon Novak weleens zijn hand geschud, maar had liever zijn pik gezogen.quote:Op zondag 2 april 2023 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wildboyz met Steve O en Chris Pontius keek ik wel graag
Hij hoorde bij die junkie toch?quote:Op zondag 2 april 2023 21:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb Brandon Novak weleens zijn hand geschud, maar had liever zijn pik gezogen.
Goddomme, wat een lekkere hunk is dat jongen.
Papzak4life.quote:Op zondag 2 april 2023 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die papzak van een Viva la bam slaat wel alles.
Oh please ja doe Hyballa. Elke week een stukje sfeer.quote:
Excelsior kralingen godenquote:Op maandag 3 april 2023 02:10 schreef Caland het volgende:
Wie is nou de club van Rotterdam?
Hopelijk slapen jullie woensdag ook zo goed want helemaal niets in Amsterdam is denk ik wel de beste oplossing om er weer iets van te maken.quote:
Dit is correct en tevens juist.quote:Op maandag 3 april 2023 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik vermoed dat @:Caland een katertje zal hebben vandaag.
Geen idee. Gewoon de halve selectie vervangen.quote:
Gaat het?quote:Op maandag 3 april 2023 11:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon de halve selectie vervangen.
Redelijk. Nog steeds moe en vroeg naar bed. 's middags ook even liggen. Begin mei naar uroloog. Nieuwe medicatie slaat wel beter aan. Verder zo HBOMax activeren en bellen waar m'n ESPN blijft.quote:
Ik ga METEEN kijken.quote:Op maandag 3 april 2023 11:31 schreef Tjacka het volgende:
@:tarado maakt @:atypisch kapot in het ajaxtopic
hij denkt dat ik nu pas mijn voetbalintelligentie overschatquote:Op maandag 3 april 2023 11:31 schreef Tjacka het volgende:
Waar heb je wel verstand van?quote:Op maandag 3 april 2023 11:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij denkt dat ik nu pas mijn voetbalintelligentie overschat
(lol)
denk het nietquote:Op maandag 3 april 2023 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bitcoin
Nog 80 dagen tot een miljoen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Die beginnen elke ochtend met het drinken van een liter azijn.quote:Op maandag 3 april 2023 11:55 schreef KingRoland het volgende:
Een dag in het leven van de leerplichtambtenaar zou ik wel interessant vinden
Ik ga nu pas kijken.quote:Op maandag 3 april 2023 11:31 schreef Tjacka het volgende:
Gohquote:Op maandag 3 april 2023 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Tjacka is een beetje een sensatiezoeker.
Misschien eens een keer op hete kolen laten lopen HAHAHAHAquote:Op maandag 3 april 2023 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer race?quote:Op maandag 3 april 2023 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien eens een keer op hete kolen laten lopen HAHAHAHA
Over 4 weken. Azerbeidzjan. Hopelijk dan wel Checo vs. Max.quote:
Bedankt he kutchinezenquote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over 4 weken. Azerbeidzjan. Hopelijk dan wel Checo vs. Max.
oh ik vond het best sterk van mijn oude gabber @Taradoquote:Op maandag 3 april 2023 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Bro I take it as it is.quote:
Jeetje wat lang wachten, hoe komt dat?quote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over 4 weken. Azerbeidzjan. Hopelijk dan wel Checo vs. Max.
Halloquote:Op maandag 3 april 2023 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk @:tong80
Hopelijk veel plezier ervan.
TNXquote:Op maandag 3 april 2023 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk @:tong80
Hopelijk veel plezier ervan.
Middagquote:
Door de Chinezen.quote:
vd week nog 2001 A Space Odyssey zitten kijken. Volgens een kleine 500 regisseurs de beste film ooit. (8,3 op imdb 680k votes) Volgens forum admin @GGMM een waardeloze kutfilm.quote:
Toch ga ik dit niet kijkenquote:Op maandag 3 april 2023 15:18 schreef GGMM het volgende:
Avatar: The Way of Water(2022)8.3action, adventure, fantasy, sci-fi192PG-1312James CameronJames Cameron, Rick Jaffa, Amanda SilverSam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney WeaverJake Sully lives with his newfound family formed on the extrasolar moon Pandora. Once a familiar threat returns to finish what was previously started, Jake must work with Neytiri and the army of the Na'vi race to protect their homeEen stuk minder kut dan 2001 a space odyssey
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:kingroland @:wereldgozer @:maxi-mus check review6.8
Toch ga ik dit niet kijkenquote:Op maandag 3 april 2023 15:18 schreef GGMM het volgende:
Avatar: The Way of Water(2022)8.3action, adventure, fantasy, sci-fi192PG-1312James CameronJames Cameron, Rick Jaffa, Amanda SilverSam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney WeaverJake Sully lives with his newfound family formed on the extrasolar moon Pandora. Once a familiar threat returns to finish what was previously started, Jake must work with Neytiri and the army of the Na'vi race to protect their homeEen stuk minder kut dan 2001 a space odyssey
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:kingroland @:wereldgozer @:maxi-mus check review6.8
Samen met de openingsscene van The Player van Robert Altman beste openingsscene ooit.quote:Op maandag 3 april 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
vd week nog 2001 A Space Odyssey zitten kijken. Volgens een kleine 500 regisseurs de beste film ooit. (8,3 op imdb 680k votes) Volgens forum admin @:GGMM een waardeloze kutfilm.
Onlogisch vond het begin juist kut (omdat er niet gesproken werd)quote:Op maandag 3 april 2023 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Samen met de openingsscene van The Player van Robert Altman beste openingsscene ooit.
The Sopranos al gezien?quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 15:02 schreef onlogisch het volgende:
@:Kukelecucktsju10 ik zocht laatst naar die youtubes die jij hier jaren gelden een keer deelde onder @:Muskusboktor57
Dat waren raves op straat in Polen uit 1993 of zo. Weet je nog welke ik bedoel?
Vind je het gek? Dan snapt hij er niks van.quote:Op maandag 3 april 2023 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch vond het begin juist kut (omdat er niet gesproken werd)
quote:Op maandag 3 april 2023 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch vond het begin juist kut (omdat er niet gesproken werd)
Dit zal best, maar ik hecht toch meer waarde aan het oordeel van @GGMM dan aan 500 mensen die toevallig ooit eens met een filmcamera in de weer zijn geweest.quote:Op maandag 3 april 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
vd week nog 2001 A Space Odyssey zitten kijken. Volgens een kleine 500 regisseurs de beste film ooit. (8,3 op imdb 680k votes) Volgens forum admin @:GGMM een waardeloze kutfilm.
Buurman die mee er net bij heeft geholpen rade me net precies die serie aan. Ik begin zo met The Office USA.quote:
Dat klinkt wel als een stille plekquote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Gister A Quiet Place gezien, daar werden in totaal 12 woorden gesproken ofzo.
Heel goed dat je je niks van je buurman en Lokale_Notabele aantrekt.quote:Op maandag 3 april 2023 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buurman die mee er net bij heeft geholpen rade me net precies die serie aan. Ik begin zo met The Office USA..
Nog leukerquote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef Sked het volgende:
Kijk nou, als je niet drinkt heb je opeens ruimte voor leukere dingen.
Leukere dingen dan drinken tot je omvaltquote:Op maandag 3 april 2023 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog leuker![]()
Was "vroeger" een filmfreak. Arthouse en filmblad Skoop enzo.
Leuk dat je een serie gaat kijken over een werkplaats. Misschien inspireert het je welquote:Op maandag 3 april 2023 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buurman die mee er net bij heeft geholpen rade me net precies die serie aan. Ik begin zo met The Office USA..
Het kan m'n maandag-chagrijnigheid zijn, maar ik kan hier helaas ook niet om lachen.quote:Op maandag 3 april 2023 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk dat je een serie gaat kijken over een werkplaats. Misschien inspireert het je wel
Ik denk dat het je maandag-chagrijnigheid is. Ik vond dit een best solide inkoppertje eigenlijk.quote:Op maandag 3 april 2023 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan m'n maandag-chagrijnigheid zijn, maar ik kan hier helaas ook niet om lachen.
Wel beter dan die van @onlogischquote:Op maandag 3 april 2023 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan m'n maandag-chagrijnigheid zijn, maar ik kan hier helaas ook niet om lachen.
Ja, maar ik mag aannemen dat Gurney de lat iets hoger legt dan 'Het is tenminste beter dan onlogisch'.quote:
De ironie van tong die een serie over een werkplaats gaat kijken om zijn tijd te doden in plaats van zelf werken vond ik per definitie al een beetje grappig.quote:Op maandag 3 april 2023 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag aannemen dat Gurney de lat iets hoger legt dan 'Het is tenminste beter dan onlogisch'.
Dit jaquote:
One flew over the cuckoo's nest is waarschijnlijk jouw favoriet.quote:Op maandag 3 april 2023 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk dat je een serie gaat kijken over een werkplaats. Misschien inspireert het je wel
Gurney is zelf een beetje cuckooquote:Op maandag 3 april 2023 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
One flew over the cuckoo's nest is waarschijnlijk jouw favoriet.
Dat bedoelde ik.quote:
Chinees, net als gisteren.quote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
pasta pesto met kipquote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuurkoolschotel!quote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasiquote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mihoenquote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Taco’s en salade.quote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga straks nog even langs de supermarkt, dus ik weet het nog niet precies.quote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NovaGodinquote:Op maandag 3 april 2023 17:30 schreef Coco het volgende:
@:nova maakt korte metten met het gezever van @:oriente
Wraps met kipquote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op naar GC!!quote:Op maandag 3 april 2023 17:30 schreef Coco het volgende:
@:nova maakt korte metten met het gezever van @:oriente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |