The Sopranos al gezien?quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 15:02 schreef onlogisch het volgende:
@:Kukelecucktsju10 ik zocht laatst naar die youtubes die jij hier jaren gelden een keer deelde onder @:Muskusboktor57
Dat waren raves op straat in Polen uit 1993 of zo. Weet je nog welke ik bedoel?
Vind je het gek? Dan snapt hij er niks van.quote:Op maandag 3 april 2023 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch vond het begin juist kut (omdat er niet gesproken werd)
quote:Op maandag 3 april 2023 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch vond het begin juist kut (omdat er niet gesproken werd)
Dit zal best, maar ik hecht toch meer waarde aan het oordeel van @GGMM dan aan 500 mensen die toevallig ooit eens met een filmcamera in de weer zijn geweest.quote:Op maandag 3 april 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
vd week nog 2001 A Space Odyssey zitten kijken. Volgens een kleine 500 regisseurs de beste film ooit. (8,3 op imdb 680k votes) Volgens forum admin @:GGMM een waardeloze kutfilm.
Buurman die mee er net bij heeft geholpen rade me net precies die serie aan. Ik begin zo met The Office USA.quote:
Dat klinkt wel als een stille plekquote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Gister A Quiet Place gezien, daar werden in totaal 12 woorden gesproken ofzo.
Heel goed dat je je niks van je buurman en Lokale_Notabele aantrekt.quote:Op maandag 3 april 2023 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buurman die mee er net bij heeft geholpen rade me net precies die serie aan. Ik begin zo met The Office USA..
Nog leukerquote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef Sked het volgende:
Kijk nou, als je niet drinkt heb je opeens ruimte voor leukere dingen.
Leukere dingen dan drinken tot je omvaltquote:Op maandag 3 april 2023 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog leuker![]()
Was "vroeger" een filmfreak. Arthouse en filmblad Skoop enzo.
Leuk dat je een serie gaat kijken over een werkplaats. Misschien inspireert het je welquote:Op maandag 3 april 2023 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buurman die mee er net bij heeft geholpen rade me net precies die serie aan. Ik begin zo met The Office USA..
Het kan m'n maandag-chagrijnigheid zijn, maar ik kan hier helaas ook niet om lachen.quote:Op maandag 3 april 2023 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk dat je een serie gaat kijken over een werkplaats. Misschien inspireert het je wel
Ik denk dat het je maandag-chagrijnigheid is. Ik vond dit een best solide inkoppertje eigenlijk.quote:Op maandag 3 april 2023 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan m'n maandag-chagrijnigheid zijn, maar ik kan hier helaas ook niet om lachen.
Wel beter dan die van @onlogischquote:Op maandag 3 april 2023 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan m'n maandag-chagrijnigheid zijn, maar ik kan hier helaas ook niet om lachen.
Ja, maar ik mag aannemen dat Gurney de lat iets hoger legt dan 'Het is tenminste beter dan onlogisch'.quote:
De ironie van tong die een serie over een werkplaats gaat kijken om zijn tijd te doden in plaats van zelf werken vond ik per definitie al een beetje grappig.quote:Op maandag 3 april 2023 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag aannemen dat Gurney de lat iets hoger legt dan 'Het is tenminste beter dan onlogisch'.
Dit jaquote:
One flew over the cuckoo's nest is waarschijnlijk jouw favoriet.quote:Op maandag 3 april 2023 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk dat je een serie gaat kijken over een werkplaats. Misschien inspireert het je wel
Gurney is zelf een beetje cuckooquote:Op maandag 3 april 2023 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
One flew over the cuckoo's nest is waarschijnlijk jouw favoriet.
Dat bedoelde ik.quote:
Chinees, net als gisteren.quote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
pasta pesto met kipquote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuurkoolschotel!quote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasiquote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mihoenquote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Taco’s en salade.quote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga straks nog even langs de supermarkt, dus ik weet het nog niet precies.quote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NovaGodinquote:Op maandag 3 april 2023 17:30 schreef Coco het volgende:
@:nova maakt korte metten met het gezever van @:oriente
Wraps met kipquote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op naar GC!!quote:Op maandag 3 april 2023 17:30 schreef Coco het volgende:
@:nova maakt korte metten met het gezever van @:oriente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |